Gå til innhold

Priscilla love


Snapple

Anbefalte innlegg

Det er litt rart at samme bilder/telefonnr. er oppført i Stockholm samtidig som hun skal være i Gjøvik og Oslo.

Men noen reiser kanskje til steder der dem får seriøse tilslag. Jeg har faktisk hørt at noen av mine medbrødre kjøper billetter for å få besøk av gledespiker hjemme hos seg.

Sannsynlig vis er dette nok en Nigeria-hore.

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Utrolig flott, stor, rund og myk rumpe...

...på det første bildet. Virkeligheten var ikke like bra.

I leiligheten var det en annen person, som hun drev og kranglet med.

Kjemien var ikke til stede for min del; mange andre har tydeligvis likt henne. Kanskje bare feil dag, mest for meg. Dama gjorde i grunnen ikke noe feil, men jeg tror dette er over for min del. Håper i hvert fall jeg klarer å la være. Får aldri noe ut av det lenger.

Jeg ble i 5 minutter og stakk.

Lenke til kommentar
  • 9 months later...

Hun har så mange anmeldelser at det er vanskelig å tro at ingen her har vært innom. Utenom den ene negative.

Enten er alle fake Eller?

Hun er egentlig litt for stor. Men hvis munnen hennes er verdt det. Har jeg en kompis som vurderer turen 

 

Lenke til kommentar

Har vært der flere ganger.
Ikke den mest ansikts pene jenta, men munnen kan hun bruke til de grader.

Hun hadde litt kvise problemer som hun nå har tatt en hestekur av noe slag for. Så mye bedre ut nå.

Trang og blir naturlig våt. Rimelige priser.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...