Gå til innhold

Dagens konspirasjon 2: Gangbang

Gjest

GB  

12 stemmer

1. 1. Blir du tent av tanken på et gangbang?

• ja
      8
    • nei
      4
  2. 2. Har du noen gang deltatt i et GB, eller vært tilstede som tilskuer?

• kun deltatt
      6
    • kun tilskuer
      4
    • både deltatt og vært tilskuer uten å delta
      2

Anbefalte innlegg

Han som får og svarer på flest PM (personlige meldinger) i dag er uten tvil @N1rvana etter sitt innlegg om GB med en jente funnet på seeking.  Se link nederst.  Det er noen forummedlemmer og anonyme lesere her inne som er 100% overbevist om at følgende skjer:

• Gangbang (GB) promoteres på forumet med jevne mellomrom fordi det pirrer lyst og fantasi hos alle, både kvinner og menn.  Derav stor interesse.
  • Noen av de som skriver om dette har en skjult agenda.  De er provokatører (a la Eirik Jensen) for en eller annen urolig gruppe.  De sier de arrangerer, men egentlig vil de bare ha de mest hardbarkede horebukkene til å komme fram fra skyggene sine slik at de kan bli fakket på fersk gjerning. (Da må de altså betale for å delta på GB)

https://www.noresk.com/forum/emne/7530-sugardating-oslo/?do=findComment&comment=55850

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at noen av de mer erfarne horebukkene svinger seg rundt og dukker opp på noe sånt med en så fattig add. Det var vel heller laber oppslutning sist d var GB treff?

og tviler enda mer på at noen får kveldstillegg for å surfe på nett her på forumet. De sjekket nok bare aktivitetsstrømmen mellom 9-16. 

@N1rvana får kanskje en del pm å svare ut, men lite kjøtt mellom beina på seeker jenta om hun finnes? Eller er d noen som gikk for den? Rapporter gjerne for felles glede og underholdning😅

Lenke til kommentar

Okey.

Snakke med min vennina nå.Vi har noen planner..

Det skal bli fest..

@Tototre.is on.Kansje vi gjør det i Rogaland først,og etter vi ta Oslo..og reise rund.. 

jeg har godt tid til mai..og neste uka er min bursdag.Det er lov a ferie med fest,ikke sant?😂

Lenke til kommentar
4 timer siden, Zezeh skrev:

Nå han er frisk igjen..jeg mener GB idea is on.
Vi skal alle dø av noen..😂

Ryktene om min mulige smitte ser ut til å ha spredd seg som en pandemi blant enkelte brukere her på forumet.  Helt enig, kjøre @Zezeh.  Ting er sikkert her i livet: Vi ble født nakne og skal alle dø en dag.

Lenke til kommentar
På 7.3.2024 den 16.05, Zezeh skrev:

Kansje vi gjør det i Rogaland først,og etter vi ta Oslo..og reise rund.. 

Når tid kommer du til Nordens Paris @Zezeh? Du skal få kaffe og wienerbrød. 

Endret av Langbein
Lenke til kommentar