Gjest123456789111 Skrevet Mars 21, 2024 Share Skrevet Mars 21, 2024 Finnes det noen vakre jenter i 20-årene som tar nye treff i Trøndelag? Hadde litt kontakt med et par frøkner tidligere, men de har flyttet på seg. Ingen som er på EJ i dag passer inn i målgruppen min dessverre. Finnes det eventuelt andre sider man bør bruke for å opprette kontakt? 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 21, 2024 Share Skrevet Mars 21, 2024 1 time siden, Gjest123456789111 skrev: Finnes det noen vakre jenter i 20-årene som tar nye treff i Trøndelag? Hadde litt kontakt med et par frøkner tidligere, men de har flyttet på seg. Ingen som er på EJ i dag passer inn i målgruppen min dessverre. Finnes det eventuelt andre sider man bør bruke for å opprette kontakt? Har du penger? Er du formuende? Om du har greit med midler kan du få akkurat hva du vil om du planlegger litt og bestiller outcall til dit du vil ha besøk. Om du ikke har penger til dette er det nok litt verre i Trøndelag. Vi har litt for få aktive medlemmer der som deler for tiden. Men det er jo en fantastisk by når det er vår og sommer! Og så mange studiner, da😁 Siter Lenke til kommentar
Trøndern Skrevet Mars 21, 2024 Share Skrevet Mars 21, 2024 Er lite ferskt i trøndelag for tiden ja kanskje til høsten når det kommer nye studiner Herregud du bruker mange ord på å si lite nyttig tototre. Har jeg penger nok kan jeg vel importere lunsj fra paris,det var neppe det trådstarter spurte om 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 21, 2024 Share Skrevet Mars 21, 2024 1 time siden, Trøndern skrev: Er lite ferskt i trøndelag for tiden ja kanskje til høsten når det kommer nye studiner Herregud du bruker mange ord på å si lite nyttig tototre. Har jeg penger nok kan jeg vel importere lunsj fra paris,det var neppe det trådstarter spurte om Jeg forstår at du ikke er så glad i politikere Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg