Gå til innhold

Billige sextjenester


Tototre

Laveste timepris siste 12 måneder  

29 stemmer

  1. 1. Omgjort til timespris: Hva er det minste du har betalt for å få en sædutløsning siste 12 mnd?

    • 100-499 kr (dette er enten frivillig sex, eller noe ulovlig)
      7
    • 500-799 kr (røverpris)
      1
    • 800-1199 kr (godt forhandlet)
      9
    • 1200-1499 (vanlig)
      6
    • 1500 og over (du pruter visst aldri)
      6
  2. 2. Hvor mange ganger har du besøk den rimelige sexarbeideren?

    • 1x
      14
    • 2x
      3
    • 3x
      3
    • 4x eller mer
      9


Anbefalte innlegg

Må jo ta med dette spørsmålet oxo.  Du finner spørsmålet om Dyre sextjenester  her. (ikke dyresex!)

Tenk tilbake de siste 12 måneder. 

Hva er det minste du har betalt for sex med en sexarbeider for en time? 

Vi tar ikke med forskjellige typer tjenester som gir forskjellige priser, men du må ha hatt minst en sædutløsning.  Om det var med håndjobb (HJ) eller suging (BJ) spiller ingen rolle.  Om det var i thaisalong så legger du til massasjegebyret (det du betaler for massasjen) i tillegg til prisen for HJ.

Og prøv å regne det om til en timepris.  Eks.: Du har betalt kr. 800 for en halvtime med sex.  timepris = 1600 kroner.

Gratis knull regner vi ikke med.  Det får du neste kun hos faste gledespiker.  Selv der er det sjeldent!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
3 minutter siden, hedexp skrev:

Stemme min er til en gb - ikke sikkert om det er ok.

Jo, det er greit når du spesifiserer det slik som du forbilledlig gjør.  Altså kan andre gjøre det samme om undersøkelsen ikke passer 100% for deg.

@hedexp det er der det billigste alternativet er krysset av?  I utlandet, eller Norge?

Endret av Tototre
  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg er nok dårlig å prute.. Hvordan går dere frem? Forhandlinger dere under meldinger/samtale eller ved oppmøte? 
Hva pruter dere på (tjenester inkl. eller pris). Og til slutt hvor mye kan man normalt prute? Eks 2000,- timen med det vanlige (OWO, GFE, normal sex inklusive)?
Faen må lære meg dette 😎 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Siden jeg velger de som er innen for min limit så slipper jeg å drive med pruting. Gir heller litt xtra om jeg er spesielt fornøyd.det fungerer alltid å ødelegger ikke kjemien

Endret av Asterix
  • Like 3
Lenke til kommentar

Det er dette som er så herlig.  Selv om det er typ veiledende priser så gjelder de ikke.  Og det er en balansegang mellom det å ødelegge fortryllelsen ved å knipe inn 500 kroner som er verdt å tenke på før en pruter.

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Kleppe76 skrev:

Jeg er nok dårlig å prute.. Hvordan går dere frem? Forhandlinger dere under meldinger/samtale eller ved oppmøte? 
Hva pruter dere på (tjenester inkl. eller pris). Og til slutt hvor mye kan man normalt prute? Eks 2000,- timen med det vanlige (OWO, GFE, normal sex inklusive)?
Faen må lære meg dette 😎 

Hehe..har alt laget et gratis kort-kurs om pruting på seksuelle tjenester.  Mrk at det er to deler: Prute ned prisen - del 1

Lykke til!

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...