Gå til innhold

For godt til å være sant?


Idaws

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
På 19.3.2024 den 15.14, Tid for Nytelse skrev:

jeg som da kjøper den største pakken, må dra inn og fylle på kortet for 1500,- en dag, fylle på kontoen min på RE ( når jeg betaler 1500, settes altså 1200 inn pga REˋs gebyr) etter 24t, så kan jeg dra og fylle på 1500 på nytt, vente nye 24t før jeg kan sette inn på RE kontoen min og kjøpe nye 60 dager.

Dette høres fryktig tungvint ut. Jeg er godt kjent med Paygo. Brukt det flere ganger. Nå er det flere utsalgsteder som sier de skal ha det men det gjør de ikke. Har funnet bare et sted i Oslo hvor de alltid har det. 7/11 i Brugata. 

Jeg anbefaler deg @Tid for Nytelse å ta turen inn til Oslo 1 gang i mnd, hamstre med kort. Jeg kjøpte for 6000kr en gang uten problemer. Det stemmer også at der er ræva kundeserice og at kortene noen ganger ikke fungerer, men jeg har heldigvis aldri opplevd det. Korten aktiveres på nett her https://paygoo.no/Cards

Nå kan du egentlig stryke det jeg skrev overnfor fordi kortet er ikke lenger til salgs, dette må ha skjedd den siste måneden eller noe fordi det var ikke så lenge siden jeg kjøpte det. 

Men du kan slippe mye av dette om du kan betale med Bitcoin og andre kryptovaluta for det tillater RE. 

Endret av Brille
  • Like 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Brille skrev:

Dette høres fryktig tungvint ut. Jeg er godt kjent med Paygo. 

Men du kan slippe mye av dette om du kan betale med Bitcoin og andre kryptovaluta for det tillater RE. 

Merkelig at PayGo skal være foretrukket betaling for annonser på RE?  Særlig når det er så vanskelig å få tak i.  Blir jo bare extra hassle for jentene og fordyrer tjenestene.

Du som har greie på Bitcoin og krypto vil få mange interesserte lesere her på forumet om du deler! :-)   

Dette kan komme til å være en god løsning for flere av oss når myndighetene og bankene gjør alt de kan for å spore pengene våre og legger hindringer i veien for bruk av kontanter.

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Merkelig at PayGo skal være foretrukket betaling for annonser på RE?  Særlig når det er så vanskelig å få tak i.  Blir jo bare extra hassle for jentene og fordyrer tjenestene.

Du som har greie på Bitcoin og krypto vil få mange interesserte lesere her på forumet om du deler! :-)   

Dette kan komme til å være en god løsning for flere av oss når myndighetene og bankene gjør alt de kan for å spore pengene våre og legger hindringer i veien for bruk av kontanter.

RE for ikke lov av Visa og Mastercard å bruke tjenestene deres. Det er derfor de er "alternative" i betalingsløsningen deres. Selve nettsiden er forøvrig i rettstrid i Nederland. Med tanke på hvor stor markedsandel RE har i norge (nærmest monopol) så blir det skummelt om de må legge ned etterhvert. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Brille skrev:

RE for ikke lov av Visa og Mastercard å bruke tjenestene deres. Det er derfor de er "alternative" i betalingsløsningen deres. Selve nettsiden er forøvrig i rettstrid i Nederland. Med tanke på hvor stor markedsandel RE har i norge (nærmest monopol) så blir det skummelt om de må legge ned etterhvert. 

takk for forklaringen.

Det er vel ikke skummelt for andre enn eierne av RE om de må legge ned.  Med alle de digitale og grenseoverskridene løsninger som fins i dag vil det raskt komme gode alternativer på banen.  Kanskje til og med noen som er tilnærmet gratis å bruke for jentene?  Monopolisten har litt den samme makten som http://www.finn.no - Fordi alle annonserer der så er det liten vits for konkurrenter.

Når RE tar slutt vil det bli et bikkjeslagsmål om markedsmakten.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg spurte en eskorte om hva hun synest om RE og tilbakemeldingen var at hun synest den var enkelt å bruke og billig. Ho skjønte ikke at det var noe problem med RE.

Jeg aner ikke hva hun brukte for å betale for annonser, men jeg vedder en halv elg testikkel på at det ikke er paygo.

Jeg viste henne også noen av alternativene slik som nympho og eskortejenter, men det virket uinteressant på grunn av lite annonser. Lite annonser trekker få besøkende i hennes øyne, og det er sikkert riktig det.

Jeg tror ikke det kommer til å komme et skifte uten at RE opphører å eksistere.

Alternativene til RE får ikke trafikk uten eskortene og eskortene kommer ikke uten at der er trafikk. Det er liksom en ond sirkel som man ikke kommer ut av.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, lommelerka skrev:

Jeg spurte en eskorte om hva hun synest om RE og tilbakemeldingen var at hun synest den var enkelt å bruke og billig. Ho skjønte ikke at det var noe problem med RE.

Jeg aner ikke hva hun brukte for å betale for annonser, men jeg vedder en halv elg testikkel på at det ikke er paygo.

Jeg viste henne også noen av alternativene slik som nympho og eskortejenter, men det virket uinteressant på grunn av lite annonser. Lite annonser trekker få besøkende i hennes øyne, og det er sikkert riktig det.

Jeg tror ikke det kommer til å komme et skifte uten at RE opphører å eksistere.

Alternativene til RE får ikke trafikk uten eskortene og eskortene kommer ikke uten at der er trafikk. Det er liksom en ond sirkel som man ikke kommer ut av.

Spør henne eller hvilken som helst eskorte, hva de synes om kundeservicen til RE. Den har jeg hørt er grusom. Jeg tror det er et bevist strategi å gjøre kundeservie så grusom, at en vegrer seg å ta kontakt. DA blir det færre henvendelser til kundeservice. Frekke er de også, de kan finne på å si  " slutt å lyv om vekta di", så må du lage en video hvor du står på vektskål. Ikke sier de unnskyld heller etter å ha fått video.

  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...