Gå til innhold

hore bukk


tannlegen

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, tannlegen skrev:

@Hore bukker innom profil sidan min vêren dag, eg veit ikkje kva du vil. men ein ting skal eg seia deg, EG ER FAEN IKKJE HOMO!

Kanskje du er EN STOR HOMO

Lenke til kommentar

kva er det du prøver å få ut av dette? er du politi? eller er du berre inntresert i kva eg held på med vêr dag?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Totofem skrev:

Chill, folkens! Slik skaper dårlig stemning. Vi er bedre enn det her, er vi ikke?

Måtte bare blokkere tannlegen. 

Lenke til kommentar

så bra, håpar du sluttar å besøkja profil sidan vêren min dag. når det skjer vêr einaste dag byrjar eg å føla stalker vibber.

  • Like 1
Lenke til kommentar
47 minutter siden, tannlegen skrev:

så bra, håpar du sluttar å besøkja profil sidan vêren min dag. når det skjer vêr einaste dag byrjar eg å føla stalker vibber.

@Hore bukk har det som sin vane å stalke noen av oss andre.  Han gjør det nok for å lære.  Og se om det er noe interessant å finne.  Personlig ser jeg det som en ære at han gjør det.  Tror ikke han ser på meg som homo.  Det er litt verre å forstå hva de som jeg har blokkert gjør med å titte på profilen min daglig får ut av det.  Jeg kommer jo ikke til å unblokke dem når de har sett der 100x om de tror det.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Sendt @Hore bukk en PM, hadde jeg tenkt, for å si at jeg kan avslutte denne trådens diskusjon om han vil det.  Men neste gang han skriver noe meningsløst eller dumt skal jeg nok kommentere han igjen.

  • Like 1
Lenke til kommentar

det er ikke så dypt. når jeg bruker mobilen så hender det at jeg noen ganger feil trykker nicket til en bruker

Lenke til kommentar

@Hore bukk det er jo ikke verst at du har fått din egen tråd, takket være @tannlegen 😀 Det er jo bare litt synd for deg om du ikke kan lese hva vi skriver til deg her.  Men det er jo fint at du annonserer din ankomst til Oslo.  Kanskje du vil bli med i sjakklubben-for-dekadente- og-livsglade-horekunder-som-kombinerer-og-sjonglerer-både-det-ene-og-det-andre-i-livet for å opprettholde en verdig fasade?  forkortelsen er: SOLDAL❤️

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

han har laga mange trådar om meg, så eg tykte han fortente ein sjølv. han set ikkje pris på sin eigen medisin.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
21 minutter siden, tannlegen skrev:

han har laga mange trådar om meg, så eg tykte han fortente ein sjølv. han set ikkje pris på sin eigen medisin.

Deilig tankegang!  Du gir dem tilbake det du selv har fått av dem 😂  Gjengjelder med samme mynt.  Jeg tror kanskje du har gjort det mot meg oxo, og jeg lærte raskt.  Skal vi spørre om det er noen andre som syns de fortjener en egen tråd nå i den stille uke?  @Hore bukk jeg håper du blir med i sjakklubben.  Helt sant.  Selv om vi skurrer litt her, så vil det være andre der oxo som kan virke som diplomater.  Tror @Langbein er god der, i alle fall @jegern.  Den du skal passe deg for er @Revenger for han virker å være godt trent, og stiller nok gjerne opp som livvakt for meg om jeg betaler han bra på en eller annen måte som han opplever tilfredsstillende.

Endret av Tototre
  • Like 2
Lenke til kommentar

Så at jeg hadde 758 profil visninger 

 Jeg synes du er bare hyggelig at folk er inne  og ser. Jeg synnes man bør være åpen og transparent over hvor man har hvert på forumet.  Så bl.a. tannlegen hadde hvert inne og sett på Tirsdag  uten at jeg skal gjøre noe nummer av det

 

Lenke til kommentar

sjølvsagt går eg inn på sidan din, du er ein person av interesse. snokingen din er på eit ekkelt nivå. apeesel har påpeika det tidlegare. hora bukk, autist prins  og totofem er same person for dei som ikkje har forstått det.

  • Like 3
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Hore bukk skrev:

Så at jeg hadde 758 profil visninger 

 Jeg synes du er bare hyggelig at folk er inne  og ser. Jeg synnes man bør være åpen og transparent over hvor man har hvert på forumet.  Så bl.a. tannlegen hadde hvert inne og sett på Tirsdag  uten at jeg skal gjøre noe nummer av det

Jeg er helt enig i at åpen liste er OK for åpenhet.  På den måten fant jeg ut som stalket Line i de første dagene hun var her, og mange av dem har fått en PM fra meg eller andre om at det kanskje var noe å tenke på her.  Men det er jo ikke alle som liker den type åpenhet om seg selv.  Det kan jo føre til at en må tenke litt ekstra gjennom noen valg en gjør.  Jeg har stengt listen min et par ganger fordi jeg er paranoid.  Så bare ha stengte lister, alle dere som vil ha ha privatliv fra @Hore bukk 😂

  • Like 3
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Alpldp skrev:

im gay, i hope nobody judges me, i like putting penis in my ass hole, it feels good.

bra du fikk det ut bro, jeg støtter deg!

Lenke til kommentar
4 timer siden, Hore bukk skrev:

jeg drømmer om den dagen tototre og jeg kan bli venner, jeg digger karen skikkelig!

 

jeg også bro! la oss gjøre det sammen på kok kl 17. vi ber om unnskyldning og deler en kopp kaffe på personlighetene våre.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...