Gå til innhold

For godt til å være sant?


Idaws

Anbefalte innlegg

Huffda!  Kan ikke en av dere sende henne en mld og spørre om hun har gjort dette før, eller om det er første forsøk?  Mobilnummeret går til et navn.  Og ikke særlig fantasifullt heller.  Men adressen er til Tromsø, selv om det ikke trenger bety all verden.  Uansett bør ingen betale forskudd for å treffe denne tenåringen om hun er så ekte som det kan synes som hun er.  NB! Kun outcall, så pass på hvor du inviterer henne.  Dere i Bergen få sjekke henne ut!

174547_nathalie_31452390_e6626b55.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar

Selvsagt er dette for godt til å være sant.  Tipper at annonsen er tatt ned fra RE før midnatt søndag 17. mars.  Noen som vedder imot meg?

  • Like 1
Lenke til kommentar
23 timer siden, Tototre skrev:

Huffda!  Kan ikke en av dere sende henne en mld og spørre om hun har gjort dette før, eller om det er første forsøk?  Mobilnummeret går til et navn.  Og ikke særlig fantasifullt heller.  Men adressen er til Tromsø, selv om det ikke trenger bety all verden.  Uansett bør ingen betale forskudd for å treffe denne tenåringen om hun er så ekte som det kan synes som hun er.  NB! Kun outcall, så pass på hvor du inviterer henne.  Dere i Bergen få sjekke henne ut!

174547_nathalie_31452390_e6626b55.jpg

Fant ingenting på det nr....ser nå at nr er borte..😅

  • Like 1
Lenke til kommentar
41 minutter siden, Por mi skrev:

Fant ingenting på det nr....ser nå at nr er borte..😅

Det er fremdeles i annonsen nå i kveld.  Men regner med at annonsen blir tatt ned før midnatt om den ikke er ekte.  Venter på at en i Bergen, kanskje @tannlegen er bergenser? kan ta kontakt med henne og høre om betingelsene hennes.  Det går allerede rykter på PM om at hun ikke er rett fram som vanlige eskorter, men har noen litt annerledes betingelser.  Men det er kun rykter, så jeg vil ikke gjengi dem.  En som tar kontakt med henne bør fortelle. 

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Tototre skrev:

Det er fremdeles i ute annonsen nå i kveld.  Men regner med at annonsen blir tatt ned før midnatt om den ikke er ekte.  Venter på at en i Bergen, kanskje @tannlegen er bergenser? kan ta kontakt med henne og høre om betingelsene hennes.  Det går allerede rykter på PM om at hun ikke er rett fram som vanlige eskorter, men har noen litt annerledes betingelser.  Men det er kun rykter, så jeg vil ikke gjengi dem.  En som tar kontakt med henne bør fortelle. 

eg er ikkje bergensar! det må vera det frekkaste eg har høyrt. er ved Geilo, det blir litt vanskeleg å dra til bergen for å stadfesta noko som ikkje er relevant for meg.

  • Haha 3
Lenke til kommentar

Denne dama er for ung eller hva? Hun vet trolig ikke hva hun gjør, hvis dette er ekte. Alder oppgitt i annonsen er 18 år, hun kan også være yngre.

I tillegg kan det være fake på så mange forskjellige måter og man kan bli lurt. Vil fraråde på det sterkeste å ta kontakt her.

  • Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Jegern er kanskje undercover onkel?  Selvfølgelig vet hun hva hun gjør.  Og den seksuelle lavalder i Norge var 15 år sist jeg sjekket, så hun er i sin fulle rett til å leve ut sine fantasier.  Tenk å kunne fortelle på fest at hun har hatt en eskorteannonse online!

  • Thanks 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig. Kan være scam kan være real who the fuck knows 😇

Vel verdt et forsøk. Hu tok ikke telf når jeg forsøkte meg...

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Begrunn gjerne dette

1 time siden, jegern skrev:

Denne dama er for ung eller hva? Hun vet trolig ikke hva hun gjør, hvis dette er ekte. Alder oppgitt i annonsen er 18 år, hun kan også være yngre.

I tillegg kan det være fake på så mange forskjellige måter og man kan bli lurt. Vil fraråde på det sterkeste å ta kontakt her.

 

Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Jegern er kanskje undercover onkel?  Selvfølgelig vet hun hva hun gjør.  Og den seksuelle lavalder i Norge var 15 år sist jeg sjekket, så hun er i sin fulle rett til å leve ut sine fantasier.  Tenk å kunne fortelle på fest at hun har hatt en eskorteannonse online!

16 i Norge, 15 i Sverige

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Er det noen som er svært uenige om jeg nå konkluderer med at Nathalie fra Bergen/Tromsø var scam?  Alternativt at hun ikke helt visste hva hun gjorde og kunne trengt litt hjelp fra @Zezeh eller @Tid for Nytelse.  Sånn, der sikret jeg meg 100%

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Scam. Vippset 300 kr innledende da jeg tenkte det var ok for å finne ut om dette var ekte eller ikke, og jeg var slett ikke sikker på om det var det da hun presiserte  f.eks. ting hun ikke var med på under treff og slikt, noe jeg forbinder med folk som faktisk tenker på å møtes. Ble blokkert umiddelbart etter overføringen.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 3
Lenke til kommentar
40 minutter siden, Entotre skrev:

Scam. Vippset 300 kr innledende da jeg tenkte det var ok for å finne ut om dette var ekte eller ikke, og jeg var slett ikke sikker på om det var det da hun presiserte  f.eks. ting hun ikke var med på under treff og slikt, noe jeg forbinder med folk som faktisk tenker på å møtes. Ble blokkert umiddelbart etter overføringen.

Hvorfor vippse noen noe som helst uten å få noe i retur egentlig 🤔 det er for meg uforståelig 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...