Gå til innhold

@Langbein og @jegern spiller sjakk!


jegern

Anbefalte innlegg

Btw, det at noen av oss spiller sjakk på forumet, er vel et flott skalkeskjul så ingen skal tro at vi er horekunder? 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Revenger skrev:

Erfaringene med elektronikk er ikke til å kimse av - viktig med manual backup...

Andre veien er mest trist😂

Lenke til kommentar

For å tiltrekke oppmerksomhet til spillet kommer jeg til å poste en feltrapport med premiere i chatrommet til sjakkpartiet: https://lichess.org/iLEikeWo.

Den kommer til å handle om en ung eksotisk skjønnhet, i uniform. Skal spørre om politiuniform.

  • Like 4
Lenke til kommentar
15 minutter siden, jegern skrev:

poste en feltrapport med premiere i chatrommet t

Ved nærmere ettertanke kommer denne rapporterten til å være sterkt sensurert, men noe kommer! en dag etterpå vil jeg poste det her. Kommer i løpet av uka...

  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, jegern skrev:

Kommer i løpet av uka...

når den kommer hit vil ingenting være sensurert, bortsett fra penisstørrelse, den kommer til å være overdrevet

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
59 minutter siden, Langbein skrev:

Btw, det at noen av oss spiller sjakk på forumet, er vel et flott skalkeskjul så ingen skal tro at vi er horekunder? 

Jeg ser fram til min kommende rettssak som anklaget for brudd på sexkjøpsloven, og aktor vil sikkert forsøke seg med noen andre paragrafer oxo.  Til mitt forsvar svarer jeg at det var noen jeg spilte sjakk med på http://www.norsk.com  Der organiserte jeg bla. @Revenger, @Langbein og @jegern i hvor og når vi skulle spille.  Gleder meg til å lese overskriftene!

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Tototre skrev:

Til mitt forsvar svarer jeg at det var noen jeg spilte sjakk med

Ja, vi må øve på forklaringen, noe som "Ja, du skjønner, jeg møtte bare opp til et parti sjakk, så kledde hun av seg. Se her, jeg ble forledet av hallikene jegern og Langbein (tar opp profilbildene)". Det minner meg på @Langbein, du skal ikke ha et profilbilde da?

Endret av jegern
  • Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar

@jegern du må ikke bruke H-ordet, for oss som kunder er det verre enn N-ordet.  Jeg tenker at en god løsning er at vi fire gir alibi til hverandre.  @Revenger har notert ned alle trekkene våre, tror jeg, så i rettssaken skal jeg bruke tid på å sitere alle trekkene fra våre fire matcher.  Med kommentarer til hvert trekk.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, jegern skrev:

Det minner meg på @Langbein, du skal ikke ha et profilbilde da?

Profilbilde? Jøss ja, kanskje det. Det har jeg faktisk ikke tenkt på før. Nå fikk du meg til å tenke på det @jegern.  Har du et profilbilde å foreslå? Og så trenger jeg nok teknisk bistand for å få lagt det inn. Der må jeg be om din hjelp.

  • Like 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Langbein skrev:

Profilbilde? Jøss ja, kanskje det. Det har jeg faktisk ikke tenkt på før. Nå fikk du meg til å tenke på det @jegern.  Har du et profilbilde å foreslå? Og så trenger jeg nok teknisk bistand for å få lagt det inn. Der må jeg be om din hjelp.

image.jpeg.2c082b810318aa0f8ece53d36c06967a.jpeg

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Langbein skrev:

Har du et profilbilde å foreslå? Og så trenger jeg nok teknisk bistand for å få lagt det inn. Der må jeg be om din hjelp.

hehe ja, her søkte jeg på goofy hooker på google og fikk ganske mye rart :) Det er en kunst å velge riktig bilde. Kan noen foreslå et godt profilbilde for @Langbein?

  • Like 2
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Tototre skrev:

du må ikke bruke H-ordet

du har rett, der gikk jeg litt over streken

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Det ble bra!

Da mangler det bare mer kjøtt på beina på dekkhistorien vi må fortelle til onkel. Husk: vi blir separert, muligens på isolat, så historien må være vanntett

  • Like 4
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Går dårlig med sjakken deres i kveld, ser jeg.... Tråden sporer visst litt av?

Neida, det går til en god sak. Fikk meg et flott profil bilde så dere er tilgitt.  Men heretter må det kun bli snakk om sjakk.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...