Gjest Skrevet Mars 25, 2024 Share Skrevet Mars 25, 2024 Okey da har man møtt Meet-victoria og herre gud for en kvinne, så rå sexy og pen dame skal man leite lenge etter, tynn midje og ei veltrent rumpe. 10 av 10. Ho skulle ha ekstra for owo, men skippa det sia det var 3500 for en time. Men for en sensuel dame, tunge kyssa som bare det. Hær e det et sikkert valg om du e i Tromsø. Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Mars 25, 2024 Share Skrevet Mars 25, 2024 (endret) 15 minutter siden, BeavisJohnny skrev: Ho skulle ha ekstra for owo, men skippa det sia det var 3500 for en time Du betalte 3,5k og fikk ikke owo men allikevel skryter du henne opp i skyene. Hoeflation er et kjipt fenomen, skapt av simps. Eller er du hennes pimp? Alle dine 4 innlegg her på forumet handler om henne Endret Mars 25, 2024 av Tukleren 1 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 Tror han mener han fikk owo innbakt i timeprisen 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 4 minutter siden, jegern skrev: Tror han mener han fikk owo innbakt i timeprisen Ikke slik jeg leser det men det kan han jo svare på selv. 3,5 er stivt selv om owo er inkludert, men jeg er jo gjerrig da. 3,5 = 1x 1time + 1x 30min (med en annen jente) i mitt hode. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 Betalte 3500 og fikk ikke owo, som sakt æ hadde gått ut om ho ikke var pen for æ synnes også 3500 e litt stivt, men tenkte om æ får french kiss og en bra kjæreste opphold (det fikk æ) og dama har en helt rå sexy kropp og ansikt så var det verd de 3500, men holde mæ bort for og betale ekstra for owo. Men æ e ikke så opptatt om blowjob e med eller uten gummi i mine øya. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 13 timer siden, jegern skrev: Tror han mener han fikk owo innbakt i timeprisen Nei🙃 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 Akkurat nå, Revenger skrev: Nei🙃 Når det er sagt, owo er mest psykologi (som med og uten generelt). Han fikk en fin opplevelse da. 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 Akkurat nå, Revenger skrev: owo er mest psykologi Det er det jo absolutt ikke. Friksjon, tunge bruk, sugekraft. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 26, 2024 Share Skrevet Mars 26, 2024 8 minutter siden, Tukleren skrev: Det er det jo absolutt ikke. Friksjon, tunge bruk, sugekraft. Jo, om du bruker en decent dom og en som er god på owo! Lenge trodde jeg også at en dom kunne beskytte mot for mye tenner, men nei🤕 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 27, 2024 Share Skrevet Mars 27, 2024 Etter skuffelsen med Paloma på mandag, så er jeg nå på tur for å besøke favorittdama mi, Olga/ Luba... 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 27, 2024 Share Skrevet Mars 27, 2024 (endret) 2 timer siden, Langbein skrev: Etter skuffelsen med Paloma på mandag, så er jeg nå på tur for å besøke favorittdama mi, Olga/ Luba... Ja, da var Olga besøkt igjen. Prima kvaliteten som vanlig. Nå er Langbein blid og tilfreds igjen. God påske! 😀 Endret Mars 27, 2024 av Langbein 6 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mars 27, 2024 Share Skrevet Mars 27, 2024 @Tototre logger deg sikkert, @Langbein, om du har kinesisk mobil. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 30, 2024 Share Skrevet Mars 30, 2024 På 18.3.2024 den 22.36, Thei skrev: Hvilke tjenester tilbyr hun? Owo, dt, face fuck? Hei Hva synes du om frøkna ? Suksess eller fiasko ? Siter Lenke til kommentar
Thei Skrevet Mars 31, 2024 Share Skrevet Mars 31, 2024 8 timer siden, Hore bukk skrev: Hei Hva synes du om frøkna ? Suksess eller fiasko ? Jeg kan ikke uttale meg om det siden jeg ikke har vært der. Langbein virker veldig fornøyd. Han virker også som en hyggelig fyr, men tror han har andre preferanser en meg. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 31, 2024 Share Skrevet Mars 31, 2024 (endret) 15 timer siden, Thei skrev: Jeg kan ikke uttale meg om det siden jeg ikke har vært der. Langbein virker veldig fornøyd. Han virker også som en hyggelig fyr, men tror han har andre preferanser en meg. Ok.Det er lov. Trude bare at du ville vite hva du gikk til og forventningene sto i stil til det du fikk. Men når du ikke gikk ditt så er det lovr Endret Mars 31, 2024 av Hore bukk Ingen Siter Lenke til kommentar
Adventurous_Joke_631 Skrevet April 9, 2024 Share Skrevet April 9, 2024 Er det noen vet om når Olga kommer tilbake til Tromsø? Kan ikke finne annonsen hennes nå Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg