Gå til innhold

EvaVakker


Langbein

Anbefalte innlegg

Bildene er tidligere brukt av en som kalte seg norske silje. Der var det krav om forskudd og ansiktsbilde, virket mer som utpressningsforsøk. Kjerringa her ønsker kontakt på kik, no som er en redflag også. Hadde styrt unna, par andre ting jeg ikke kan nevne pga privatliv..

Lenke til kommentar
8 timer siden, Apeesel skrev:

Bildene er tidligere brukt av en som kalte seg norske silje. Der var det krav om forskudd og ansiktsbilde, virket mer som utpressningsforsøk. Kjerringa her ønsker kontakt på kik, no som er en redflag også. Hadde styrt unna, par andre ting jeg ikke kan nevne pga privatliv..

Takk for tilbakemeldingen.

Av ren nysgjerrighet,  hva er kik?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Revenger skrev:

Chatte og beskjed plattform.

Jeg føler meg som en stolt far som ser sin sønn sykle for første gang. Det gir meg sann glede å se deg skrive og uttrykke deg som et normalt oppegående menneske de siste dagene❤️Godt du har lagt mr ridler dagene bak deg! 

Lenke til kommentar

En periode var det noen finske jenter som annonserte, de så legitime ut, men alle hadde en mistenkelig kontakt-metode.

denne jenten tror jeg var en av dem.

jeg tror en av dem het Camilla.

  • Confused 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Petter69 skrev:

En periode var det noen finske jenter som annonserte, de så legitime ut, men alle hadde en mistenkelig kontakt-metode.

denne jenten tror jeg var en av dem.

jeg tror en av dem het Camilla.

Hun ser jo utrolig deilig ut på kne i badekaret da. Se på den stjerten!

 

image.thumb.png.90ff90bdf8ae138bc180c4a64052fbbf.png

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

 

Har nå forsøkt å få kontakt med henne via kik, skjønner ikke bæra.

Har også forsøkt å få kontakt med henne via hennes foretrukne nettside nordisk-eskorte.net. Der må man registrere seg med alskens ting. Det gidder jeg ikke.

Hvorfor kan hun ikke bare oppgi sitt  mobilnummer i annonsen?

 

 

 

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
27 minutter siden, nelson2 skrev:

@Petter69, kan du si noe om hva kontakt-metoden gikk ut på?

Det ble ikke oppgitt noe telefonnummer, men en referanse til en nettside, som ikke bringer deg noe som helst sted.

Slike forsøk ser vi jo til stadighet.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Petter69 skrev:

referanse til en nettside

Nettsiden er ikke brukbar til å kontakte eskorter.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Petter69 skrev:

Det ble ikke oppgitt noe telefonnummer, men en referanse til en nettside, som ikke bringer deg noe som helst sted.

Slike forsøk ser vi jo til stadighet.

Hva er hensikten med dette? Ønsker hun å reklamere for nettsiden? Kanskje hun har eierskap i nettsiden?

Uansett håpløst uten mobilnr 

Lenke til kommentar
11 minutter siden, Langbein skrev:

Da gir jeg opp å få kontakt

Synd, for den rompa er herlig!

Ilsa og Rick ?) fra filmen Casablanca hadde alltid Paris, vi vil alltid ha bakstussen til en viss pige!

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Petter69 skrev:

Her er nummeret til Camilla: +358 40 817 1059, hun svarte aldri, men hadde en nettside.

Takk for det @Petter69. Har du link til nettsiden hun hadde?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...