Gå til innhold

Den lille tråden om @Line


Tototre

Sexy @Line  

32 stemmer

  1. 1. Har du hatt kontakt med @line på PM eller SoMe?

    • Ja
      15
    • Nei
      17
  2. 2. Har du et håp om.å få knulle henne gratis?

    • Ja
      9
    • Nei
      12
    • Hysj, ikke si det er gratis
      5
    • Vet ikke ennå
      6
  3. 3. Har du sett bilde eller video av henne som du tror er ekte?

    • Ja
      6
    • Ja, men usikker på ektheten
      5
    • Nei, finnes det? Hvor?
      17
    • Vet ikke for jeg har sovet i timen
      4


Anbefalte innlegg

Da er det vel på tide at førstemann (Revenger?) kommer med en real statusrapport etter møte med vårt nye forummedlem. Her tenker jeg både lyd og bilde bør være på plass.  :)

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
52 minutter siden, alpdlp skrev:

Jeg har fullt navn og profilbilde på Facebook til Line for de som er interessert 🙏🏽 send meg pm for info 🙏🏽 pulte henne i Asker i forrige uke, hu skyper også 

så bra at du har tenkt å dele facebooken din, men tror ingen er interessert. 

Lenke til kommentar
2 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Da er det vel på tide at førstemann (Revenger?) kommer med en real statusrapport etter møte med vårt nye forummedlem. Her tenker jeg både lyd og bilde bør være på plass.  :)

Det er nok ingen voksne, litt ansvarlige og oppegående horekunder som vil komme med en slik rapport, dessverre, @Jeff Pezos.  Line er søt og grei på meldinger, men her er det nok mange som gjør ting med og mot henne som hun kunne vært foruten.  Håper bare at ingen av dere kåte unggutter som tror dere kan ligge med alt og alle, gjør dette uten dom.  Hun er i så fall ikke kilden til at du eventuelt blir smittet, men det er han som ligger rundt med så mange som mulig uten, uten noen gang å teste seg, eller tenke på andre enn seg selv.  Håper faktisk at det blir et smitteutbrudd som kan bli rullet opp og etterforsket. slik at de finner deg som kan være kilden!

  • Like 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Det er nok ingen voksne, litt ansvarlige og oppegående horekunder som vil komme med en slik rapport, dessverre, @Jeff Pezos.  Line er søt og grei på meldinger, men her er det nok mange som gjør ting med og mot henne som hun kunne vært foruten.  Håper bare at ingen av dere kåte unggutter som tror dere kan ligge med alt og alle, gjør dette uten dom.  Hun er i så fall ikke kilden til at du eventuelt blir smittet, men det er han som ligger rundt med så mange som mulig uten, uten noen gang å teste seg, eller tenke på andre enn seg selv.  Håper faktisk at det blir et smitteutbrudd som kan bli rullet opp og etterforsket. slik at de finner deg som kan være kilden!

hun er ikke ekte, hun er en bruker laget av spamme gjengen. du treffer nok på @alpdlp.
han stiller mer en gjerne opp og gir mer en hjerne.

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Da er det i såfall en spammegjeng som har gått langt og lenger enn langt over streken.  For jeg kan ikke tro at bildene av henne på nett, i omløp her mellom forumbrukere og de mange videoklippene som hun ukritisk skal ha sendt ut til flere, at alt dette er KI-generert.  Noen ligger tynt an om vedkommende kvinne ikke er med på dette spillet.

Endret av Tototre
  • Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Er det noen som skryter av at de har knullet henne?  Eller at de har møtt henne?  I så fall er det garantert kilden til denne scammen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, alpdlp skrev:

Har besøkt henne og har some profilene hennes så nei hu er nok ekte, din trolling derimot er opphøyd virkelighet, jeg hyller din enestående innsats 🙏🏽 lite visste jeg at kraften var så sterk i deg broder du gjør inshallahalalala på alle oss treller 🙏🏽

du er veldig opptatt av at folk skal tro hun er ekte.
men sannheten er at vi treffer på deg. men du gir god owo. så det går bra for min del.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, alpdlp skrev:

Det skjer ting i, rundt og bakom dette forumet ,husker du @Tototre når jeg ga deg en blowjob på bakrommet på kok kl 17:30 fredag for 2 uker siden. du kom som en hingst i ansiktet mitt.

damn broo, chill! 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, alpdlp skrev:

Oi oi på tide jeg tar pillene mine sjef, jeg har så vondt i rumpa etter å ha blitt voldtatt av ste far og onklene mine. 

stakkars, du trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, alpdlp skrev:

Jaaaaa vipps meg så suger jeg kuken din for små penger.

ja, du trenger virkelig grunkers.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, alpdlp skrev:

Hold kjeft og slapp av, jeg svelger din store kuk, du kan kalle meg lille tøsemann

ok lille tøsemann, som du ønsker.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...