Gå til innhold

FORUMoppstramming av tråder


Tototre

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, HerrSerr skrev:

Hvorfor skal alle andre lide bare fordi du har en vendetta mot en annen bruker?

Ikke sant?

Vis han har en problemer med meg,vi ta det utenfor Noresk/RE.Eller veldig enkel,ta tlf fra min annonser,dra til politiet og gi den der.Tlf er registert i mitt navn.har min adress.

La forum være i fred og fikse din problemer med meg som voksen.

 

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
1 time siden, Janoslo skrev:

Dette har jo rett og slett blitt et «Freak-Forum».

Med en stor porsjon underholdningsverdi for de som ikke står midt oppi det, sannsynligvis.  På tross av disse små vendettaene som kommer og går, jeg har selv deltatt i noen, og har oxo en dialog med @alpdlp på PM om hva som kan gjøres med @Zezeh, så er likevel målet mitt å få flere gode, og riktige anmeldelser av eskorter og massøser, mye raskere enn tidligere, her på forumet.  Da må antallet aktive brukere opp.  Se gjerne her https://www.noresk.com/forum/emne/10364-forumoppstramming-av-tråder/?do=findComment&comment=57327

Når det er skrevet, så har antallet "falske" eller ikke helt riktige, anmeldelser her inne steget den siste tiden.  Noen brukere ber om å få rabatt mot å skaffe dem flere kunder ved å fremme henne.  Framover vil vi diskutere mange slike eksempler.  OM noen tør?

Endret av Tototre
  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Med en stor porsjon underholdningsverdi for de som ikke står midt oppi det, sannsynligvis.  På tross av disse små vendettaene som kommer og går, jeg har selv deltatt i noen, og har oxo en dialog med @alpdlp på PM om hva som kan gjøres med @Zezeh, så er likevel målet mitt å få flere gode, og riktige anmeldelser av eskorter og massøser, mye raskere enn tidligere, her på forumet.  Da må antallet aktive brukere opp.  Se gjerne her https://www.noresk.com/forum/emne/10364-forumoppstramming-av-tråder/?do=findComment&comment=57327

Når det er skrevet, så har antallet "falske" eller ikke helt riktige, anmeldelser her inne steget den siste tiden.  Noen brukere ber om å få rabatt mot å skaffe dem flere kunder ved å fremme henne.  Framover vil vi diskutere mange slike eksempler.  OM noen tør?

Han bli sur fordi jeg har sier nei til han tillbud a gi meg god anmeldese og «forvar» meg mot andre her i Noresk møt rabatt i pris.

Og nå han funnet ut jeg hadde en ny profil i RE,han har løp og skriv en dårlig anmelde basert i hevn,ikke akktuell treff.

Det er kort sagt for hvem som ikke forstår hva som skjede..

Skal ikke forlenge det.

Lenke til kommentar
21 timer siden, Zezeh skrev:

Ikke sant?

Vis han har en problemer med meg,vi ta det utenfor Noresk/RE.Eller veldig enkel,ta tlf fra min annonser,dra til politiet og gi den der.Tlf er registert i mitt navn.har min adress.

La forum være i fred og fikse din problemer med meg som voksen.

 

Ikke misforstå meg her. Jeg har ingenting imot krangling på forumet. Så lenge krangling skjer på de rette områdene av forumet så tåler alle det.

Syntes bare det var en rar trussel å ødelegge forumet om ikke ting skjedde på en bestemt måte.

  • Like 4
Lenke til kommentar
6 timer siden, tannlegen skrev:

eg har aldri gitt ei falsk melding, eller fått betalt for det.

Fortsett med å holde din sti ren, du.  Da kan du bli forbilde for andre.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...