Gå til innhold

Dyre sextjenester


Tototre

Kostbare gledespiker  

32 stemmer

  1. 1. Hva er det meste du har betalt for en time med standard sex, oxo inkl. analsex?

    • mindre enn 2000 kr
      2
    • 2-3k
      19
    • 3.1-4k
      7
    • 4.1-5k
      2
    • mer enn 5100 kr
      2
  2. 2. Ble du fornøyd med kjøpet av din dyreste sextime?

    • ja
      17
    • nei
      6
    • både og
      9


Anbefalte innlegg

Om du begynner å kjøpe seksuelle tjenester finner du i løpet av kort tid ut at det kan være en sammenheng mellom pris og kvalitet.  Men du ser oxo at det ikke alltid er sånn.  Derfor pruter jeg ofte om jeg syns prisen er for høy i utgangspunktet.  Eller jeg betaler det hun vil ha på det første møtet, og pruter før et eventuel møte nummer to.  Det fører ofte fram.

Nå har jeg diskutert med en semipro i et annet land om et besøk i framtida.  Utgangspunktet hennes er skyhøyt over det jeg er vant til betale.  Hun krever 7500 kr for en time med adgang alle tre hull, owo, og de to andre med dom.  Er med på mye annet utover dette, men jeg har ingen kostbare ønsker, så standard sex med anal er hva det blir.  Kommer ikke til å oppgi hvem hun er.  Forhandlingene startet, og endte med at jeg får 90 minutter til hennes pris.  Dette kan jeg gjøre et par, tre ganger i året siden jeg pruter der det er mulig.  Hun blir likevel min dyreste hittil.  Opp fra 4k for en time som var forrige rekord.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Interessant å se hvor lite penger folk bruker på det som kan være kvalitetsopplevelser.  16 avgitte stemmer i undersøkelsen er ikke verst til å være her på forumet.  I forhold til tidligere spørreundersøkelser om hvor mye penger horekunden bruker på hobbyen i løpet av et år, så tyder jo dette på at vi vil ha mye sex :-)  

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Siden sist er det en bruker som forteller at han har sprengt grensen på mer enn 5k for en time.  Og jeg har det innen rekkevidde.  Blir spennende å se om det er verdt det!

  • Sad 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...