Gå til innhold

@Langbein og @jegern spiller sjakk!

Featured Replies

Skrevet
8 timer siden, jegern skrev:

Det gikk opp for meg at jeghar hatt hvit i begge partiene våre, beklager!

Jeg får ta sort i dette og det neste

Ok, lykke til! Jeg visste du var en e4 sjakkspiller, best i test!

1. -e5

Blir det en italiensk eller spansk åpning her mon tro?

• Svar 267
  • Visninger 16.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Ja, vi må øve på forklaringen, noe som "Ja, du skjønner, jeg møtte bare opp til et parti sjakk, så kledde hun av seg. Se her, jeg ble forledet av hallikene jegern og Langbein (tar opp profilbildene)".

• lommelerka
    lommelerka

Uffa. Jeg liker dårlig denne anmeldelse og sjakk combo. Det er bedre å samle alle anmeldelser på en plass slik at det blir oversiktelig. Helst med damens annonse user name som topic, så kan folk sleng

• For å tiltrekke oppmerksomhet til spillet kommer jeg til å poste en feltrapport med premiere i chatrommet til sjakkpartiet: https://lichess.org/iLEikeWo. Den kommer til å handle om en ung eksotis

Posted Images

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, Jabra2 skrev:

Blir det en italiensk eller spansk åpning her mon tro?

Her er hva jeg tenker. Damer som oppgir de kommer fra Spania kan være colombianere, og de har jeg nå boikottet. Damer som sier de kommer fra Italia er ofte moldovere eller rumenere, og de har jeg hatt varierende hell med (som regel uhell), men damer fra Balkan, de er pene og deilige!

Dermed blir det Latvisk gambit denne gangen!

Det var også derfor jeg spurte Langbein om vi kunne kikke i teoriboka, men det skal vi altså ikke gjøre, så dette kommer til å bli et villt parti!

Endret av jegern

Skrevet
10 minutter siden, jegern skrev:

Her er hva jeg tenker. Damer som oppgir de kommer fra Spania kan være colombianere, og de har jeg nå boikottet. Damer som sier de kommer fra Italia er ofte moldovere eller rumenere, og de har jeg hatt varierende hell med (som regel uhell), men damer fra Balkan, de er pene og deilige!

Dermed blir det Latvisk gambit denne gangen!

Det var også derfor jeg spurte Langbein om vi kunne kikke i teoriboka, men det skal vi altså ikke gjøre, så dette kommer til å bli et villt parti!

Aha. Greco-motgambiten. Du går du for å raskt nedlegge @Langbein s hvite dronning🔥? Innholdsrikt rapport ønskes🫣

Skrevet
  • Moderatorer
33 minutter siden, Jabra2 skrev:

. Du går du for å raskt nedlegge @Langbein

En rask nedlegging av Lagbein? Hørt sånt tøv, @Jabra2 Det kommer aldrig til å skje, verken med dama på sjakkbrettet eller hos eskortedama på hotellrommet.

Neida, her skal alt foregå i rolige former. Det er sånt jeg liker det best.

Skrevet
5 minutter siden, Langbein skrev:

En rask nedlegging av Lagbein? Hørt sånt tøv, @Jabra2 Det kommer aldrig til å skje, verken med dama på sjakkbrettet eller hos eskortedama på hotellrommet.

Neida, her skal alt foregå i rolige former. Det er sånt jeg liker det best.

Gøy å fyre deg opp litt😅

Skrevet
  • Forfatter
34 minutter siden, Jabra2 skrev:

Du går du for å raskt nedlegge @Langbein s hvite dronning🔥?

Men det blir nok litt Ebony + Latvian lesbian action senere i spillet 🙂Er ikke uvanlig at dronningene byttes av.

Skrevet
  • Forfatter
  1. -f5

image.png

Endret av jegern

Skrevet
  • Moderatorer

Å dæven. Det ble lettisk gambit likevel ja. Nå angrer jeg kraftig på at jeg svarte avvisende på ditt forslag om å lese åpningsteori før partistart. Huff og huff. Ja ja. Vi får bare trå til og håpe på det beste.

1. d4

Skrevet
  • Forfatter
  1. -Sc6

image.png

Skrevet
  • Forfatter
  1. -fxe4

Skrevet
  • Forfatter

image.png

Skrevet
  • Forfatter
  1. - d5

Skrevet
1 time siden, Langbein skrev:
  1. Lb5

Det skjer litt på brettet nå!

Skrevet
  • Moderatorer
8 timer siden, Jabra2 skrev:

Det skjer litt på brettet nå!

Jeg har vært på en lengre jobbreise, så sjakk har dessverre kommet i andre rekke. Men nå er jeg klar igjen!