Gå til innhold

Kor e alle helter hen?


Tototre

Nettrollene har ikke tatt helt over, men de er plagsomme for noen  

29 stemmer

  1. 1. Hvordan forholder du deg?

    • vil slutte å bruke dette forumet
      4
    • vil ta en pause til det går over
      4
    • vil være mye mer forsiktig med hva jeg skriver eller liker
      7
    • vil kjempe med nebb og klør mot idiotene som spammer
      1
    • vil sende flere PM enn før til de jeg liker
      4
    • vil blokkere de som ikke har noe her å gjøre lenger
      21
    • vil slutte å kjøpe seksuelle tjenester for jeg aner ikke hvor jeg kan få god nok informasjon
      0


Anbefalte innlegg

Etter at det var tre-fire forummedlemmer som bestemte seg for at når fikk det være nok.  Uansett om hvorfor de gjorde det, så har de vært lærenemme og lært av meg at det er mulig å utrette ting her på www.noresk.com selv om det ikke fins noen administrator eller moderator.  Eller kanskje nettopp derfor?  Hvordan forholder du deg til den nye hverdagen?  Det er mulig å velge alle alternativene.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Personangrep er aldri hyggelig for den som blir angrepet.  Men dette forumet er så mye større enn egoet til meg og et par andre.  Det kommer ikke til å dukken.  Det blir bare noen nick som kommer til å bli borte en dag.  PLUTSELIG.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Siden jeg opprettet min første og eneste bruker her på forumet i sep 2023 har det bare gått en vei: Oppover.

Det har vært hyggelig så lenge det varte.  Forstod jo at det ikke kunne vare uten noen admin, eller mod her.  Men det har vært interessant å se hva som har vært mulig.  En dag skal jeg forelese om dette på Stanford University🤣

Har hatt gode opplevelser med mange.  Den siste måneden har jeg savnet @Karsten, @Gaggball, @Idaws, @Påsan og noen til.  Takk til dere som har bygget opp, og som ennå gjør en innsats der.  Dere er mange og dere er flinke.  På deres egne måter.  Jeg har hatt min stemme, og har gjennombruddskraft, selv om noen opplever det som spam, til tider.  Det må du bare godta så lenge det ikke er moderering her.  Da hadde jeg oxo fulgt vanlig folkeskikk hele tiden.  Jeg vet at min tilstedeværelse har fått andre til å bidra.  Takk for innlegg!

Men nå ser jeg fram til å knulle @Vixenida i doggy i et telt i et hotellrom, så synd at du ikke får det med deg, kjære @Apeesel😁  Og etter påske står andre kvinner i kø for 223.  Det er en av fordelene med å være på topp av topp 10-listen.

Vil du blokkere meg, eller andre for spamming, må du nesten lese dette fra @hedexp https://www.noresk.com/forum/emne/10583-svarteliste/

Endret av Tototre
Link Topp 10
  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Alpldp skrev:

Hahahaha i am patetic!!! Go away with Your sperm. you keep fucking my mother and you dont stop untill you creampie that bitch. You have power over my mom. This forum was better before you came inside my mother. After you came inside that bitch she dont want to fuck me anymore @ShamanDureX and @tototi my mother is waiting for you to creampie her. she call you the easter bunny or she just keep on calling you daddy @ShamanDureX @tototi, can i call you daddy to?

ja, du kan kalle meg pappa. det går helt fint. etter alle muse spruten jeg har gitt moren din burde det være helt innafor.

Lenke til kommentar
33 minutter siden, Alpldp skrev:

i regret all the bad stuff i did here, tototre is my hero.

ja, helt enig, han er en god kar.

Lenke til kommentar

Takk, takk, jeg bukke, nikke, neier og snur meg i ring med dere andre idioter.  Tidligere har jeg sagt at jeg er en horekundeklovn som gjøgler for at noen skal få se det sanne lyset skinne på keiserens klær.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Takk, takk, jeg bukke, nikke, neier og snur meg i ring med dere andre idioter.  Tidligere har jeg sagt at jeg er en horekundeklovn som gjøgler for at noen skal få se det sanne lyset skinne på keiserens klær.

Hvem er det du svarer her @Tototre?

Trodde du hadde blokkert innlegg fra disse scammerne, og ikke kunne lese hva de skriver?

Siden jeg har blokkert dem, ser jeg ikke hva de skriver og da blir svaret ditt vanskelig å tyde. Hva er det du svarer på?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
22 minutter siden, Langbein skrev:

Hvem er det du svarer her @Tototre?

Trodde du hadde blokkert innlegg fra disse scammerne, og ikke kunne lese hva de skriver?

Siden jeg har blokkert dem, ser jeg ikke hva de skriver og da blir svaret ditt vanskelig å tyde. Hva er det du svarer på?

Men konkret var det til @tototi som en PM.  Jeg har ikke blokket flere enn 8

Endret av Tototre
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Denne siden begynte å komme seg. Aktiviteten økte og mange gode reviews kunne leses. Ja, en del sidespor i mange tråder, men til å leve med.

Men når det flommer over idioti og spamming av en håndfull idioter ødelegger de så mye. Blir vanskelig å skille ut det såkalt fornuftige her. Er ikke i nærheten av å skjønne poenget med den bullshiten, men det må vel en hønsehjerne, evt en diagnose til for å skjønne det. 
 

Hadde vært artig om den eller de som spammer hele tiden kunne fortelle litt om hvorfor de gjør det. På en fornuftig møtenotatet ikke bare pedo, pedo, fuck etc. Men det er vel som å tro at det snør oppover en dag. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Gaggball skrev:

Jeg har 41C i lufta, 35C i bassenget, kald øl, lettkledde og villige damer :)

Så, så.  Du vet vi har nysnø i dag?

Lenke til kommentar
49 minutter siden, Tototre skrev:

Så, så.  Du vet vi har nysnø i dag?

Jeg vet, fikk det til svar på intern FB gruppe på jobben. Da jeg sendte de bilde fra bassenget. Svarte at jeg måtte skaffe meg samme legen som de på stortinget som blir sykemeldt i mnd uten grunn... :)

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...