Gå til innhold

Kløe på penis


Tototre

Fare for STD ved kjøp av sex  

36 stemmer

  1. 1. Hvor stor tror du sjansen er for at du skal bli smittet av en kjønnssykdom?

    • fins ingen sjanse for det
      1
    • liten
      10
    • den er der, men jeg er forsiktig
      17
    • jeg har blitt smittet en gang eller mer, så den er der
      7
    • det er ekstremt stor sjanse for at jeg blir smittet igjen
      1


Anbefalte innlegg

Hva kan det være?

Løper til legen (enten fastlegen, som blir svært overrasket første gangen du forteller han at du kjøper sex, men han har heldigvis taushetsplikt), eller et eller annet medisinsk senter som enten er gratis, eller koster fire ganger så mye som fastlegen.  Nei, før jeg løper til legen spør jeg jo selvsagt her på forumet, for det er garantert andre her som vet hva dette kan være?

Å ja, episoden som førte til dette?

Ubeskyttet sex med en topp utseende eskorte som sa hun var fra Kasakhstan. Det var dyrt nok, så om det blir ekstrakostnader nå vil det gå ut over besøkene de neste månedene. Håper det ikke er noe alvorlig!

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Stakk kuken i ei (godt omtalt)nord norsk frøken uten gummi for 5-6år siden. Etter 2 uker greide jeg knappt å sitte, Helvette hvor dette kosta meg smerte. Aldri mer:-[

  • Sad 2
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Mrdick skrev:

Stakk kuken i ei (godt omtalt)nord norsk frøken uten gummi for 5-6år siden. Etter 2 uker greide jeg knappt å sitte, Helvette hvor dette kosta meg smerte. Aldri mer:-[

Hva var det du fikk av herlige kjønnssykdommer?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler ingen å ha ubeskyttet sex med profesjonelle. De damene kan ha hva som helst, og JA du kan få HIV av å knulle damer uten dong - noen andre kan f ex nettopp ha spruta cumshoten sin inni der for under 10 minutter siden, da kan sausen være full av viral last for alt du vet.

 

Når det er sagt, jeg bruker ALLTID kondom. Noen av kondomtypene gir meg kløe på kølla etterpå, særlig den røde tykke gummien, vet ikke hva den heter men den er helt jævlig.

 

Håper det ikke er noe fælt du har fått, krysser fingrene for deg

  • Like 3
Lenke til kommentar

@Zezeh viser til en link om noe jeg ikke har tenkt på før.  Kanskje fordi jeg mangler forhud?

Men dere, hva om det i tillegg gjør vondt å pisse?  Det er som å pisse piggtråd, om dere skjønner tegningen?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Burt_Reynolds skrev:

cumshoten sin inni der for under 10 minutter siden, da kan sausen være full av viral last for alt du vet.

Det er ikke som menneskekrop virke.

for at en kvinne skal overføre hiv til en mann, må hun ha en rift i livmorveggen/vaginalkanalen, og mannen må også ha noen form for sår i penis, da HIV overføres med blod, ikke livmorhalsvæsker eller sædceller.

Anal sex er stor årsaken av hiv smitte  fordi analsex river i stykker rektalveggen, tarmene og selv penisen.

Klamidia,Gonorre er bakterie,det du kan bli smitte med andre type av kroppen væske.

Det er en poor explanation fra nå,men jeg kan kommer med en mer “medisinsk korrect “forklaring.

Nei,fikk ikke det på google.Fikk det forklaring fra en lege som er veldig nær venn av meg etter min først double fisting kunde.

That is a story to tell my grankids 😊😂

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

@Zezeh viser til en link om noe jeg ikke har tenkt på før.  Kanskje fordi jeg mangler forhud?

Men dere, hva om det i tillegg gjør vondt å pisse?  Det er som å pisse piggtråd, om dere skjønner tegningen?

Vond a pisse:urinveisinfeksjon.Ta en tur til fastlege,for finne ut årsaken av infeksjon.

Jeg har diabetes,nå min blødsukker er høy,det er en marerit..😳

Lenke til kommentar

Pisset var først vanlig gult, så ble det mørkere.  Nesten litt grønnaktig.  Aldri sett noe sånt før.  Ja, og så har jeg fått kløe rett under navlen.  Kan det være skabb, eller lus?

  • Haha 1
  • Confused 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

Pisset var først vanlig gult, så ble det mørkere.  Nesten litt grønnaktig.  Aldri sett noe sånt før.  Ja, og så har jeg fått kløe rett under navlen.  Kan det være skabb, eller lus?

Du må haste innom fastlegen eller drop-in på Smittesjekk i Skippergata snarest.

Det er vel noe som heter vietnamesisk rose, ikke denne da Lotus - Voyage to Vietnam

  • Like 1
Lenke til kommentar
17 minutter siden, Tototre skrev:

Pisset var først vanlig gult, så ble det mørkere.  Nesten litt grønnaktig.  Aldri sett noe sånt før.  Ja, og så har jeg fått kløe rett under navlen.  Kan det være skabb, eller lus?

Eller gratulerer..du er gravid.😂Du har en mini 223 i deg..😂

Lenke til kommentar

Vietnamesiks rose?  Jeg søkte på det og ser at det kanskje kan være gonore?  Er disse to det samme med forskjellige navn?

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Vietnamesiks rose?  Jeg søkte på det og ser at det kanskje kan være gonore?  Er disse to det samme med forskjellige navn?

 

IMG_0737.jpeg

Lenke til kommentar
7 minutter siden, nelson2 skrev:

Du må haste innom fastlegen eller drop-in på Smittesjekk i Skippergata snarest.

Det er vel noe som heter vietnamesisk rose, ikke denne da Lotus - Voyage to Vietnam

Skippergata?  Hvilket sted er dette?  jeg har forresten et godt forhold til fastlegen etter at han kom over det første og største sjokket første gangen.  Men det tar noen dager å få time.  Skal jeg si at det haster?  Og ja, jeg er ansvarlig så jeg ikke har sex med noen før det er funnet ut hva det er.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hva er gonoré?

Gonoré er en seksuelt overførbar infeksjon forårsaket av bakterier som kalles Neisseria gonorrhoeae.

  • Hos kvinner sitter gonoré vanligvis i livmorhalsen, urinrøret eller begge deler.
  • Hos menn sitter infeksjonen som oftest i urinrøret.
  • Gonoré kan også smitte til hals og anus, ofte uten å gi symptomer. Kan også gi øyeinfeksjon.
  • Smitten kan overføres ved oral-, anal- og vaginal sex.

Noen ganger kan gonoré gi alvorlige komplikasjoner. Gravide kvinner med gonoré kan overføre infeksjonen til barnet under fødsel. Skjer dette, er det viktig at barnet får antibiotikabehandling. Ubehandlet gonoré hos nyfødte kan føre til blindhet.

Gonoré er svært smittsom. Smitterisikoen ved et ubeskyttet vaginalt samleie med smittet partner er anslått til 50-70 prosent for kvinner og 20-30 prosent for menn.

  • Sad 1
Lenke til kommentar

To eskorter jeg har vært med i det siste ga jeg 500 ekstra i tips, begge la da kondomet fra seg på sengen ved siden av seg og var klar til å ta det uten. Åpenbart en slags uskreven regel jeg traff på her... heldigvis insisterte jeg på kondom begge gangene

  • Like 3
Lenke til kommentar
6 minutter siden, jegern skrev:

To eskorter jeg har vært med i det siste ga jeg 500 ekstra i tips, begge la da kondomet fra seg på sengen ved siden av seg og var klar til å ta det uten. Åpenbart en slags uskreven regel jeg traff på her... heldigvis insisterte jeg på kondom begge gangene

Var det kinadamer? De pleier å ta 500 extra for sex uten har jeg sett. Var borti ei som prøvde å tre seg på uten kondom..heldigvis hadde jeg nok viljestyrke til å stoppe henne, hun ble faktisk litt irritert når jeg insisterte på å bruke kondom.

  • Like 2
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Mr. V skrev:

Var det kinadamer

Nei, en latino og en østeuropeer, på to forskjellige steder

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Mr. V skrev:

hun ble faktisk litt irritert når jeg insisterte på å bruke kondom.

tror jeg har vært borti de fleste kineserne her, og en er dem er en hissigpropp! (og min favoritt)

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, jegern skrev:

tror jeg har vært borti de fleste kineserne her, og en er dem er en hissigpropp! (og min favoritt)

Hun her likte jeg godt, hun hadde karakter:

IMG_1375.thumb.jpeg.c72f0530e56547dce25fe4c847040e0c.jpeg

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Skippergata?  Hvilket sted er dette?  jeg har forresten et godt forhold til fastlegen etter at han kom over det første og største sjokket første gangen.  Men det tar noen dager å få time.  Skal jeg si at det haster?  Og ja, jeg er ansvarlig så jeg ikke har sex med noen før det er funnet ut hva det er.

https://sexogsamfunn.no/klinikk-og-tilbud/tilbud/selvtest/#

 

Men ja, høres ut som gonoré.. 

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...