Gå til innhold

Hvor mye skal jeg betale?


Anbefalte innlegg

37 minutter siden, alpdlp skrev:

Helt ærlig, Brianna er ikke jenta jeg ville tatt med på en slik tur ass. Hu er nokså selvopptatt, snakker bare om hvor flink hun er til å lese mennesker og hvordan hun er en menneskekjenner bla bla bla. 

Nå sporer vi denne tråden av, igjen.  Vil bare kommentere det du sier her fordi det er treff midt i bulls eye: Ja, når hun snakker om mennesker så sa hun (jeg har tatt pause fra henne nå for å skrive på http://www.noresk.com ) at hun speiler de som hun treffer.  Jeg har alltid hatt gode, lidenskapelige og tilfredsstillende sexmøter der.  I Kolbotn, av alle steder.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
3 timer siden, 10Magiske skrev:

Jeg er kanskje ikke den gjennomsnittlige eskorte-kunden :) det er ikke hvor mange meter med stav jeg kan gi henne i løpet av ett treff som er det viktigste, det er selve opplevelsen og nærheten som er det viktigste

(Ikke for å skryte :) :) ) men jeg tror jeg har noe å gi tilbake til de jeg har kjemi med (ikke bare penger), men det krever tid og det er her overnattingen kommer inn i bildet

Da burde hu jo ikke trenge særlig mer enn det du allerede har tenkt å bruke på henne 🤔🤔

  • Like 1
Lenke til kommentar

Altså mer enn 5k og sånn som turen koster

Her høres det gjerne litt ut som hu ser litt på deg som en som skal dekke utgiftene hennes som hu faktisk har for å møte andre bukker enn deg..

  • Like 1
Lenke til kommentar
21 minutter siden, alpdlp skrev:

I motsetning til hva idioter som @Zezeh innbiller seg så er mine innlegg stort sett basert på reflekterte og veloverveide observasjoner. 

Er allikevel enig, en liten digresjon. La oss fortsette denne gode tråden og ikke minst ønske et nytt medlem velkommen @10Magiske

RIP meg.
En mann som kalle en dame idioter,du kan ikke forvente mye…

Skal kaste med fra bybrue.. Adieu..mon cheri.

Bare en drittsekk med penger..jeg ta en gentlemen gratis anytime..small dick energiy 🖕🏻

Lenke til kommentar
17 minutter siden, Zezeh skrev:

Bare en drittsekk med penger..jeg ta en gentlemen gratis anytime..small dick energiy 🖕🏻

Takk, @Zezeh.  Hvilken tid passer?

  • Haha 2
Lenke til kommentar
22 minutter siden, Zezeh skrev:

Bare en drittsekk med penger..jeg ta en gentlemen gratis anytime..small dick energiy 🖕🏻

hvem har small dick?

  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Zezeh skrev:

14/03 er min bursdag..har reservasjon i the Well..😉

Så jeg kommer bare nonchalant bort til deg (vil kjenne deg igjen) og så sier jeg: Du, toto?  

og du svarer: tre?

  • Haha 1
Lenke til kommentar

formiddag, kveld, eller hele dagen?

Det holder med en heispitch på dette første møtet.  Så får vi begge vurdere i etterkant om dette er noe vi vil utforske videre.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Zezeh skrev:

Håper ikke deg…😘

Nå vet jeg ikkeno om du har trang, stor, liten, grunn eller vid vagina?  Det skal jeg holde meg for god til å spørre om.  Men jeg bruker altså kondomer av merket My Size blue.  De fins på Kondomeriet i hele 9 forskjellige størrelser.  Når jeg ikke er 100% tent så funker det greit med lilla, som jeg tror @Revenger foretrekker.  Alle har et eller annet kompleks som vi får utløp for ved å skrive her.

  • Like 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Tototre skrev:

formiddag, kveld, eller hele dagen?

Det holder med en heispitch på dette første møtet.  Så får vi begge vurdere i etterkant om dette er noe vi vil utforske videre.

Må se.Jeg hadde reservasjon til Mori også..kansje jeg vil bytte til Sommero eller The Thief..
Er du apen for en trekant?

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Zezeh skrev:

Må se.Jeg hadde reservasjon til Mori også..kansje jeg vil bytte til Sommero eller The Thief..
Er du apen for en trekant?

Selvsagt!  Er du klar for meg?

Lenke til kommentar

Hadde vi hatt en administrator eller moderator på forumet ville nok vedkommende ha grepet inn her og nå.  Pga. avsporingen av denne tråden til @10Magiske.  Denne gangen beklager jeg ikke, for praten med @Zezeh har tatt interessante retninger.

Lenke til kommentar
5 minutter siden, alpdlp skrev:

Høra, kan ikke dere to leie dere et eget rom? De rablingene deres er totalt uinteressant for resten @Zezeh @Tototre

Nei..alle kan fa!

Er du kåt?

Se ut som..

 

Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Vi setter nok opp en direkteoverføing av 3kanten til http://www.noresk.com slik at vi får vervet mange nye medlemmer.  Det kommer til å bli historiens største Allmøte her.  @Påsan du får sikkert hjelp til det tekniske av @Kaxda.  

Så det tekniske var det jeg fikk når det var snakk om trekant ja, takk skal du f… meg ha 😄

  • Confused 1
Lenke til kommentar
På 2.3.2024 den 21.45, 10Magiske skrev:

Gjennom jobben har jeg vært på besøk i en annen by og der der har jeg møtt en Thai dame to ganger. Vi har hatt fantastisk kjemi, synes jeg, og kost oss sammen.

Jeg sa at hun måtte komme på besøk og at jeg skulle betale for fly, hotell, middag etc . Fikk da svar tilbake at hun måtte få penger også siden hun ikke kunne leve av gratis tur og hotell opphold. Hun sa ingen sum. Jeg sa bare at det var greit. Så skjedde det ikke noe på en måned før nå rett før helga:jJeg fikk melding om at hun ville komme hit for å treffe meg og se byen.

Jeg sa at jeg kan ta henne med på dagen og vise henne rundt og så spiser vi middag før vi trekker oss tilbake til hotellet for litt kos og at vi er sammen til neste dag :)

Det forventes at jeg skal betale for fly tur/retur, hotell for den natta, middag etc og hun sier at jeg fortsatt må gi henne penger. Når jeg spør henne hvor mye, så sier hun at det er opp til meg. 

I tillegg kommer det fram at hun ikke bare kommer hit for å treffe meg, hun tenker å jobbe her en uke i tillegg.

Lang tekst - men så til poenget.

Jeg ønsker ikke å bli 'lurt' med at hun sier at hun vil komme hit for å treffe meg, mens jeg egentlig kanskje blir brukt for å finansierer hennes reiseutgifter som hun har med å komme hit for å jobbe. Men, samtidig skjønner jeg at hun ikke kan være sammen med meg gratis heller.

Hva hadde dere gjort? Hvordan hadde dere kommunisert? Hvor mye hadde dere tilbudt for det som essensielt blir en kveld og natt med kos når dere hadde allerede lagt ut for 4-5000 i kostnader for å få henne hit? 

Jeg vil ikke ødelegge denne sjansen, men samtidig så har jeg ikke uttømmelig lommebok :)

Hvor mye betalte du?

  • Sad 1
Lenke til kommentar
På 9.3.2024 den 8.23, ShamanDureX skrev:

Hvor mye betalte du?

Hun utsatte turen hit (på ubestemt tid) før vi begynte forhandlingene dessverre. Fikk ingen grunn, men tar opp igjen denne tråden når hun tar kontakt på nytt. Takk for innspill så langt.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...