Gå til innhold

Nordnorge


Kalleklovn1988

Anbefalte innlegg

Av alle områder en eskorte kan og velger å besøke, er nok finnsnes det siste. Dessverre ingen der, tror ikke du finner noen der i fremtiden heller.

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Apeesel skrev:

Dessverre ingen der, tror ikke du finner noen der i fremtiden heller.

Ikke standby, men det finnes de som legger inn en overnatting på turen mellom Tromsø og Harstad, men da må du følge med på RE.

Det finnes også thaimassasje noen steder i den lille byen, men jeg har ingen erfaringer derfra.

  • Like 3
Lenke til kommentar
8 minutter siden, nelson2 skrev:

Ikke standby, men det finnes de som legger inn en overnatting på turen mellom Tromsø og Harstad, men da må du følge med på RE.

Det finnes også thaimassasje noen steder i den lille byen, men jeg har ingen erfaringer derfra.

Nå var ikke trådstarter så spesifikk. Om han ønsker en latina med sprettrumpe blir det nok vanskelig det i område. En eldre thai eller norsk dame er nok mulig i ny og ne.

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar

Selv om denne trådstarter har bare ett innlegg, så tror jeg han har en fortid med et "annet" nick.

Det har nok vært latinas innom stedet, men neppe med syke sprettromper, heller sykt manipulerte bilder.

Denne f.eks, har vært i området, ligger comment om saken i en annen tråd også, ingen omtaler sier noe om falske bilder, tvert imot. Om bildene er tatt i Mexico, så tror jeg ikke snekkerene forlater en dørkarm i den tilstanden som her. Btw, Mexico er vel ikke helt latinas som er litt lengre sør

115909_tatiana_2700b392_e402cf38.jpg  

  • Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar

Vet du om det er noen andre i området som evt selger via snapchat/instagram da? Er vel noen som ikke velger og lage annonse på internett

Lenke til kommentar
16 timer siden, Kalleklovn1988 skrev:

Vet du om det er noen andre i området som evt selger via snapchat/instagram da? Er vel noen som ikke velger og lage annonse på internett

De færreste i dag.  Nå pirker jeg fælt, men snap og insta er oxo på internett selv om det er mange unge som ikke forstår det.  Ja, det kan være noen på de kanalene, og jeg liker at du står på for å få!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ja jo du pirker, men det jeg sa var jo st ikje alle ville lage anonse som de vil legge ut. Så hvis det var noen som muligens selger på insta eller snap, hmu

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...