Gå til innhold

@Vixenida


Tototre

Flott treff om alt stemmer  

43 stemmer

  1. 1. Hva kan du tenke deg å betale for et timestreff med @Vixenida? (normale tjenester som bj + sex)

    • NOK 1000 (for lite)
      3
    • NOK 1200 (litt lite)
      0
    • NOK 1500 (OK)
      0
    • NOK 1500 inkl owo (BRA!)
      9
    • NOK 1800 (OK)
      0
    • NOK 2000 (helt greit)
      8
    • NOK 2000 inkl owo (OK)
      15
    • over NOK 2000
      8


Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Vixenida skrev:

Folk skriver jeg er scammer.. forstår slet ikke hvor alt dette kommer fra.. I danmark er mit image helt anderledes og jeg har ikke engang været i norge endnu.

Det tegner da ikke godt.

Ønsker jer held og lykke alle ❤️ 

altså jeg kan slet ikke genkende det der bliver skrevet.. der må være en der misbruger dine billeder?

men hvis man ser på Eroguide kan i se hun har mange fine anmeldelser.

måske man skulle lægge et link op? med anmeldelse fra eroguide.  men det er jo din beslutning.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, benny49 skrev:

altså jeg kan slet ikke genkende det der bliver skrevet.. der må være en der misbruger dine billeder?

men hvis man ser på Eroguide kan i se hun har mange fine anmeldelser.

måske man skulle lægge et link op? med anmeldelse fra eroguide.  men det er jo din beslutning.

Skam på deg benny!

Lenke til kommentar
På 9.3.2024 den 23.48, benny49 skrev:

Hun har flere positive reviews på eroguide ser jeg.. så mon ikke hun er god nok..

Prøv det og se 

Gi deg, scammer!

Endret av Revenger
Lenke til kommentar
På 9.3.2024 den 23.48, benny49 skrev:

Hun har flere positive reviews på eroguide ser jeg.. så mon ikke hun er god nok..

Prøv det og se 

Scammer!

Lenke til kommentar
22 timer siden, Saitolaito skrev:

Jeg undrer meg litt over autismedefinisjonen av ordet snitch? 

Her: Dansk fisse som prøver å rip-off norsk pik!

Lenke til kommentar

La meg byde farvel til vore danske scammers med en lille julefortelling:

 

Hvorfor har julemanden så stor en sæk?
– Han kommer kun en gang om året.

 

Så, løb væk!

Endret av Revenger
Lenke til kommentar
3 timer siden, Revenger skrev:

Gi deg, scammer!

Kan godt hende det er scam, men hun har da vitterligen flere gode (og øyensynlig troverdige?) reviews på eroguide.dk? Eller har jeg misforstått!? 🫠

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sjekket det tidligere anmeldelsene hennes, men kun sett på Profilen hennes på erosguide.

Om @Apeesel har erfaringer med henne fra før så syns jo jeg oxo at det er fint han deler dette.  Så forstår jeg jo at @Vixenida syns det er ille.  Men livet er hardt.  Er hun ekte så får hun salg uansett.  Og da håper jeg noen skriver om det her.  Da vil et par karer få seg en trøkk på tillitsskalaen.  Men uansett er diskusjonen her nyttig.  

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Jeg har ikke sjekket det tidligere anmeldelsene hennes, men kun sett på Profilen hennes på erosguide.

Om @Apeesel har erfaringer med henne fra før så syns jo jeg oxo at det er fint han deler dette.  Så forstår jeg jo at @Vixenida syns det er ille.  Men livet er hardt.  Er hun ekte så får hun salg uansett.  Og da håper jeg noen skriver om det her.  Da vil et par karer få seg en trøkk på tillitsskalaen.  Men uansett er diskusjonen her nyttig.  

det ville være dejligt at se og høre mere specifikt hvordan Apeesel har haft kontakt til den profil der har scammet med mine billeder.. Jeg vil da gerne vide det, så jeg kan anmelde det.

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Vixenida skrev:

det ville være dejligt at se og høre mere specifikt hvordan Apeesel har haft kontakt til den profil der har scammet med mine billeder.. Jeg vil da gerne vide det, så jeg kan anmelde det.

Vel, om han velger å svare deg så kommer du til å få et godt og utfyllende svar.  Det er nemlig få av dagens aktive forumbrukere som har et like godt bilde- og tidligere-anmeldelser-kartotek som @Apeesel.  Der er han god.

  • Like 1
Lenke til kommentar

På danske eroguide, der bliver profiler banned eller advaret, hvis de spreder falske rygter om nogen. Jeg ved det måske er anderledes her, men det irriterer mig stadig, at nogle skriver at jeg scammer og snyder med billeder osv. når det er fuldstændig usandt. Hvis det er sket, så er det en falsk profil, som jeg gerne vil have afsløret.

Jeg kan garantere, at jeg ikke har scammet nogle profiler.. Og den som har scammet dem med mine billeder, bør anmleldes fordi det er mine billeder.

Lenke til kommentar

Fy faan karer for noen drittsekker dere er. Dårlig måte å behandle en jente som tør å lage en profil her. En person skriver at det scam uten noe som helst bakgrunnsinfo eller noe så halshugger dere jenta med en gang. 

Skjerp dere kan begynne å lure hva dere tenker på. Er dere så skråsikre på at det er scam så kom med litt mer info.

  • Like 4
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Vixenida skrev:

På danske eroguide, der bliver profiler banned eller advaret, hvis de spreder falske rygter om nogen. Jeg ved det måske er anderledes her, men det irriterer mig stadig, at nogle skriver at jeg scammer og snyder med billeder osv. når det er fuldstændig usandt. Hvis det er sket, så er det en falsk profil, som jeg gerne vil have afsløret.

Jeg kan garantere, at jeg ikke har scammet nogle profiler.. Og den som har scammet dem med mine billeder, bør anmleldes fordi det er mine billeder.

Ja, de fleste seriøse forum har regler.  Men du visste kanskje ikke at http://www.noresk.com har danske eiere?  Og de har ikke ansatt en ansvarlig redaktør, eller administrator, eller moderator.  Så det er vanskelig å gjøre noe med ting som har blitt publisert her, selv om det skulle være usant.  Dette er som det Ville Vesten.  Og mange elsker det, faktisk.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Tototre du (og de fleste har også været venlige og søde) så tak :) ! 

Men forstår ikke at et par enkle kan slippe afsted med at stemple mig som scammer.. Javist, måske har det faktisk oplevet en profil under mit navn og samme billeder som har scammet dem, men det vil jeg da godt vide, så jeg kan anmelde.. Istedet for at få et uberretiget stempel som scammer.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Jeg føler at jeg blir litt flau når jeg leser dette. HankyPanky treffer spikeren på hodet.

Det er greit å være skeptisk etter en påstand, men dette er på ingen måte fellende bevis.

Lenke til kommentar

Veldig enkelt å legge dette dødt spør du meg. Selv mistet jeg min tillit til henne gjennom pm chatting og ulike eksterne signaler. Er hun opptatt av å etablere kred, hvorfor ikke starte med min bartekompis Burt?

Lenke til kommentar
17 timer siden, HankyPanky skrev:

Fy faan karer for noen drittsekker dere er. Dårlig måte å behandle en jente som tør å lage en profil her. En person skriver at det scam uten noe som helst bakgrunnsinfo eller noe så halshugger dere jenta med en gang. 

Skjerp dere kan begynne å lure hva dere tenker på. Er dere så skråsikre på at det er scam så kom med litt mer info.

Stusser veldig over dette usaklige innlegget.  Den sorte hingst (ekstremt misvisende tittel!) har innrømmet at strømmen av innlegg var en øvelse😂

Allikevel holder han på med grønnskvetting? Jeg må si som Fritz: "er det mulig!"

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Revenger skrev:

Veldig enkelt å legge dette dødt spør du meg. Selv mistet jeg min tillit til henne gjennom pm chatting og ulike eksterne signaler. Er hun opptatt av å etablere kred, hvorfor ikke starte med min bartekompis Burt?

Flott. Det er slik informasjon som er viktig å få frem. Dette kan være med på å støtte opp under påstanden til apeesel. For den gjennomsnittlige leseren(meg) så er det vanskelig å vite hva du baserer din konklusjon på.

Men er enig at vi kan legge denne død. Dersom noen får til et møte, så kan vedkommende poste her og få alle tvilerane(meg inkludert) til å se jævli dumme ut.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...