Gå til innhold

@Vixenida


Tototre

Flott treff om alt stemmer  

43 stemmer

  1. 1. Hva kan du tenke deg å betale for et timestreff med @Vixenida? (normale tjenester som bj + sex)

    • NOK 1000 (for lite)
      3
    • NOK 1200 (litt lite)
      0
    • NOK 1500 (OK)
      0
    • NOK 1500 inkl owo (BRA!)
      9
    • NOK 1800 (OK)
      0
    • NOK 2000 (helt greit)
      8
    • NOK 2000 inkl owo (OK)
      15
    • over NOK 2000
      8


Anbefalte innlegg

4 minutter siden, høy skrev:

Jeg skal også møte henne. 

Med teltet på rommet?  Har du et raskt knull, eller en halvtime som jeg har avtalt?

  • Sad 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, høy skrev:

Det stemmer 

Ja, teltet er vel standaroppsettet deres.  Du vet at mannen sitter på badet?  Og hvordan skal du betale?  Stoler de på deg oxo?

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, høy skrev:

Får bare håpe at det ikke er en setup

 

Jeg får sikkert @Apeesel og @Revenger til å vente utenfor i en bil som backup om det skjærer seg.  Jeg skal betale dem meget bra.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

hei mister ro og orden, er ikkje dette veldig avsporing av tråden. det handlar om dama og kor vidt ho er ekte, ikkje dine kano turar. med all respekt. ver så snill å følg dine eigne reglar.

Endret av tannlegen
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, tannlegen skrev:

hei mister ro og orden, er ikkje dette veldig avsporing av tråden. det handlar om dama og kor vidt ho er ekte, ikkje dine kano turar. med all respekt. ver så snill å følg dine eigne reglar.

Huff, kjenner jeg  jeg får veldige smerter i en gjenstridig jeksel😡😡😡😡😡

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Revenger skrev:

Huff, kjenner jeg  jeg får veldige smerter i en gjenstridig jeksel😡😡😡😡😡

eg er ikkje her for å krangla, berre påpeikar det openberre.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

@Vixenida kommer til å få besøk av meg og @høy og sikkert mange andre når hun kommer til Oslo i april.  D er d åpenbare her.  Og for meg blir det en tur i teltet.  D er fakta.

  • Like 1
Lenke til kommentar

for å dra denne tråden tilbake.
nei, eg vil ikkje treffa denne kvinna. eg kan gjerne reisa litt rundt for å treffa damer, at ho har med ein mann som sit på toalettet gjer det totalt uaktuelt.

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
39 minutter siden, Tototre skrev:

Ja, teltet er vel standaroppsettet deres.  Du vet at mannen sitter på badet?  Og hvordan skal du betale?  Stoler de på deg oxo?

Det gjør jeg, og skal legge pengene på bordet. De stoler på meg 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tukleren skrev:

At noen i det hele tatt vurderer denne teltløsningen er en gåte for meg

Det appellerer til min indre lars monsen

  • Haha 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Gents.

Møtet ved milepælen. Må leses!

Kan akkurat klare det før møtet.  Har nå funnet ut hvor mange sider det er å lese og delt det på antall dager fram til møtet med @Vixenida

Lenke til kommentar
2 timer siden, tannlegen skrev:

for å dra denne tråden tilbake.
nei, eg vil ikkje treffa denne kvinna. eg kan gjerne reisa litt rundt for å treffa damer, at ho har med ein mann som sit på toalettet gjer det totalt uaktuelt.

Det er jo mannen hennar Vixenida!!

Lenke til kommentar
49 minutter siden, Tototre skrev:

Kan akkurat klare det før møtet.  Har nå funnet ut hvor mange sider det er å lese og delt det på antall dager fram til møtet med @Vixenida

Hvordan i alle dager vet du om det er jenta på bildene når du skal ha glory hole opplegg ? Det her er åpenbart scam. Hvordan kan hyn mene å levere eskorte tjenester når du må pule kjerringa i et telt med masse begrensninger på tjenester. Jeg håper inderlig at du ikke betaler mer en 500kr. Det her er bare piss og scam. Enten leverer man eskorte tjenester, skal man pule i telt uten å se henne leverer hun ikke det hu påstår.

Lenke til kommentar
3 timer siden, tannlegen skrev:

hei mister ro og orden, er ikkje dette veldig avsporing av tråden. det handlar om dama og kor vidt ho er ekte, ikkje dine kano turar. med all respekt. ver så snill å følg dine eigne reglar.

Ho Vixenida får du ikkje utan kano!

IMG_1462.thumb.jpeg.e31dc54ebf1edf237cc2c48d4c7e4655.jpeg

  • Confused 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Kan akkurat klare det før møtet.  Har nå funnet ut hvor mange sider det er å lese og delt det på antall dager fram til møtet med @Vixenida

Boken må leses - en fantastisk love story - les om edelmongolen Kari med den trillende latteren den plettfrie møtte i sin ungdoms vår langs et gjerde mot Slottsparken rundt 1920.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...