Gå til innhold

Den lille tråden om @Line


Tototre

Sexy @Line  

32 stemmer

  1. 1. Har du hatt kontakt med @line på PM eller SoMe?

    • Ja
      15
    • Nei
      17
  2. 2. Har du et håp om.å få knulle henne gratis?

    • Ja
      9
    • Nei
      12
    • Hysj, ikke si det er gratis
      5
    • Vet ikke ennå
      6
  3. 3. Har du sett bilde eller video av henne som du tror er ekte?

    • Ja
      6
    • Ja, men usikker på ektheten
      5
    • Nei, finnes det? Hvor?
      17
    • Vet ikke for jeg har sovet i timen
      4


Anbefalte innlegg

@Line er et nytt foummedlem som har tatt karene her inne med storm de siste dagene.  Har regner jeg med at hun ikke har vært i stand til å.svare alle interesserte på PM (private meldinger) pga begrensningen på 10 meldinger pr døgn.

Ingen nye medlemmer har blitt fulgt av så mange på så kort tid så langt i år.  Hva er det som gjør at hun virker som et fluepapir, oxo på menn som har uttalt at de ikke akkurat elsker dogging og gangbang (GB)?

Endret av Tototre
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Tototre skrev:

  Hva er det som gjør at hun virker som et fluepapir, oxo på menn som har uttalt at de ikke akkurat elsker dogging og gangbang (GB)?

Her er fullt av skapronkere.

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Enig, merkelig opplegg - veldig off det jeg liker: total immersive experience. Hvor kult r d m Palle på do (med en dildo up his as), og finske crazy med verdens dårligste telt, noen cheesy  puter og et rart rødt lys?

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
57 minutter siden, Revenger skrev:

Enig, merkelig opplegg - veldig off det jeg liker: total immersive experience. Hvor kult r d m Palle på do (med en dildo up his as), og finske crazy med verdens dårligste telt, noen cheesy  puter og et rart rødt lys?

Nå har du kanskje drukket for mye av et eller annet?  Eller er du beruset av seiern i sjakk?

Dette er ikke @Vixenida fra Suomi, men @Line från Nårje

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Revenger skrev:

Ah, har ikke drukket, men kan de komme fra samme "sapling"?

Nei, troer inte det

Lenke til kommentar

Hva du "troer"...

2 timer siden, Tototre skrev:

Oppdaget denne tråden igjen i dag.  Det er stor interesse for eskorterabatt hos eskorter.  Nå leser jeg at @Zezeh gir 20% rabatt til forummedlemmer.  Tusen takk for det👍

Drømmer nå om at gledespiker over 50 år melder at de er villige til å gi veteranrabatt fra oktober 2024.  Blir drømmen virkelighet?

 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Revenger skrev:

Hva du "troer"...

 

Sånn dansk som Vixenida skriver.  Mener det betyr trur

Lenke til kommentar

@Langbein varmer opp til mestermøtet med deg i passe-lang-sjakk med interessante-kvinnelige-innslag med sex med en ukjent latina.  Antar jeg.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

@Revenger denne tråden skal handle om @Line.  Vår nye blondine, tror jeg hun er ut fra bildet.  Men har ikke på fargebrillene akkurat nå.  Kan du tulle i Tullekontoret om du vil.fortsette avsporingen?

Fikk akkurat PM fra @Line om at hun liker at jeg har laget denne tråden.  Et tips til andre som trenger masse goodwill.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...