jegern Skrevet Mai 6 Share Skrevet Mai 6 På 30.4.2025 den 17.14, Din-Sjef skrev: Noen av dere oppfører dere dessverre som incels… eller bare sad ppl 😱 Ta det rolig nå, vi er potensielle kunder 🤣 3 Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet Mai 7 Share Skrevet Mai 7 På 30.4.2025 den 17.14, Din-Sjef skrev: Mange av dere som klager over at eskorter tar 3 000, 4 000 eller 8 000 kroner, glemmer én ting: hadde ikke etterspørselen vært der, ville ikke prisene vært det heller. Jeg har fått utallige forespørsler fra menn som uten å blunke tilbyr 5 000–8 000 kroner for én til to timers selskap og lek. Jeg planlegger å starte som luksuseskorte etter sommeren, med en fast pris på 5 000 kroner. I tillegg vil jeg tilby online dominatrix-tjenester. Det handler rett og slett om tilbud og etterspørsel. Jeg er 35, trent og søt – og selv om noen kanskje vil kalle meg “average”, har jeg likevel fått flere henvendelser. Noen av dere oppfører dere dessverre som incels… eller bare sad ppl 😱 LoL 35? Ja-aaaa, da skjønner jeg godt at du satser på de sykingene som tenner på å bli nedverdiget, pisket og å være pay-pigs… Foretrekker ferskvare, ikke oppbrukt surmelk 1 Siter Lenke til kommentar
Gummislave Skrevet Mai 7 Share Skrevet Mai 7 9 timer siden, Dirty Harry skrev: LoL 35? Ja-aaaa, da skjønner jeg godt at du satser på de sykingene som tenner på å bli nedverdiget, pisket og å være pay-pigs… Foretrekker ferskvare, ikke oppbrukt surmelk Smaken er som baken, delt. For min del er det andre kriterier enn alder som er det viktigste, selv om det naturligvis spiller en rolle. Det absolutt beste knullet har jeg nok hatt med en jente i midten av tjueårene, men den beste totalopplevelsen var ei på 34. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg