Gå til innhold

Snart 5400 medlemmer


Tototre

Anbefalte innlegg

Hei du anonyme bruker av http://www.noresk.com

Du har lest her en stund og funnet noen svar.  Men det er kanskje en ting du ønsker å spørre om?  For eksempel, hvem selger sex på Sagene i Oslo?

Meld deg inn i dag så får du svar (kanskje).

Les.mer her om hvordan du gjør det og fordeler du får https://www.noresk.com/forum/emne/9820-medlemsfordeler-noreskcom/

Når vi passerer 5500 begynner utrenskningene.  Det planlegges en operasjon for å gjøre dette til et bedre sted for ærlige, betalende horekunder.  Selvsagt oxo med rom for tjenesteytende sexarbeidere av alle kjønn, om de velger å holde seg til de allment respektere retgningslinjer for betaling av seksuelle tjenester: Forskuddsbetaling skal ikke skje.  Kun i unntakstilfeller som må kontraktfestet og sikres slik at det fins en oppside for begge parer.

Lenke til kommentar

Om det blir sånn at forummedlem nummer 5400 er en tullebruker som allerede har en registrert bruker, men som nå kommer igjen som en zombie med et nytt, fantasiløst nick (ja, det hjelper om du kaller deg noe relevant som du oxo viser i dine nye "ferske" innlegg), så vil du ikke få medlemsfordelene som 5400 vil bli tildelt før etter et gjennomgående intervju.

image.jpeg.155bdd1dbd097faf91a0be22e6f094cb.jpeg

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Totofem skrev:

Jeg føler meg truffet , meg!

Bra, du var en av de jeg tenkte på kunne finne på å registre videre oppover.

Lenke til kommentar

når me trudde at han ville gå tom for idear, så stal han biletet ditt tototre. dette er latterleg åtferd, som berre høyrer heime på barneskulen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, tannlegen skrev:

når me trudde at han ville gå tom for idear, så stal han biletet ditt tototre. dette er latterleg åtferd, som berre høyrer heime på barneskulen.

Nåja, kronen har han ingen mulighet til å få.  Om det fortsetter imorra så blir han vel oxo ignorert

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

haha eg burde bli subsidiert av staten, men gratis blowjob av zezeh held for meg.

Endret av tannlegen
  • Haha 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Totofem skrev:

Så eg er på rette staden?

Den riktige plassen for mye av det du skriver tenker jeg vil være her: https://www.noresk.com/forum/emne/10278-tullekontoret-en-avlegger-av-trygdekontoret/?do=findComment&comment=60056

Men det krever to ting av deg:

  1. Du bør være våken og edru slik at du ikke blir tatt bakfra av en annen
  2. Du bør rette innlegget ditt mot en eller annen bruker ved å tagge vedkommende

Klarer du dette vil du kunne får et langt liv med et hyggelig nick her på forumet.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

wow, så du er ferdig med å laga 100 innlegg om meg? eg må seia eg er skuffa over at du har gått vidare til tototre. det du held på med er barnsleg. som menneske vil eg påstå du er søppel. kom deg på nav kurs. skaff deg ein jobb.

  • Haha 2
Lenke til kommentar

schizofren med åtferdsvanskar eller åtferdsforstyrringar hos barn og ungdom blir kjenneteikna av ulike former for regelbrytende eller utagerande åtferd. Åtferda blir gjenteken over tid og er tydeleg utanfor det som blir vurdert som sosialt akseptabelt. Begripen antisosial åtferd blir brukt dersom denne åtferda er svært alvorleg.

  • Like 1
Lenke til kommentar

3 medlemmer til før forumet har 5400.

Så nå blir det interessant om det blir et nytt, unikt medlem som enten tilbyr eller kjøper seksuelle tjenester.  Eller en annen person.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

3 medlemmer til før forumet har 5400.

Så nå blir det interessant om det blir et nytt, unikt medlem som enten tilbyr eller kjøper seksuelle tjenester.  Eller en annen person.

Liten verdi imho. Vi har 1 % aktive medlemer og resten freeloaders som ønsker kontakt detaljer og gode råd på PM uten å ha ett eneste value add innlegg. 

Lenke til kommentar
11 minutter siden, johnlogan skrev:

Liten verdi imho. Vi har 1 % aktive medlemer og resten freeloaders som ønsker kontakt detaljer og gode råd på PM uten å ha ett eneste value add innlegg. 

Det har du nok helt rett i akkurat nå, men den 1%en bli jo litebittegrann større jo flere som blir med og bidrar.  Og selv om det er mange om bare karrer til seg i dag, så er det en utvikling mot flere, unike stemmer som tar del.

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Det har du nok helt rett i akkurat nå, men den 1%en bli jo litebittegrann større jo flere som blir med og bidrar.  Og selv om det er mange om bare karrer til seg i dag, så er det en utvikling mot flere, unike stemmer som tar del.

Er det noen moderatorer her inne på forumet ? 

Lenke til kommentar
39 minutter siden, Autismeprince skrev:

Yes What you need ? Tell me. Want more spam ? Tell tototre to log off 

Her har vi vel han som spammer mest av alle. Kommer med falske trussler som han aldri følger opp. Et irritasjonsmoment man må leve med når ingen man ikke har moderatorer på siden. 

Lenke til kommentar

Dritt at jeg kan lese hva idioten jeg har blokkert skriver når noen av dere som ikke har blokkert han siterer hva han har skrevet.  Men, det visste du nok ikke, @Dude.

Har akkurat sendt en personlig melding PM til nytt forummedlem nr 5400.  Er spent på om han svarer etter min psykologiske avhørsteknikk!

  • Like 3
  • Confused 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

@SolanGundersen blir ønsket velkommen som medlem nr 5400.  Seinere blir han informert om sine medlemsfordeler, og han har svart på velkomstspørsmålene, som oxo kommer under Her er jeg! med tid og påskestunder.

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

Det er få aktive jenter her. Det er 7 år siden den siste ble medlem. Synes det er interessant når for eksempel @Zezeh skriver om hennes erfaringer. Innsikt fra innsiden er viktig synes jeg. Spesielt med tanke på å avdekke menneskehandel/arbeidere som ikke er her og gjør dette frivillig. Dette er omtalt i flere tråder i det siste og et tema som er viktig for mange av oss. Tror vi menn (til tross for lang fartstid) kan være litt blåøyde og godtroende.

Hva skal til for at flere jenter kommer hit og skriver om deres erfaringer og synspunkter? Full innboks fra kåte menn som ønsker kontakt hver gang de skriver noe her? 

  • Like 4
Lenke til kommentar

Mulig jeg har tolket dette veldig feil. Ser at det er bare 30 stk under "jenter" nederst på forsiden av forumet. Og @Zezeh var ikke en av dem. Så da er det kanskje ikke helt oppdatert? Eller at noen jenter ikke er registrert som jenter? 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...