Gå til innhold

Jenter i Trøndelag


Gjest123456789111

Anbefalte innlegg

Finnes det noen vakre jenter i 20-årene som tar nye treff i Trøndelag? Hadde litt kontakt med et par frøkner tidligere, men de har flyttet på seg. Ingen som er på EJ i dag passer inn i målgruppen min dessverre. Finnes det eventuelt andre sider man bør bruke for å opprette kontakt?

  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Gjest123456789111 skrev:

Finnes det noen vakre jenter i 20-årene som tar nye treff i Trøndelag? Hadde litt kontakt med et par frøkner tidligere, men de har flyttet på seg. Ingen som er på EJ i dag passer inn i målgruppen min dessverre. Finnes det eventuelt andre sider man bør bruke for å opprette kontakt?

Har du penger?  Er du formuende?

Om du har greit med midler kan du få akkurat hva du vil om du planlegger litt og bestiller outcall til dit du vil ha besøk.  Om du ikke har penger til dette er det nok litt verre i Trøndelag.  Vi har litt for få aktive medlemmer der som deler for tiden.  Men det er jo en fantastisk by når det er vår og sommer!  Og så mange studiner, da😁

  • Like 1
Lenke til kommentar

Er lite ferskt i trøndelag for tiden ja :/ kanskje til høsten når det kommer nye studiner :)

Herregud du bruker mange ord på å si lite nyttig tototre.  Har jeg penger nok kan jeg vel importere lunsj fra paris,det var neppe det trådstarter spurte om

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Trøndern skrev:

Er lite ferskt i trøndelag for tiden ja :/ kanskje til høsten når det kommer nye studiner :)

Herregud du bruker mange ord på å si lite nyttig tototre.  Har jeg penger nok kan jeg vel importere lunsj fra paris,det var neppe det trådstarter spurte om

Jeg forstår at du ikke er så glad i politikere

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...