Gå til innhold

Lek$$$i


MR D

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, MR D skrev:

Bra eller ikke?

Har dere møte den dame?

Nei, ingen av oss over har møtt henne ennå.  Men bare vent du @MR D.  Det kommer nok svar fra en som har møtt henne om det bare går litt tid.  Målet mitt er at det skal bli så mange innloggede forumbrukere på http://www.noresk.com at du hadde fått svaret på spørsmålet ditt samme dag.  Men vi er ikke helt der ennå, men nærmer oss.  Det du får her er "ventesvar" som du sikkert ikke vil ha.  Men det har en psykologisk verdi som faktisk gjør at du kommer til å få raskere svar enn om ingen av oss andre hadde skrevet noe som helst her.  Kos deg med et bilde av Brianna så lenge:

image.png.b30165ee13a49d19b1669ef673680325.png

Lenke til kommentar
38 minutter siden, Revenger skrev:

Har hun falt?

Ja, for en annen mann

7 minutter siden, MR D skrev:

Takk for hyggelig beskjed 🤣

Ja, det er bare å ha litt tålmodighet.  Det blir en del svada rundt omkring her på forumet, men rent psykologisk og som bygging av et nettforum, er det helt avgjørende og nødvendig for at alle skal kunne føle at de finner seg en plass i et hjørne her inne hvor de kan føle seg hjemme.  Noen må føle seg fram for om de ønsker, eller vil svare.  Så når jeg og mange andre skriver svada, ja, da blir det enklere for dem å tre fram.  Nå får jeg lyst til å nevne et navn på en straightforward fyr som skriver her inne, men jeg venter med å røpe nicket hans.

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Ja, for en annen mann

Ja, det er bare å ha litt tålmodighet.  Det blir en del svada rundt omkring her på forumet, men rent psykologisk og som bygging av et nettforum, er det helt avgjørende og nødvendig for at alle skal kunne føle at de finner seg en plass i et hjørne her inne hvor de kan føle seg hjemme.  Noen må føle seg fram for om de ønsker, eller vil svare.  Så når jeg og mange andre skriver svada, ja, da blir det enklere for dem å tre fram.  Nå får jeg lyst til å nevne et navn på en straightforward fyr som skriver her inne, men jeg venter med å røpe nicket hans.

Kan umulig være @Revenger. Fyren skriver i sikksakk

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...