Gå til innhold

Hvor mye skal jeg betale?


Anbefalte innlegg

Gjennom jobben har jeg vært på besøk i en annen by og der der har jeg møtt en Thai dame to ganger. Vi har hatt fantastisk kjemi, synes jeg, og kost oss sammen.

Jeg sa at hun måtte komme på besøk og at jeg skulle betale for fly, hotell, middag etc . Fikk da svar tilbake at hun måtte få penger også siden hun ikke kunne leve av gratis tur og hotell opphold. Hun sa ingen sum. Jeg sa bare at det var greit. Så skjedde det ikke noe på en måned før nå rett før helga:jJeg fikk melding om at hun ville komme hit for å treffe meg og se byen.

Jeg sa at jeg kan ta henne med på dagen og vise henne rundt og så spiser vi middag før vi trekker oss tilbake til hotellet for litt kos og at vi er sammen til neste dag :)

Det forventes at jeg skal betale for fly tur/retur, hotell for den natta, middag etc og hun sier at jeg fortsatt må gi henne penger. Når jeg spør henne hvor mye, så sier hun at det er opp til meg. 

I tillegg kommer det fram at hun ikke bare kommer hit for å treffe meg, hun tenker å jobbe her en uke i tillegg.

Lang tekst - men så til poenget.

Jeg ønsker ikke å bli 'lurt' med at hun sier at hun vil komme hit for å treffe meg, mens jeg egentlig kanskje blir brukt for å finansierer hennes reiseutgifter som hun har med å komme hit for å jobbe. Men, samtidig skjønner jeg at hun ikke kan være sammen med meg gratis heller.

Hva hadde dere gjort? Hvordan hadde dere kommunisert? Hvor mye hadde dere tilbudt for det som essensielt blir en kveld og natt med kos når dere hadde allerede lagt ut for 4-5000 i kostnader for å få henne hit? 

Jeg vil ikke ødelegge denne sjansen, men samtidig så har jeg ikke uttømmelig lommebok :)

  • Like 3
Lenke til kommentar

kommentaren til @alpdlp skal du bare se bort fra.  Med alle eskorter og massøser er det meste mulig.  Det kommer bare helt an på hvor de har lagt seg prismessig og hvor stort behov de har for penger akkurat her og nå.

Om du allerede legger ut 5k for alt det andre, og du holder hotellrommet hvor hun oxo får sove, så syns jeg at du max skal betale henne 5k til for sex og samvær.  Men da skal du ikke regne med mer enn 3 t sex, fordelt på to omganger med pause imellom.  Mener at du kan komme 2 x i hver omgang, så jeg mener ikke slike omganger.

Sier du dette til henne, så får du en reaksjon.  Hun vil sikkert ha mer, men du starter her.  Så er det lommeboken din som setter grensen, som du sier.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, alpdlp skrev:

Fra spøk til alvor, se litt på hva andre eskorter oppgir for "over natten" besøk. Slik besøke inkluderer som regel overnatting min. 8 timer og begynner typisk på 10.000 kr ++

En annen typisk form for date som mange tilbyr er såkalte "dinner dates". Slike dates involverer gjerne middag på 1-2 timer, også 1-2 timer med "dessert".

Mange jenter tar gjerne 6000 kr ++ for en slik date. 

Så sightseeing på dagtid, middag med dessert og påfølgende overnatting + reiseutgifter = her snakker vi en fort en liten netto månedslønn...

Slik det fremgår i ditt innlegg har du tilsynelatende ikke ubegrenset med penger...

Han har jo betalt fly, hotell, middag.
Syntes 5000kr høres innafor.
Til sammen blir dette mellom 10-15.000kr.
Sier hun nei, så er det hun som taper på det.

En natt i et pent house burde egentlig holde som betaling.

  • Like 2
Lenke til kommentar
18 minutter siden, alpdlp skrev:

Fra spøk til alvor, se litt på hva andre eskorter oppgir for "over natten" besøk. Slik besøke inkluderer som regel overnatting min. 8 timer og begynner typisk på 10.000 kr ++

En annen typisk form for date som mange tilbyr er såkalte "dinner dates". Slike dates involverer gjerne middag på 1-2 timer, også 1-2 timer med "dessert".

Mange jenter tar gjerne 6000 kr ++ for en slik date. 

Så sightseeing på dagtid, middag med dessert og påfølgende overnatting + reiseutgifter = her snakker vi en fort en liten netto månedslønn...

Slik det fremgår i ditt innlegg har du tilsynelatende ikke ubegrenset med penger...

Min gode mann, alt dette kan det forhandles om.  Selv syns jeg det er dårlig value for money med overnatting med eskorter, men jeg har fått det de seineste to årene for 4k fra 20-08.  Så selv om noen toppjenter krever 15k for en natt, så er det ikke vanlig.  Og selv om de oppgir pris på 8k, så er det mulig å forhandle dette ned.  Her syns jeg jo @10Magiske har et godt utgangspunkt for en slik forhandling siden han vet at hun skal til byen uansett.  Han sponser turen hennes dit.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Kanskje ikke så mye til hjelp, sorry isåfall..,. Men jeg hadde aldri betalt så mye for ei jeg måtte "dele" med så mange andre menn. Hvis hu uansett skal jobber der, så blir det jo feil at du skal måtte betale for hennes ting i forbindelse med det vel, det synes ihvertfall jeg. Når du alikevel må betale for sexen 😝hadde aldri jeg giddi. En annen sak om hu "kun " kom for å møte deg og tilbringe tid med deg. Har møtt et par sånne for å si det sånn og da har alt av reiseut gitt meg mus for ikke så mye mer cash i tillegg..semipro opplegg. 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Por mi skrev:

Så jeg Ville ikke gitt mer en et par høvdinger for sexen i såfall,.men da med mye tid i retur

Hard til å prute du!  Kanskje dette går med en thai.

  • Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Por mi skrev:

Thais har jeg ingen erfaring med whatsoever så det er nok ikke sikkert 😜 

Mitt inntrykk er at thaiene elsker forhandlinger og pruting like mye som afrikanere.  Alltid en special price for you, my friend!

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Uansett, nå får @10Magiske ganske mange gode argumenter for å sette en riktig pris.  Han kan si at for andre sexkjøpere så er det vanlig å betale så lite som 2k for en overnatting når alt det andre er betalt for når hun likevel skal til stedet.  Så spørs det hvor hard hun er på forhandlingene hvor høyt opp dere ender med å bli enige om.  Du som betaler setter en grense der.

Og du Magiske, om du nå ender opp med en pris som er langt under det du hadde sett for deg å betale, så syns jeg du skal tenke på dine venner her på forumet :-) 

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

Kanskje trådstarter kan dele litt om hva slags type dame dette er. (Jeg trenger ikke navn og telefonnummer altså) Hun virka nokså profesjonell av seg. Er det ei fra massasje sted eller bare ei eskorte? Høres ut som du må ut med mye , og at hu gjerne melker deg litt. Er du oppriktig glad i henne siden du vil spandere så mye på henne? Hva gir det deg i såfall

Hvis du kun vil ha sex, har du jo betalt masse allerede uten å få særlig tilbake.  

  • Like 2
Lenke til kommentar

Wow. Meget god diskusjon her 😊 Jeg har svar på spørsmål og noen oppfølgingsspørsmål, men det får bli i morgen. 

... og ja, jeg skal holde dere oppdatert når forhandlingene begynner i morgen 😊

  • Like 2
Lenke til kommentar

Et par ganger (to forskjellige damer) har jeg gjort sånne avtaler som har vært til fordel for både sexarbeideren og meg: Jeg har plukket henne opp med bil.  Vi har kjørt til Sandefjord og tatt ferja til Strømstad.  Handlet taxfree og spist middag ombord.  Så har vi overnattet i Sverige, før jeg har kjørt henne hjem dagen etter.  Sex om kvelden og sex om morran.  Ellers sosialt samvær og shopping.  Har betalt 3.5k for dette i tillegg til mat, reise og opphold.  Kvinnene harryhandlet for egne midler.

Ja, jeg er litt harry.  Men er stolt av det.  Og passer godt her på forumet.

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Er enig i det å haggle litt. Jeg begynte med dette i november i fjor og var overrasket over at dette foregikk. Når man kjøper tid fra en eskorte så kan man ikke forvente å leie en for en slikk og ingenting (eller hvis noen vet om noen, ta kontakt). Men de er mennesker de og, som vi kjøper en tjeneste fra, så hvorfor er ikke dette som alt annet. Du vil jo ikke betale mer enn hva du må uansett hvor mye penger du har, vil du vel.

Endret av jegern
  • Like 2
Lenke til kommentar
15 timer siden, Tototre skrev:

Om du allerede legger ut 5k for alt det andre, og du holder hotellrommet hvor hun oxo får sove, så syns jeg at du max skal betale henne 5k til for sex og samvær. 

...

Hun vil sikkert ha mer, men du starter her.  

14 timer siden, ShamanDureX skrev:

Han har jo betalt fly, hotell, middag.
Syntes 5000kr høres innafor.
Til sammen blir dette mellom 10-15.000kr.
 

Det var dette jeg tenkte også, i utgangspunktet, at 5000 høres ut som en fornuftig sum, i tillegg til det andre jeg betaler for, men når jeg ser kommentarer fra andre så skal jeg begynne lavere. Utgifter + 3000.

 

14 timer siden, Tototre skrev:

...

Selv syns jeg det er dårlig value for money med overnatting med eskorter

...

Her syns jeg jo @10Magiske har et godt utgangspunkt for en slik forhandling siden han vet at hun skal til byen uansett.  Han sponser turen hennes dit.

Overnatting har bestandig vært min favoritt, men det har blitt dyrere og dyrere de siste årene, så nå er det bare en uoppnåelig drøm.

Hun sa ikke noe om at hun skulle jobbe her da vi først begynte å diskutere dette, så her viste hun kortene sine litt for tidlig og ga meg en  fordel i forhandlingene føler jeg :)

 

13 timer siden, Tototre skrev:

Mitt inntrykk er at thaiene elsker forhandlinger og pruting like mye som afrikanere.  Alltid en special price for you, my friend!

13 timer siden, Tototre skrev:

Uansett, nå får @10Magiske ganske mange gode argumenter for å sette en riktig pris.  Han kan si at for andre sexkjøpere så er det vanlig å betale så lite som 2k for en overnatting når alt det andre er betalt for når hun likevel skal til stedet.  Så spørs det hvor hard hun er på forhandlingene hvor høyt opp dere ender med å bli enige om.  Du som betaler setter en grense der.

13 timer siden, alpdlp skrev:

Ja, som nevnt i tidligere tråder så er det visse kulturer der man ser ned på folk som ikke innleder en forhandling, om det så bare er snakk om innkjøp av dopapir...

Thai-kvinner er svært statusorientert og en knallhard forhandler vitner om høy sosial status, noe som er en kjent afrodisme

Det er her jeg har vært ALTFOR dårlig fram til nå. Jeg har forhandlet veldlig lite/dårlig i frykt for at treffet skal gå i vasken/bli avlyst, eller at det blir gjennomført men pga harde forhandlinger så blir det så dårlig stemning mellom oss at det like gjerne kunne vært avlyst.

Inntrykket jeg har, fra å lest på forumet her, og etter å ha møtt noen selv, er at Thai kvinner tenker bare på penger, penger, penger. Alt har sin pris.

 

13 timer siden, Por mi skrev:

...

Kanskje trådstarter kan dele litt om hva slags type dame dette er. (Jeg trenger ikke navn og telefonnummer altså) Hun virka nokså profesjonell av seg. Er det ei fra massasje sted eller bare ei eskorte? Høres ut som du må ut med mye , og at hu gjerne melker deg litt. Er du oppriktig glad i henne siden du vil spandere så mye på henne? Hva gir det deg i såfall

Det er ingen følelser involvert fra min side og er sikker på at det ikke er det fra hennes side heller. Det er en dame fra massasjested som (selvfølgelig) sier at hun ikke gjør annet en massasje og HE. Men, hun sa etter første møtet at neste gang kunne vi møtes på hotellet mitt istedet.

Og ja, hun har vært hard i forhandlingene de to gangene vi har møttes tidligere og da, som kommentaren min over viser, har jeg gitt etter.

  • Like 2
Lenke til kommentar
14 timer siden, alpdlp skrev:

...

Slik det fremgår i ditt innlegg har du tilsynelatende ikke ubegrenset med penger...

6 minutter siden, jegern skrev:

Du vil jo ikke betale mer enn hva du må uansett hvor mye penger du har, vil du vel.

Nei, jeg har ikke ubegrenset med penger, men jeg har nok til å gjennomføre dette + mere til. Men, det er som jegern sier, at jeg ikke ønsker å betale mer enn jeg må. 

Hvis jeg sparer penger her kan jo det investeres i ett annet møte :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Høres ut for meg som det er Cherry Moon😁

Not close, so definitely no cigar :) 

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Ah ok nei da får hu jaggu betale for reisen selv så kan heller bruke pengene på selve sexen og ikke pp biff middager, flybilletter og taxi😝som i det lange løpet ikke virker til å gi deg noe mus i seg selv..

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Por mi skrev:

Ah ok nei da får hu jaggu betale for reisen selv så kan heller bruke pengene på selve sexen og ikke pp biff middager, flybilletter og taxi😝som i det lange løpet ikke virker til å gi deg noe mus i seg selv..

Joa, med kjærester og elskerinner er det sånn det funker.  Men riktig at det ofte blir svært kostbar mus.  Billigere å prute med proffe.

  • Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Por mi skrev:

Ah ok nei da får hu jaggu betale for reisen selv så kan heller bruke pengene på selve sexen og ikke pp biff middager, flybilletter og taxi😝som i det lange løpet ikke virker til å gi deg noe mus i seg selv..

 

Ja, god tanke. Og hvis en tar 8000 og bruker på andre eskorter, så blir jo det noen flere treff :) Enda ett godt forhandlingskort :)  

  • Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, alpdlp skrev:

opportunity cost...

Er du sikker på at du vil få nok "bang for bucks" med det opplegget du skisserer her?

Jeg er kanskje ikke den gjennomsnittlige eskorte-kunden :) det er ikke hvor mange meter med stav jeg kan gi henne i løpet av ett treff som er det viktigste, det er selve opplevelsen og nærheten som er det viktigste

(Ikke for å skryte :) :) ) men jeg tror jeg har noe å gi tilbake til de jeg har kjemi med (ikke bare penger), men det krever tid og det er her overnattingen kommer inn i bildet

  • Like 5
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

Et par ganger (to forskjellige damer) har jeg gjort sånne avtaler som har vært til fordel for både sexarbeideren og meg: Jeg har plukket henne opp med bil.  Vi har kjørt til Sandefjord og tatt ferja til Strømstad.  Handlet taxfree og spist middag ombord.  Så har vi overnattet i Sverige, før jeg har kjørt henne hjem dagen etter.  Sex om kvelden og sex om morran.  Ellers sosialt samvær og shopping.  Har betalt 3.5k for dette i tillegg til mat, reise og opphold.  Kvinnene harryhandlet for egne midler.

Ja, jeg er litt harry.  Men er stolt av det.  Og passer godt her på forumet.

Brianna hadde ikke lyst til dette.  Har spurt henne.  Så ikke prøv dere der, karer.

Lenke til kommentar
4 minutter siden, alpdlp skrev:

Nei, hu bor jo på Kolbotn, gir ingen mening for henne å skulle kjøre rundt oslo og ned til sandefjord via vestfold når hu bare kan kjøre rett sør på E6 til svinesund...

Men hun vil ikke det heller

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...