Gå til innhold

@Langbein og @jegern spiller sjakk!

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter
2 minutter siden, HankyPanky skrev:

Du er kanskje ikke egnet som assistent likevel?

dakar, fant du ikke det du ville fort og gæli? er det noe jeg kan hjelpe deg med? for du virker som noen som hjelper andre tilbake?

• Svar 281
  • Visninger 16.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Ja, vi må øve på forklaringen, noe som "Ja, du skjønner, jeg møtte bare opp til et parti sjakk, så kledde hun av seg. Se her, jeg ble forledet av hallikene jegern og Langbein (tar opp profilbildene)".

• lommelerka
    lommelerka

Uffa. Jeg liker dårlig denne anmeldelse og sjakk combo. Det er bedre å samle alle anmeldelser på en plass slik at det blir oversiktelig. Helst med damens annonse user name som topic, så kan folk sleng

• For å tiltrekke oppmerksomhet til spillet kommer jeg til å poste en feltrapport med premiere i chatrommet til sjakkpartiet: https://lichess.org/iLEikeWo. Den kommer til å handle om en ung eksotis

Posted Images

Skrevet
26 minutter siden, jegern skrev:

dakar, fant du ikke det du ville fort og gæli? er det noe jeg kan hjelpe deg med? for du virker som noen som hjelper andre tilbake?

Ja jeg er litt treig noen ganger og så liker jeg å finne ting på rett sted alltid.. har litt OCD kanske

Skrevet
  • Forfatter

Dg4

Skrevet
  • Forfatter

Txe5

Skrevet
  • Forfatter

Tae1

Skrevet

Fin match dette😊

Skrevet

Vinnerene av våre to partier må møtes / da med juks lov (selv MC).

Skrevet

Det må gi meg respitt fra trusler om tvangsdiktning - det i tillegg blir for mye.

Skrevet
  • Moderatorer
11 minutter siden, Revenger skrev:

Fin match dette😊

Et spennende parti ja. Jeg må trå varsomt for ikke å trå feil. Liker at min motstander legger ut stillingen med jevne mellomrom.  Da er det greit for dere andre sjakkinteresserte horekunder å følge med på partiet. 

Det er flere likheter mellom gledespiker og sjakk. Det er damer begge steder og vi snakker om ulike stillinger begge steder. Skjønner derfor ikke de som hevder at man ikke kan spille sjakk og gi omtale av gledespiker i samme forum. En perfekt kombinasjon spør du meg.

Skrevet

Trodde at nerdene på NRK hadde beredt grunnen😂

Skrevet
  • Forfatter

Dc4

@Langbein ser at du ikke er en nybegynner, kan bli et spennende parti hvis jeg ikke går i trekkgjentakelse

@Revenger ikke bare på NRK men i de dunkle gangene i Oslo Scakselskap, har du vært der? Hvor mange av dem drømmer ikke om å imponere en søde pige med sine Scakkunnskaper?

Skrevet
  • Moderatorer

@jegern Du er heller ingen nybegynner ser jeg. Ja det er du som bestemmer om du vil ha trekkgjentakelse eller ikke. Uansett så blir det swingers (damebytte) nå. Vil du ha mi dame så får jeg di?

Endret av Langbein

Skrevet
  • Forfatter

T1e4