Gå til innhold

Kløe på penis


Tototre

Fare for STD ved kjøp av sex  

36 stemmer

  1. 1. Hvor stor tror du sjansen er for at du skal bli smittet av en kjønnssykdom?

    • fins ingen sjanse for det
      1
    • liten
      10
    • den er der, men jeg er forsiktig
      17
    • jeg har blitt smittet en gang eller mer, så den er der
      7
    • det er ekstremt stor sjanse for at jeg blir smittet igjen
      1


Anbefalte innlegg

Har fått SMS fra legen om at det ikke er noe farlig.  Tenker jeg skal legge ut svaret her når bankId virker igjen så jeg får tilgang til det hele og fulle testresultatet.  

  • Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Screenshot_20240308_184946_PatientSky.thumb.jpg.2bfa6d5417e1c8431617ad96d53c437f.jpg

Passe på!I mitt land,vi sier det kan bli dårlig omen som bli sent fra sjalu man som er misunnelse av din penis og din grand master status.Ta en tur til Shangri -La og kjøp deg som palo santo!

😂

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Zezeh skrev:

Passe på!I mitt land,vi sier det kan bli dårlig omen som bli sent fra sjalu man som er misunnelse av din penis og din grand master status.Ta en tur til Shangri -La og kjøp deg som palo santo!

😂

Vel, dette var nytt for meg, men takk for rådet ❤️

Hvordan bruke Palo Santo?
Hvordan bruke: Tenn på (hold i 45grader) og la den ryke i 1-2 minutter. Blås deretter flammen ut. Palo Santo kan brukes mange ganger og holder lengre enn andre renselses remedier. Bunten kan legges i en ildfast skål eller holdes i hånden.
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Revenger skrev:

Kan være samisk ganding

Påstår du at 223 er vindmølle-baron? Er han ute etter å ta reinen?

  • Haha 3
Lenke til kommentar

Vindmøller?  Da er det vel heller @ShamanDureX som burde komme med trommer og besvergelser.  Men det er jo litt typisk at dette kommer fra vår kjære latina som sikkert har kjennskap både til katolisisme, voodo, blandingsregligion og afrikanskj animisme.  @Zezeh :-) 

  • Haha 2
Lenke til kommentar
På 6.3.2024 den 8.58, Minuss skrev:

En tidligere kollega av meg pratet stadig om å besøke en eskorte. Han kom nok ikke så langt da økonomi og anledning stoppet ham.

I tillegg var han veldig aktiv på dating siden, Tinder osv. Han hadde stadig nye venninner, ingenting langvarig.

Det var nok i periodene det tok ham lang tid å komme i seng med ei ny jente fra Tinder drømmen om eskortejenta var sterkest.

Anyway, han endte opp hos legen med Klamydia med mere.

Tror det er ganske trygt å møte en gledespike som tester seg jevnlig og tar helsen på alvor, kontra å ha ubeskyttet sex med desperate damer som har ubeskyttet sex med dater, one night stands .

Problemet er hvis du skulle være så uheldig å knulle gledespiken uten etter at hun hadde latt min kollega rundbrenneren gjøre det samme først.

Er moralen da å bare ha seg med eskorter? Nå ble jeg usikker.

Det er verdt å tenke over at snittet av jenter på tinder og eskorter ikke nødvendigvis er den tomme mengden. Men ja, tror nok det kan være tryggere med et mindre sett av eskorter man stoler på enn å drive som rundbrenner.

  • Like 2
Lenke til kommentar
47 minutter siden, Tototre skrev:

Vindmøller?  Da er det vel heller @ShamanDureX som burde komme med trommer og besvergelser.  Men det er jo litt typisk at dette kommer fra vår kjære latina som sikkert har kjennskap både til katolisisme, voodo, blandingsregligion og afrikanskj animisme.  @Zezeh :-) 

@ShamanDureX skall sing og danse ‘y House til deg (jeg elsker den låter!!!)

Tototre i my house,clean your penis my house..

Husk du må signert erklæring !

Under sistnevnte erklæring står det blant annet:

«Du samtykker uttrykkelig i alle behandlinger, metoder og teknikker som Shaman Durek må utføre i økten din som bestemt av ham. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til, fysisk berøring, energihealing, frigjøring av toksiner (som kan forårsake en fysisk reaksjon som gråting, oppkast, gjesping, latter, hoste, støyutslipp, skriking, osv.), energisk inngang eller fysisk berøring av kjønnsorganene dine eller elektrisk sjokkbehandling i ryggraden».

 

Skal ha det på min kontrakt også Genialt!😂😂😂😂

Lenke til kommentar

@Zezeh du skal få lot til å berøre meg en dag!  Du har ikke svart meg om Berlin!  Jeg lurer nå på om det kan være @Vixenida som er der i dag?  Men vet jo ikke sikkert i det hele tatt...Men en finne i Berlin i dag, som er i Oslo imorgen, og som jeg skal knulle i København om en uke.... Det høres ut som en spillefilm, eller hva?

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

@Zezeh du skal få lot til å berøre meg en dag!  Du har ikke svart meg om Berlin!  Jeg lurer nå på om det kan være @Vixenida som er der i dag?  Men vet jo ikke sikkert i det hele tatt...Men en finne i Berlin i dag, som er i Oslo imorgen, og som jeg skal knulle i København om en uke.... Det høres ut som en spillefilm, eller hva?

Berlin?Hvor?DId i miss something?

Skal du til Berlin,og Oslo,og købehavn etterpå?Det er ikke litt motsatt?

Jeg er ikke så glad i Tyskland..heavy energy.yikes!

Lenke til kommentar

Det er jo det jeg skriver...Ene dagen så klør pikken, den neste dagen er det fitte i tre "storbyer".  Tror du det kan være @Vixenida som er alle tre stedene, @Zezeh.  Dharma slår tilbake på meg siden jeg var uten sex i seks dager.  Ja, har hatt meg igjen i dag, så klart.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...