Gå til innhold

Den lille tråden om @Line


Tototre

Sexy @Line  

32 stemmer

  1. 1. Har du hatt kontakt med @line på PM eller SoMe?

    • Ja
      15
    • Nei
      17
  2. 2. Har du et håp om.å få knulle henne gratis?

    • Ja
      9
    • Nei
      12
    • Hysj, ikke si det er gratis
      5
    • Vet ikke ennå
      6
  3. 3. Har du sett bilde eller video av henne som du tror er ekte?

    • Ja
      6
    • Ja, men usikker på ektheten
      5
    • Nei, finnes det? Hvor?
      17
    • Vet ikke for jeg har sovet i timen
      4


Anbefalte innlegg

Kjære @Line nå har @Revenger sådd en forferdelig tanke i hodet mitt:

Kan du være en gammel mann som sitter i sjøboden din i Bergen og legger ut korte, kåte setninger for å hisse opp karer som meg og @Langbein ?  Eller er du en russegutt som holder på å klemme ut sin siste kvise før russetiden setter inn for fullt?  

  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Revenger skrev:

Hun så grei ut, men...

 

4 minutter siden, Revenger skrev:

Hun så grei ut, men...

Hvor ser du henne?

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Langbein skrev:

Nææææ,, har dere andre fått?

Ja, alle sammen!

Du får spørre pent du oxo

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Tototre skrev:

Kjære @Line nå har @Revenger sådd en forferdelig tanke i hodet mitt:

Kan du være en gammel mann som sitter i sjøboden din i Bergen og legger ut korte, kåte setninger for å hisse opp karer som meg og @Langbein ?  Eller er du en russegutt som holder på å klemme ut sin siste kvise før russetiden setter inn for fullt?  

Ja, man er jo blitt paranoid med årene. Tror ikke noe er sant før man vet at det er sant.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Ja, man er jo blitt paranoid med årene. Tror ikke noe er sant før man vet at det er sant.

Blir noe helt sant? Jeg tror ikke det. Lå våken i går og tenkte på Fermi-paradokset.  Først rundt lunchtider i dag at jeg har funnet en slags likevekt.

  • Haha 2
Lenke til kommentar

@Langbein vi andre som er kåte på en kvinne spør pent om bilder.  Men ikke alltid.  Noen ganger går vi på besøk uten å vite hvem vi egentlig besøker.  Da er det lov å snu i døra.

  • Like 2
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Line skrev:

Langbein du kan se bilder viss du spør pent 

Kjære Line. Da spør jeg pent. Kan jeg få se bilder av deg?

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Revenger skrev:

Blir noe helt sant? Jeg tror ikke det. Lå våken i går og tenkte på Fermi-paradokset.  Først rundt lunchtider i dag at jeg har funnet en slags likevekt.

Universet er gammelt, selv Melkeveien har milliarder av soler, mange ekstremt mye eldre enn vår egen sol, helt sikkert millioner av jordlignende planeter, allikevel er det ikke tegn til annet liv. Drøssevis av forsøk på forklaringer. Den beste (kanskje?j er at "trikset" og gå fra uorganisk til organisk liv er uendelig vanskeligere enn mange tror. Kanskje er vi nesten alene

  • Confused 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Langbein skrev:

Kjære Line. Da spør jeg pent. Kan jeg få se bilder av deg?

Du må sende henne en Personlig Melding )PM) og legge litt sjel i det.  Jeg skrev en liten erotisk novelle om at hun kom til julnissen (meg) og satte seg på fanget mitt.  Uten undertøy på.  Med en lang, vid, hvit genser.  Så det kommer hun til å ha på seg når vi kanskje møtes en dag, håper jeg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Du må sende henne en Personlig Melding )PM) og legge litt sjel i det.  Jeg skrev en liten erotisk novelle om at hun kom til julnissen (meg) og satte seg på fanget mitt.  Uten undertøy på.  Med en lang, vid, hvit genser.  Så det kommer hun til å ha på seg når vi kanskje møtes en dag, håper jeg!

 Nå blir Fermi sur på 223!!

  • Haha 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Revenger skrev:

 Nå blir Fermi sur på 223!!

Warum?  Fordi 223 er kreativ og vet hvordan han skal få det best mulig både for kvinnene og seg selv?

Lenke til kommentar

Nei, fordi du ga faen i en svært interessant kommentar om hvorvidt vi er alene og rantet i vei om en flat fantasi, selv om den var utenom sesongen🤡

  • Haha 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Revenger skrev:

Nei, fordi du ga faen i en svært interessant kommentar om hvorvidt vi er alene og rantet i vei om en flat fantasi, selv om den var utenom sesongen🤡

Jeg har jo påpekt mange ganger allerede at jeg er en horekundeklovn.  Du har vel oxo sett klovneskoene mine?  Jeg svarte @Langbein, ikke deg.  Så ikke spill fornærmet, spill heller sjakk!

  • Haha 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Revenger skrev:

Kanskje det er trikset - ta på julenissedrakten til påske😝

Nei, jeg lærer når du skriver.  Selvsagt skal jeg være påskeharen!

  • Haha 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Nei, jeg lærer når du skriver.  Selvsagt skal jeg være påskeharen!

Ingen vet hvor påskeharen hopper.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...