Gå til innhold

NY Telegram gruppe - påske 2024


Okay

Anbefalte innlegg

Hei.

Da dette forumet dessverre er ødelagt så tenkte jeg at inntil videre kan man flytte seg til telegram. Veldig synd da det nettopp ble fart i forum her. Kanskje på sikt kan vi lage ny enjel nettside med moderator. 

Her er linken. Om det allerede finnes en annen gruppe så send meg gjerne pm.

https://t.me/+CHesj3fJtolmNDJk

Endret av Okay
  • Sad 2
Lenke til kommentar
  • Okay changed the title to NY Telegram gruppe - påske 2024

Det er ikke spam. Men jeg synes forumet har blitt helt ubrukelig nå dessverre, selv med blokkeringer så er det helt umulig å finne tråder som er aktive. Mulig det bare er kortvarig. Men dette er i hvert fall en mulighet. 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Okay skrev:

Det er ikke spam. Men jeg synes forumet har blitt helt ubrukelig nå dessverre, selv med blokkeringer så er det helt umulig å finne tråder som er aktive. Mulig det bare er kortvarig. Men dette er i hvert fall en mulighet. 

Spam fucker!

Lenke til kommentar

Bare å trykke på brukeren min og se at jeg ikke er en av de falske brukerne her, medlem siden oktober 2023 og da jeg kanskje har 2-3 horebesøk i året så er det heller ikke så mange poster. 

Men liker godt å bruke tid på å lese om damene jeg besøker på forhånd her på forumet for å ha høy treffprosent og legger som regel igjen en anmeldelse. Men slik forumet er så drukner alt i spam 

Men nå har jeg forsøkt i hvert fall😞

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, nelson2 skrev:

@Okay, som om Telegramgruppene har vært berikende på noe vis, altså for horekundene?

Har ærlige talt aldri prøvd. Mulig discord er bedre. Noe jeg heller ikke har prøvd. Men jeg anerkjenner i hvert fall at dersom det fortsetter som nå så bli det forumet her dø sakte som en frosk i en kjele fylt med vann som er satt på varme. 

  • Sad 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, nelson2 skrev:

Okay, Okay sitter med krystallkula.

Akkurat det vet vi jo helt sikkert at han ikke gjør.  Men nå var jeg vel ikke ironisk som deg, @nelson2.  Jeg syns likevel han har gjort et ærlig forsøk på å gjøre noe positivt.  Jeg får mange PM om dagen med forslag.  Noen gode, men mange lite gjennomtenkte.  Bruk søkefunksjonen etter jenter i stedet for å bla i lister.  Eller spar pengene dine til en annen dag!  @Okay

  • Like 2
Lenke til kommentar

Telegram er en ekstremt dårlig ide. Et forum er nok den beste løsningen.

De som spammer bruker asymmetrisk krigføring mot seg selv, de bruker mye mer energi på innleggene sine enn du bruker på å ignorere de.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Okay skrev:

Hei.

Da dette forumet dessverre er ødelagt så tenkte jeg at inntil videre kan man flytte seg til telegram. Veldig synd da det nettopp ble fart i forum her. Kanskje på sikt kan vi lage ny enjel nettside med moderator. 

Her er linken. Om det allerede finnes en annen gruppe så send meg gjerne pm.

https://t.me/+CHesj3fJtolmNDJk

Den linken der ser meget suspekt ut, den tør iallefall ikke jeg å trykke på.

Hva er telegram for noe? Snakker vi om gamle dager da man kunne sende telegram (brev) til hverandre gjennom telegraflinjer? Gikk mye raskere enn å sende i posten. Ulempen var at telegrammene kunne leses av damene som satt på telegrafen.

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Langbein skrev:

Den linken der ser meget suspekt ut, den tør iallefall ikke jeg å trykke på.

Hva er telegram for noe? Snakker vi om gamle dager da man kunne sende telegram (brev) til hverandre gjennom telegraflinjer? Gikk mye raskere enn å sende i posten. Ulempen var at telegrammene kunne leses av damene som satt på telegrafen.

Hahahaha. Jeg skjønner at telegram ikke blir noe av. Men poenget er uansett at det kanskje bør være en diskusjon om veien videre. Nå har vi en med tosifrs psykitridiagnoser som ødelegger. Om 1 år er det feminister som vil ødelegge forumet. 

 

Mulighetene jeg ser for meg. 

1. Reddit. Forum finnes. Men var helt dødt og jeg meldte meg ut. 

2. Discort- jeg har aldri prøvd.

3. Ny nettside. Sikkert mulig å tjene penger på det. Men noen må ha kunnskap til å skape ny nettside med forum og stå bak betaling etc. 

4. Kom med forslag..

 

Målet var å skape diskusjon. Og kanskje ta den på telegram. Men sletter gruppen nå 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
17 minutter siden, nelson2 skrev:

Telegram har jo vært en gjenganger her, nesten som et lukket nettverk som det hviskes om, alle vil ha pm.

Ja, og vi vet nå at PM-linjen ikke fører fram.

Full åpenhet har sine fordeler, men oxo noen ulemper.  De som har sett fordelene vil opprette brukere for å få fordelene.  Det er bare det at det må være mange nok hele tiden.  Derfor The Tipping Point.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Altså, jeg tenker at forum med en lukket avdeling for medlemmer

Det kan visst oxo kalles psykiatrisk avdeling

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Telegram ville bare vært midlertidig. Er jo helt håpløst med tanke på emner og forskjellige tråder. 

Lenke til kommentar

Må være noe som kan sikre anonymitet, jeg tør ikke trykke på telegram linken der, kanskje jeg spretter rett inn med fullt navn og adresse siden jeg er registrert bruker der fra før?

  • Like 3
Lenke til kommentar
3 minutter siden, jegern skrev:

Må være noe som kan sikre anonymitet, jeg tør ikke trykke på telegram linken der, kanskje jeg spretter rett inn med fullt navn og adresse siden jeg er registrert bruker der fra før?

Hvordan vet du at den linken der er en telegram link og ikke en link rett inn til PST?

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale å sende lenke privat, så spammeren ikke har tilgang. Jeg åpnet en server på Discord, men glemte å fortelle @Tototre

Men den best løsing er noen overta adm roller,som jeg har sagt @Tototrei var møte.

 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

Hvordan vet du at den linken der er en telegram link og ikke en link rett inn til PST?

t.me er typisk Telegram, men aner ikke om jeg ville komme til en webside eller om Telegram programmet på maskinen vil poppe opp og logge meg inn automatisk et sted. Samme med Discord, har konto der og. Så hvordan betrygge og bevare identiteten vår? Det er ulovlig å kjøpe sex tross alt, vi må være forsiktig

  • Like 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, jegern skrev:

Det er ulovlig å kjøpe sex tross alt, vi må være forsiktig

Fullstendig enig!

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Langbein skrev:

Fullstendig enig!

Ja, men litt deilig å gjøre noe som kan settes i samme båt som å kjøre for fort eller i fylla.  Hadde det ikke vært for den sosiale fordømmelsen.

  • Like 4
Lenke til kommentar
13 minutter siden, alpdlp skrev:

Stille før stormen folkens! Hvis dere tror at jeg er flink til å suge kuk, bare vent 🙏🏽 kuk sugingen har så vidt begynt, mange brukere her jeg har lyst til å suge 🙏🏽 @Tototre trodde livet var herlig, helt frem til jeg ga han tidenes blowjob 🤙🏽 gleder meg til neste fase iverksette og han skal sprute meg i trynet 🙏🏽 og til de som tror at jeg har flere profiler, jeg suger gjerne alle brukere her, ble sjokkert @Tototre var større enn først antatt! 

Men fortvil ikke mine brødre, dette forumet har tjent meg godt og en vakker dag skal vi ri sammen inn i solnedgangen atter en gang 🙏🏽🙏🏽

wow, damn bro

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...