Gå til innhold

Den lille tråden om @Line


Tototre

Sexy @Line  

32 stemmer

  1. 1. Har du hatt kontakt med @line på PM eller SoMe?

    • Ja
      15
    • Nei
      17
  2. 2. Har du et håp om.å få knulle henne gratis?

    • Ja
      9
    • Nei
      12
    • Hysj, ikke si det er gratis
      5
    • Vet ikke ennå
      6
  3. 3. Har du sett bilde eller video av henne som du tror er ekte?

    • Ja
      6
    • Ja, men usikker på ektheten
      5
    • Nei, finnes det? Hvor?
      17
    • Vet ikke for jeg har sovet i timen
      4


Anbefalte innlegg

Hva tror dere at @Line ønsker fra mennene hun treffer?

  • nærhet?
  • store peniser?
  • små peniser?
  • passe store?
  • at hun blir brakt til en, eller flere orgasmer før hun blir penetrert?
  • at hun får sin første orgasme når hun blir knullet
  • hun elsker å suge
  • hun elsker å ha makt over menn med tennene rundt kukkene
  • hun vil bli løftet og knullet i luften
  • oppned samleie
  • vanlig doggy med en foran og en bak er det beste for henne?
  • hun liker kanskje stående sex best?
  • Like 2
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Revenger skrev:

Universet er gammelt,

Det virkelige store problemet er: Hvis universet har en alder, hvordan kan noe oppstå fra ingenting?

Spoiler: Det er umulig, derfor må universet ha eksistert hele tiden. Hva så med tiden? Tiden er bare en illusjon, som Einstein sa

  • Confused 1
Lenke til kommentar

En ting til, jeg beklager hvis dere ikke får PM fra Line, hun har brukt opp PM'ene sine på meg, neida jeg bare tuller hun kan fortsatt sende PM

Endret av jegern
Neida
  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Hva tror dere at @Line ønsker fra mennene hun treffer?

  • nærhet?
  • store peniser?
  • små peniser?
  • passe store?
  • at hun blir brakt til en, eller flere orgasmer før hun blir penetrert?
  • at hun får sin første orgasme når hun blir knullet
  • hun elsker å suge
  • hun elsker å ha makt over menn med tennene rundt kukkene
  • hun vil bli løftet og knullet i luften
  • oppned samleie
  • vanlig doggy med en foran og en bak er det beste for henne?
  • hun liker kanskje stående sex best?

Mye bedre å ta det opp med henne direkte face to face tenker jeg. Får jeg sjansen blir det ikke stress, vil bruke mye tid sammen først, prating, finne ut av dette. Gir lite for meg å dytte arsenalet på henne nå.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Revenger skrev:

Mye bedre å ta det opp med henne direkte face to face tenker jeg. Får jeg sjansen blir det ikke stress, vil bruke mye tid sammen først, prating, finne ut av dette. Gir lite for meg å dytte arsenalet på henne nå.

Jeg skriver kontrakten først.  Etter papirarbeidet kan det være at det blir sex.  Om vi ikke kommer til enighet om f.eks antallet orgasmer, så har jeg alltid en plan B.

  • Like 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Revenger skrev:

Kjører du en kontraktsskisse først, eller?

@Line jeg har vel ikke kommet med noen skisse til kontrakt til deg ennå?  Det er vel heller litt sånn at mine utspill er ganske lange, og dine svar er korte.  Men jeg liker jo svarene dine.

Nei, @Revenger den listen jeg la inn over er jo for å bygge forumet her på noresk.com slik at mange flere skal få lyst til å tenke litt på hva de kan finne på å gjøre sammen med @Line.  Selv om hun er ern ung kvinne med erfaring, så vet jeg at det kanskje oxo fins folk som leser og skriver her (registrer deg som bruker NÅ, så du kan skriver!) som har vært ute en seksuell vinternatt før!

Lenke til kommentar
16 minutter siden, jegern skrev:

Det virkelige store problemet er: Hvis universet har en alder, hvordan kan noe oppstå fra ingenting?

Spoiler: Det er umulig, derfor må universet ha eksistert hele tiden. Hva så med tiden? Tiden er bare en illusjon, som Einstein sa

Nå ramlet jeg av

  • Like 1
Lenke til kommentar

@line ønsker sikkert en helt vanlig gi og ta opplevelse der alle er fornøyd og har det bra med utfallet.

-En skal ikke plage andre man skal være grei og snill. Og forøvrig kan man gjøre som man vil. Som en vis mann engang fortalte meg.

Velkommen Line :) 

Endret av Norwayboy
  • Like 1
Lenke til kommentar
34 minutter siden, Tototre skrev:

hun elsker å ha makt over menn med tennene rundt kukkene

Grøss og gru, gjelder ikke dette bare asiater?

  • Haha 2
Lenke til kommentar

@Line sier at det jeg sendte henne er fint.  Dette er noe jeg har gjort før.  Men med svært individuelle tilpasninger.  Hver kvinne er som en unik diamant med sine egne fasetter.

Lenke til kommentar

Enig @Tototre. Men hvordan vet vi egentlig at Line er Line? Er det Line eller er det noen her på forumet som later som hun er Line. @Revenger, er det du som er Line og har kommet for å hevne deg på alle horekundene?

  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Langbein skrev:

Enig @Tototre. Men hvordan vet vi egentlig at Line er Line? Er det Line eller er det noen her på forumet som later som hun er Line. @Revenger, er det du som er Line og har kommet for å hevne deg på alle horekundene?

Line er en søt jente, men det er det. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Det virkelige store problemet er: Hvis universet har en alder, hvordan kan noe oppstå fra ingenting?

Spoiler: Det er umulig, derfor må universet ha eksistert hele tiden. Hva så med tiden? Tiden er bare en illusjon, som Einstein sa

Hvem har sagt noe om ingenting? En singularitet er ikke ingenting. Vi vet ikke om universerset alltid har ekspandert etter big bang, om det finnes flere universer eller/og evt om universet/universene pulserer.

  • Like 1
  • Confused 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...