Gå til innhold

@Vixenida


Tototre

Flott treff om alt stemmer  

43 stemmer

  1. 1. Hva kan du tenke deg å betale for et timestreff med @Vixenida? (normale tjenester som bj + sex)

    • NOK 1000 (for lite)
      3
    • NOK 1200 (litt lite)
      0
    • NOK 1500 (OK)
      0
    • NOK 1500 inkl owo (BRA!)
      9
    • NOK 1800 (OK)
      0
    • NOK 2000 (helt greit)
      8
    • NOK 2000 inkl owo (OK)
      15
    • over NOK 2000
      8


Anbefalte innlegg

Bør kanskje nevne at hun fikk god tid (tilsvarsrett...), men var nok opptatt av å hooke kunder raskest mulig (hooker...).

Hennes set-up har hele tiden vært strange - kanskje bare en drøm? Merkelig blokkert insta, med denne (ikke fiskebollehvite finske kvinnen (er det mulig? - alle finske kvinner er jo...;)) finske kvinnen som agnet med en lidderlig dansker i bakgrunnen (ikke fysisk).  Da har jeg ikke engang begynt med å kommentere vår jungelguide, vår alles flotte massage - Benny boy!

Endret av Revenger
Lenke til kommentar

Benny49 ville linke opp anmeldelser - som om det ville være noe bevis? - han viser en rørende tro på sin egen "gift of the gab"!  Stå nå opp som en mand og møt den her tøs i Århus!!

Lenke til kommentar
21 timer siden, Saitolaito skrev:

Kan godt hende det er scam, men hun har da vitterligen flere gode (og øyensynlig troverdige?) reviews på eroguide.dk? Eller har jeg misforstått!? 🫠

nej det er også det jeg læser. og flere brugere er troværdige derinde..

 

men nu får jeg også høvl af Revenger, som skriver jeg skal prøve? det kunne vel ligeså godt være ham selv der prøvede..

jeg har intet med hende at gøre, men kan se de brugere der tilsyneladende har besøgt hende flere gange omtaler hende som positivt..

jeg syntes Revengers kommentarer er lidt barnlige som en fornærmet skoledreng..

 

det er vel bare prøve hende og se om det er godt nok.. længere er den vel ikke, eller hvad!!

syntes dette har udviklet sig til en Heksejagt uden at nogen kommer med noget sagligt, og jeg slutter hermed kommentere mere på denne tråd da jeg syntes den har udviklet en trist stemmning.

 

 

ha det godt og lykke til

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Benny49 ville linke opp anmeldelser - som om det ville være noe bevis? - han viser en rørende tro på sin egen "gift of the gab"!  Stå nå opp som en mand og møt den her tøs i Århus!!

nu bor jeg jo ikke i århus.

hvad med du selv opfører dig som en mand og mødte hende? bare en tanke

Lenke til kommentar

Greit nok. Tenkte at avstanden til Århus, og din relasjon til kvinnen, ville gøre det nemmere for dej? 
Hun vil nok ikke møte meg🫠

Endret av Revenger
Lenke til kommentar
5 timer siden, Revenger skrev:

Veldig enkelt å legge dette dødt spør du meg. Selv mistet jeg min tillit til henne gjennom pm chatting og ulike eksterne signaler. Er hun opptatt av å etablere kred, hvorfor ikke starte med min bartekompis Burt?

Jeg sendte jo PM og forsøkte å gjøre en avtale…  så den ballen ligger på hennes banehalvdel nå

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jeg er ganske chokkeret over barnlig og u-saglig kommunikation her...

Jeg har skrevet MEGET KORT i PM med et par af jer herinde, og har været langsom til at svare, men er dette bevis for at jeg scammer? ... nej...

At der måske er en profil, som har misbrugt mine billeder og skrevet med jer, er dette bevis for at jeg scammer? ... nej...

Det er et lavt niveau det her og jeg tror at jeg vil mødes med 1-2 mænd herinde fra, som så kan bevise at jeg er real og ægte og ikke scammer.. Derefter håber jeg at jeg, usaglige og barnlige kommunikatører, kan få en grim smag i munden..

Min attitude er god, og synes også min intro-kommunikation var venlig, men helt ærlig, at blive angrebet med så svag argumentation og bevis-byrde, det har jeg ikke meget til overs for.

Gider ikke bruge mere energi på det.. puha.

  • Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Vixenida skrev:

Jeg er ganske chokkeret over barnlig og u-saglig kommunikation her...

Jeg har skrevet MEGET KORT i PM med et par af jer herinde, og har været langsom til at svare, men er dette bevis for at jeg scammer? ... nej...

At der måske er en profil, som har misbrugt mine billeder og skrevet med jer, er dette bevis for at jeg scammer? ... nej...

Det er et lavt niveau det her og jeg tror at jeg vil mødes med 1-2 mænd herinde fra, som så kan bevise at jeg er real og ægte og ikke scammer.. Derefter håber jeg at jeg, usaglige og barnlige kommunikatører, kan få en grim smag i munden..

Min attitude er god, og synes også min intro-kommunikation var venlig, men helt ærlig, at blive angrebet med så svag argumentation og bevis-byrde, det har jeg ikke meget til overs for.

Gider ikke bruge mere energi på det.. puha.

Jeg melder meg frivillig til oppdraget når du kommer.  Og skal vurdere deg etter 223-trippelen.  Vær bare obs på at jeg kommer til å prute!

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Håper å få sprute selv om jeg pruter!  Jeg skal i alle fall ikke be om rabatt for å skrive positivt.  Det vil være spikern i kista på min kredibilitet.

Lenke til kommentar

@Revenger det hjalp at jeg meldte meg frivillig:-)  Nå har @Vixenida tatt kontakt, og vi holder på å utarbeide en detaljert kontrakt før vårt første møte som kommer til å føre til en anmeldelse av henne etter 223-trippelen her på forumet.  OM vi blir enige på forhånd.  Om hun tillater det vil jeg publisere hva den inneholder før selve sextreffet om det blir en avtale.  Det blir ikke gjennomført før i neste måned.

Foreløpig kan jeg fortelle deg at det ser lovende ut @Apeesel.  Du skal ikke melde din interesse du oxo?

  • Haha 3
Lenke til kommentar

Vel, nå har det gått et døgn siden min siste kontakt med @Vixenida.  Og jeg kan dele med dere hva vi diskuterer:

 

Hvor længe tænker du cirka at bruge ved telt-glory-holet  ? Det er én cumming.  Så kan jeg anslå pris

  • Hun og kjæresten leier et hotellrom og setter opp et telt inne på rommet hvor hun kun er tilgjengelig med bakenden.  Så ikkeno pupp eller kyss.  LItt som gloryhole, som jeg faktisk har gjort.  Kjæresten skal være på badet under treffet.  Bare det er jo en downer, men har vært med på noe sånt før, så jeg takler det om de ikke lager setup for ran, da?
  • Prisen venter jeg på.

Siste PM jeg sendte henne for et døgn siden:

ah, ja, jeg forstår det med anonymitet.  Det høres fristende ut å slikke din fitte før knulling.  Siden jeg ikke har gjort dette på akkurat denne måten tidligere, ser jeg for meg følgende, om det er mulig for deg:

Jeg kommer inn:

  • kler meg helt naken (for egen bevegelighet og at ikke klær skal være i veien).
  • beføler rumpen din, lår, legger og føtter.
  • tar av deg trusen din.  Blir deilig å gjøre det.
  • smaker forsiktig på deg, slikker deg.  Vil gjerne gå under fitten om det er mulig, altså som om jeg er under i en 69 uten at du suger meg.
  • nå er jeg hard og tar på medbrakt kondom.
  • starter med vanlig doggy.  Du bruker gjerne glidekrem. 
  • fingerer du deg selv?
  • holder rundt rumpeballene dine og puler deg sakte i starten.
  • vil være deilig om du samler knærne og tar stumpen bakover.
  • så legger du deg flat ned og jeg knuller deg til jeg kommer.

Gi en tilbakemld. på hvilke av disse punktene som er ok for deg.  For min del er dette en ønskeliste, og dette kommer til å ta en halvtime.  Kortere treff enn det gjør jeg kun med gateprostituerte.

-----------------------------------------------------------------------

@Apeesel er 100% sikker på at hun er scam.  Jeg lever ennå i håpet og vil gjerne ha han med slik at han kan overlevere pengene for meg.  Og være mulig bakup i tilfelle ransforsøk.

Lenke til kommentar
5 timer siden, Tototre skrev:

Vel, nå har det gått et døgn siden min siste kontakt med @Vixenida.  Og jeg kan dele med dere hva vi diskuterer:

 

Hvor længe tænker du cirka at bruge ved telt-glory-holet  ? Det er én cumming.  Så kan jeg anslå pris

  • Hun og kjæresten leier et hotellrom og setter opp et telt inne på rommet hvor hun kun er tilgjengelig med bakenden.  Så ikkeno pupp eller kyss.  LItt som gloryhole, som jeg faktisk har gjort.  Kjæresten skal være på badet under treffet.  Bare det er jo en downer, men har vært med på noe sånt før, så jeg takler det om de ikke lager setup for ran, da?
  • Prisen venter jeg på.

Siste PM jeg sendte henne for et døgn siden:

ah, ja, jeg forstår det med anonymitet.  Det høres fristende ut å slikke din fitte før knulling.  Siden jeg ikke har gjort dette på akkurat denne måten tidligere, ser jeg for meg følgende, om det er mulig for deg:

Jeg kommer inn:

  • kler meg helt naken (for egen bevegelighet og at ikke klær skal være i veien).
  • beføler rumpen din, lår, legger og føtter.
  • tar av deg trusen din.  Blir deilig å gjøre det.
  • smaker forsiktig på deg, slikker deg.  Vil gjerne gå under fitten om det er mulig, altså som om jeg er under i en 69 uten at du suger meg.
  • nå er jeg hard og tar på medbrakt kondom.
  • starter med vanlig doggy.  Du bruker gjerne glidekrem. 
  • fingerer du deg selv?
  • holder rundt rumpeballene dine og puler deg sakte i starten.
  • vil være deilig om du samler knærne og tar stumpen bakover.
  • så legger du deg flat ned og jeg knuller deg til jeg kommer.

Gi en tilbakemld. på hvilke av disse punktene som er ok for deg.  For min del er dette en ønskeliste, og dette kommer til å ta en halvtime.  Kortere treff enn det gjør jeg kun med gateprostituerte.

-----------------------------------------------------------------------

@Apeesel er 100% sikker på at hun er scam.  Jeg lever ennå i håpet og vil gjerne ha han med slik at han kan overlevere pengene for meg.  Og være mulig bakup i tilfelle ransforsøk.

Jeg er nok lite til hjelp. Knærne mine og ryggen er ikke det de engang var. Alderen setter sine spor 😉

Lenke til kommentar

LOL, dere andre kan bare ha det så godt der dere er!

I dag har @Vixenida endelig svart meg.  Og jeg liker svaret.  Så langt.  Det er kun et punkt i kontraktsforslaget hun ønsker å endre.  Gjett hvilket?

  • Like 1
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Tototre skrev:

LOL, dere andre kan bare ha det så godt der dere er!

I dag har @Vixenida endelig svart meg.  Og jeg liker svaret.  Så langt.  Det er kun et punkt i kontraktsforslaget hun ønsker å endre.  Gjett hvilket?

Må ærlig si at jeg ikke er i nærheten av å misunne deg! For et stupid opplegg!! Takk til Apeesel, og takk til min egen gut feeling!

  • Haha 2
Lenke til kommentar

223, trøsten er at purken følger med. Hva slags telt er det - Niqab? Vanlig enkvinnestelt? Telt passende til campingvogn?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Siden jeg disser opplegget totalt vil jeg foreslå Burt som din wingman! Han kan i hvertfall spenne opp en bue (jfr. Deliverance)!

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
10 timer siden, Apeesel skrev:

Jeg er nok lite til hjelp. Knærne mine og ryggen er ikke det de engang var. Alderen setter sine spor 😉

Svarer deg og @Revenger samtidig.  Jeg får slikke og knulle, men flat iron på slutten utgår.

Overlevering av penger som vanlig på stedet når jeg har inspisert teltet.  Det er et slikt luftig, lavt fjelltelt som står av seg selv på gulvet🤣😁

@Apeesel ja, det blir mye på knærne her, så jeg tenker.å gjøre et godt forarbeide med tungen.

Endret av Tototre
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...