Tototre Skrevet Mars 24 Forfatter Share Skrevet Mars 24 1 time siden, shawty lo skrev: han der tredje oslove jeg blokkerte var en retard som ba meg å slette innlegg angående catherine borthen her inne eller han skal snakke med datatilsynet 😁 Blir interessant for eierne av http://www.noresk.com om Datatilsynet kommer for å vise muskler. Det vil vel ikke skje så mye 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Mars 24 Forfatter Share Skrevet Mars 24 2 timer siden, Apeesel skrev: @Tototre endelig kan jeg blokke deg! Det har du jo kunnet gjøre hele tiden om du ville det? 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 24 Share Skrevet Mars 24 (endret) 11 minutter siden, Tototre skrev: Det har du jo kunnet gjøre hele tiden om du ville det? Kan ikke se for meg et liv uten hesten min❤️ Endret Mars 24 av Apeesel Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Mars 24 Forfatter Share Skrevet Mars 24 1 minutt siden, Apeesel skrev: Kan ikke se for meg et liv uten hesten min❤️ Da skal du få ri så mye du vil! 1 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 24 Share Skrevet Mars 24 21 timer siden, Revenger skrev: Jeg må møte Bri en dag☺️ Førstemann 😀 1 1 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Mars 24 Forfatter Share Skrevet Mars 24 4 minutter siden, jegern skrev: Førstemann 😀 Ja, jeg heier på både deg og @Revenger her! 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 24 Share Skrevet Mars 24 1 time siden, johnlogan skrev: Sykt mye spam her nå Du må blokkere. Jeg har blokkert og ser ingen spam mer. 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 24 Share Skrevet Mars 24 1 time siden, Tototre skrev: Da skal du få ri så mye du vil! Så hyggelig at dere har blitt så gode venner 😊 2 1 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Mars 24 Share Skrevet Mars 24 28 minutter siden, Langbein skrev: Du må blokkere. Jeg har blokkert og ser ingen spam mer. Men jeg ser at personene poster, men ikke innhold, etter blokkering. 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 24 Share Skrevet Mars 24 1 minutt siden, johnlogan skrev: Men jeg ser at personene poster, men ikke innhold, etter blokkering. Men får du uthevet skrift på nye innlegg fra de du har blokkert? 1 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Mars 24 Share Skrevet Mars 24 18 minutter siden, Langbein skrev: Men får du uthevet skrift på nye innlegg fra de du har blokkert? Nei 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg