Gå til innhold

Prisforskjeller


Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke starte en ørkesløs prisdiskusjon, men jeg har observert at jenter i Grenland nå tar minimum kr. 1.500,- for 30 min. Tilfeldigvis kikka jeg litt på Rogaland og her lå nesten alle på kr. 1.000,- for 30. min.

Det så ut til å være flotte jenter også, ikke minst på bildene. Jeg trodde faktisk kjøpekraften var stor i Rogaland og ble derfor litt overrasket.

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke starte en ørkesløs prisdiskusjon, men jeg har observert at jenter i Grenland nå tar minimum kr. 1.500,- for 30 min. Tilfeldigvis kikka jeg litt på Rogaland og her lå nesten alle på kr. 1.000,- for 30. min.

Det så ut til å være flotte jenter også, ikke minst på bildene. Jeg trodde faktisk kjøpekraften var stor i Rogaland og ble derfor litt overrasket.

Jeg tror tidene er trangere enn hva faktisk jentene sier. I Bergen er prisnivået det samme som i Stavanger, men jeg mener også å observere at besøkstallene på noen sider er synkende. Det er mulig det har begynt å rable for meg :o

Drosjenæringen både i Stavanger og Bergen har opplevd en relativt stor tilbakegang så det er jo færre kunder som er tilgjengelig skulle en tro.

Lenke til kommentar

Det ser ut som om at det er så få jenter i Telemark at de trykt kan overprise seg eller at kundegrunnlaget er så spinkelt at de må overprise seg for å tjene nok. Når det gjelder høyere pris på de fast stasjonerte så er vi antagelig tilbake på rykte om beskyttelsespenger for å få ha kundene i fred. For menn i Grenland så er det ikke mer enn en time til Tønsberg og enda mindre til Sandefjord, Larvik. Og er du redd for å sette spor etter deg via alle bommene da kjører du gamleveien til Larvik, Sandefjord eller over Siljan til Drammen.

Lenke til kommentar
Det ser ut som om at det er så få jenter i Telemark at de trykt kan overprise seg eller at kundegrunnlaget er så spinkelt at de må overprise seg for å tjene nok. Når det gjelder høyere pris på de fast stasjonerte så er vi antagelig tilbake på rykte om beskyttelsespenger for å få ha kundene i fred. For menn i Grenland så er det ikke mer enn en time til Tønsberg og enda mindre til Sandefjord, Larvik. Og er du redd for å sette spor etter deg via alle bommene da kjører du gamleveien til Larvik, Sandefjord eller over Siljan til Drammen.

Men det står vel ikke i Autopas at du er på fittejakt. Man trenger vel egentlig ikke å si noe mer

Lenke til kommentar
Det ser ut som om at det er så få jenter i Telemark at de trykt kan overprise seg eller at kundegrunnlaget er så spinkelt at de må overprise seg for å tjene nok. Når det gjelder høyere pris på de fast stasjonerte så er vi antagelig tilbake på rykte om beskyttelsespenger for å få ha kundene i fred. For menn i Grenland så er det ikke mer enn en time til Tønsberg og enda mindre til Sandefjord, Larvik. Og er du redd for å sette spor etter deg via alle bommene da kjører du gamleveien til Larvik, Sandefjord eller over Siljan til Drammen.

Men det står vel ikke i Autopas at du er på fittejakt. Man trenger vel egentlig ikke å si noe mer

Han må vel mene å sette spor som kone eller familien kan se, giro i posten. Kanon tror vel ikke politiet sjekker bommene på jakt etter horekunder?

Lenke til kommentar

Kanon tror at politiet i Telemark tar i bruk alle metoder for ta menn som kjøper sex.

Statistikken i Telemark forteller oss derimot at politiet i Telemark, og resten av Norge, ikke prioriteter sexkjøp.

Det er knapt noen som blir tatt.

Kanon refererer til Thea-saken. Som involverte mindreårige, menneskehandel, tvang, utnyttelse og psykisk utviklingshemming. Dette er selvfølgelig noe helt annet enn sexkjøp.

Og saker som involverer mindreårige blir alltid prioritert.

Lenke til kommentar

Nei selvklart er det madammen om du fremdeles deler postkassa med henne. Autogiro rett av konto og delt økonomi må til. Verre er det med meg/oss som nå har valgt å ha bare 1 bil, der vil hun se hvor jeg eventuelt kommer til å kjøre i fremtiden da bilen står på henne. For tiden er jeg ikke kjørbar og det vil nok gå en stund før jeg kan kjøre. Noen av gps`en kan en dessuten plukke ut hvor bilen har vært og hvor fort den har kjørt. Ikke vis fruen hvordan det gjøres. Og når det gjelder Theasaken så var det ingen som luktet at Thea var under det offentliges vinger og mindreårige var det heller ikke snakk om da hun som var stemplet som mest " tilbakestående" kunne settes på glattcelle og arrest i 7 uker for da regnet politiet alder på kroppen og ikke på innholdet i hodet. Når det gjaldt kundene så var det omvendt, ikke alder på kroppen men innholdet i hodet. De gjør som det passer dem.

Håper den saken fikk et etterspill for onkel.

Lenke til kommentar
  • 4 months later...

En titt på damer i Grenland tidligere for helgen 13 - 14 august. Fant ei Sofia 1 med en prislapp på kr 1500. Så reiser hun over til Larvik 15.08 og blir noen dager der med senker prisen til 1000.

Det er noe rart at i et dødt distrikt som Grenland der tar damene stort sett 500 mer enn andre steder. Hvorfor det ? Er det for å trekkes mere kunder i Vestfold der det er mye større konkurranse eller er det som ryktet sier. 500 pr kunde for å verne kunden og seg selv i mot uønskede hendelser og få være i fred? Antar at med 1500 så uteble kundene derfor Vestfold.

Lenke til kommentar
Det er svært irriterende og merkelig at det er høyere priser i Grenland enn i Vestfold.

At det har noe med beskyttelses penger å gjøre har jeg ingen tro på.

Det er en kjent sak i forretningsverden at blir kundegrunnlaget for lite i forhold til tilbudet så skrur de opp prisen for å overleve. Hele Norge er et godt eksempel på det, derfor har vi Harryhandel. Og hvorfor kan en i enkelte land få overhalt bilen for under delekostnadene i Norge? Så de som kjøper sex i Telemark "Harryhandler" nok i Oslo, Drammen og i Vestfold så sant de kan.

NB: En av mine FB kontakter havarerte med sin bil i Hviterussland nå i sommer. Orginale deler i VW sine pakninger og hele reparasjonen med deler kostet mindre enn piratdelene i Norge. Noe er riv ruskende galt.

Lenke til kommentar
Det er en kjent sak i forretningsverden at blir kundegrunnlaget for lite i forhold til tilbudet så skrur de opp prisen for å overleve.

Og så forsvinner resten av kundene. :)

Lenke til kommentar

Forsvinner, ja og nei. Kostnadene med å handle over grensa kan oppveie prisen en må betale lokalt. En kan jo også lure på hvorfor det er 50 damer i Vestfold og 20 i Telemark sånn pluss minus. Vestfold har ikke 2 1/2 ganger så mye folk. Men jeg vet at folk både i fra Drammen/Buskerud og faktisk Oslo tar turen nedover i frykt for å bli fresket av noen de kjenner. Og jeg tenker Telemarkinger i den nedre del kjører østover til tross for svindyre bommer. Dette vet utøverskene av yrket så da setter de opp prisen for det er også et tidsaspekt i dette. En har som regel begrenset tid. Jeg når Skien på halvtimen på dagen, Sandefjord på en drøy time og et kvart mens Tønsberg går over halvannen og da blir det for langt å kjøre. Grenland er sein å kjøre igjennom i fra nord til sør eller vest til øst.

Lenke til kommentar

Pris selger!!! I går var det 2 damer i Telemark som solgte til 800 (hun ene) 1000 - 2000 for - 15 - 30 - eller 60 min. Der var det vist kø for å komme til mens for de med høyere pris var ledige stort sett hele dagen. Damene må nok ned på det nivået ellers så drar gutta til Vestfold.

Lenke til kommentar

Finnes plasser som er blitt mere attraktive og kikke på altså dating sider og er man snill osv der blir det gratis fuck :D

Eneste jobben er og skrive eller bli skrive til også bare ta det derfra har møtt 4 stK fra 2 forskjellige plasser lokalt boende i Telemark og de ville flere ganger en en etter jeg hadde vært der første gangen, bør testes ut av flere.

Lenke til kommentar
Finnes plasser som er blitt mere attraktive og kikke på altså dating sider og er man snill osv der blir det gratis fuck :D

Eneste jobben er og skrive eller bli skrive til også bare ta det derfra har møtt 4 stK fra 2 forskjellige plasser lokalt boende i Telemark og de ville flere ganger en en etter jeg hadde vært der første gangen, bør testes ut av flere.

Og hva slags datingsider er dette?

Lenke til kommentar
Finnes plasser som er blitt mere attraktive og kikke på altså dating sider og er man snill osv der blir det gratis fuck :D

Eneste jobben er og skrive eller bli skrive til også bare ta det derfra har møtt 4 stK fra 2 forskjellige plasser lokalt boende i Telemark og de ville flere ganger en en etter jeg hadde vært der første gangen, bør testes ut av flere.

Og hva slags datingsider er dette?

Har sendt det på Pm til de som lurte på hvor jeg har funnet helle mitt.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Til alle som skrev pm til meg for en stund siden, Ser mange er glad om dagen og det funket. var jo det jeg sa :). Og de som er medlem der de fikk vell epost i dag at det er Freebie frem til 0100 fra 1900. :)

Håper mange bruker fornuft når de skriver her inne skriker de etter..... ja dere vet :)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...