Gå til innhold

Blokkere brukere er mulig


Tototre

Anbefalte innlegg

Om du går lei av å lese meningsløse innlegg til sånne som meg, så fins det en mulighet for å blokkere innleggene.  Så sitter du bare igjen med kanelbollene fra alle de andre :-) 

 

Gå inn på profilen din.

Kontoinnstillinger --> så er det til høyre i bildet: Ignorerte brukere

  • Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
15 timer siden, Tototre skrev:

Om du går lei av å lese meningsløse innlegg til sånne som meg, så fins det en mulighet for å blokkere innleggene.  Så sitter du bare igjen med kanelbollene fra alle de andre :-) 

 

Gå inn på profilen din.

Kontoinnstillinger --> så er det til høyre i bildet: Ignorerte brukere

Takk, høyst aktuelt tema!

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Vel, det er vel dette som er min egen nemesis: Først viser Brianna meg på dør, selv om jeg er betalingsvillig, og nå @Revenger min gode sjakkespillende "venn".  Der ser dere hvem jeg omgås.  Jeg vil bli trodd, g helst forstått, men sannheten vil ingen høre på.  Det andre, derimot, slukes hjertelig og rått både morgen, middag, kveld og i de mørkeste nattetimer.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Revenger skrev:

Jeg må møte Bri en dag☺️

Du kommer ikke til å få mer enn 45 min.  Bruk dem godt.  Hun snakker mye.  Men lytter når du sier at hun skal suge i stedet for å snakke.  Jeg har nok alltid vært høflig der.  En gang hadde vi et treff uten ord.  Det ble ikke helt det samme selv om sexen var god.  Du får hilse fra meg.  Si at jeg savner henne.  Men at jeg har substitutter :-) 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Du kommer ikke til å få mer enn 45 min.  Bruk dem godt.  Hun snakker mye.  Men lytter når du sier at hun skal suge i stedet for å snakke.  Jeg har nok alltid vært høflig der.  En gang hadde vi et treff uten ord.  Det ble ikke helt det samme selv om sexen var god.  Du får hilse fra meg.  Si at jeg savner henne.  Men at jeg har substitutter :-) 

Men hun var/er your greatest - right?

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Revenger skrev:

Er 223 dentist ochså😋

Nei, og nå gidder jeg ikke være sheriff lenger i kveld.  Så da blir det sånn som det blir.  De som trenger å blokkere finner det jo i starten av denne tråden.  Dette er totalt irrelevant for dem, så enig med deg @tannlegen.  Burde kanskje heller bare fortsatt i Tullekontoret med chat.

  • Like 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, nelson2 skrev:

For @Tototre betyr nok rotfylling noe helt annet enn det å være dentist.

Helt riktig.  Jeg har alltid hatet tannleger.  Men for et par år siden fant jeg en som har en fin kvinnelig tannpleier med store pupper.  Hun presser puppene ned mot brystet mitt når det gjør mest vondt, slik at opplevelsen blir litt SM-aktig.  Gleder meg til timene der nå :-) 

  • Haha 6
Lenke til kommentar
10 timer siden, Tototre skrev:

  Hun presser puppene ned mot brystet mitt når det gjør mest vondt

Nu er du ikke hos tannlegen din, det må være en av fetishene dine du drar med deg igjen.

  • Haha 3
Lenke til kommentar
2 minutter siden, nelson2 skrev:

Nu er du ikke hos tannlegen din, det må være en av fetishene dine du drar med deg igjen.

Neida, tannlegen er en ung fyr med skjegg.  Jeg tror han knuller tannpleieren.  Hun er i alle fall den mest sexy tannbehandleren jeg har vært hos.  Flørtende.  Nærgående.  Men vi sier aldri noe pirrende.  Tenk å ha en sånn jobb😁

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Hååååhååhåååå nå ligger autismeprince meget dårlig an

Endret av Burt_Reynolds
  • Like 2
Lenke til kommentar
6 minutter siden, shawty lo skrev:

jeg har blokkert totofem og autisme fyren men ser dem fortsatt i aktivitet 🙃

Husket du å krysse av alle fire boksene?

  • Like 3
Lenke til kommentar

han der tredje oslove jeg blokkerte  var en retard som ba meg å slette innlegg angående catherine borthen her inne eller han skal snakke med datatilsynet 😁

Endret av shawty lo
  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...