Gå til innhold

Vcoochie på Snap


LoveOWO

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt kontakt med henne på Snap? 

Snakket litt sammen på Snap, men ikke kjøpt bilder eller cam show. For en time inkludert dusj sammen, owo og sex med kondom 3 lapper. Mulig jeg tar en for laget og avgir rapport. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det var en heller dårlig opplevelse. Leiligheten så ut som om det aldri har vært en støvsuger i gang. Det lå søppel og dritt overalt. Ikkeno rent håndkle. På badet var det hår overalt. Hun var veldig uengasjert og trøtt, nesten sløv. Jeg vurderte faktisk å gå. Noe jeg burde ha gjort. 

Kroppen var veldig fin, men pupper proppfull av silikon. Veldig harde. Forsåvidt flink til å suge. Sjekket faktisk telefonen mens hun sugde. Hun måtte ta en pause for å hente noe mat som ble levert av volt. Det var derfor hun sjekket telefon underveis. 

 

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Revenger skrev:

Hm, trodde hun hadde ryddet opp by now...kroppen trumfet alt det andre for meg.

Nei, det var bare rot. 

Pupper så fine ut, men knallharde. 

Lenke til kommentar

Har møtt henne på Barcode par år tilbake. Dama var fersk og hadde ikke engang kondomer, dette fikk jeg beskjed om å ta med selv. Pen dame men mye rot og drit i leiligheten. Virker ikke helt stabil, ble aldri noe besøk igjen.

Lenke til kommentar

Ble med denne turen på meg også.Virket nesten fjern. Men vi hadde en hyggelig prat etter økten.

Var ferdig med utdannelsen og skulle begynne på et advokat kontor. Bare piss prat spør du meg. 

Lenke til kommentar
27 minutter siden, LoveOWO skrev:

Ble med denne turen på meg også.Virket nesten fjern. Men vi hadde en hyggelig prat etter økten.

Var ferdig med utdannelsen og skulle begynne på et advokat kontor. Bare piss prat spør du meg. 

Sikkert advokat assistent stilling. Blir nok populær dame på kontoret hu😂

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...