Gå til innhold

Vcoochie på Snap

LoveOWO

Anbefalte innlegg

Det var en heller dårlig opplevelse. Leiligheten så ut som om det aldri har vært en støvsuger i gang. Det lå søppel og dritt overalt. Ikkeno rent håndkle. På badet var det hår overalt. Hun var veldig uengasjert og trøtt, nesten sløv. Jeg vurderte faktisk å gå. Noe jeg burde ha gjort. 

Kroppen var veldig fin, men pupper proppfull av silikon. Veldig harde. Forsåvidt flink til å suge. Sjekket faktisk telefonen mens hun sugde. Hun måtte ta en pause for å hente noe mat som ble levert av volt. Det var derfor hun sjekket telefon underveis. 

• Like 1
  • Sad 1
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Jeg var bortpå henne da hun var helt fersk. Allerede da tenkte jeg at hun kom til å skli ut. Søt jente, nett kropp og bra blowjob. Hyggelig også, men veldig rotete. Dette er kanskje fem år siden. Var vel kun den ene siden av Dronning Eufemias gate som stod ferdig. Og som andre har påpekt, dårlig boob job.

7 minutter siden, Rattus skrev:

Jeg var bortpå henne da hun var helt fersk. Allerede da tenkte jeg at hun kom til å skli ut. Søt jente, nett kropp og bra blowjob. Hyggelig også, men veldig rotete. Dette er kanskje fem år siden. Var vel kun den ene siden av Dronning Eufemias gate som stod ferdig. Og som andre har påpekt, dårlig boob job.

Hvor gammel vil du si hun er?