Gå til innhold

Dominant dame i Skien


Anbefalte innlegg

Vel, det var ikke mye hjelp å få. Enden på visa var at sjekket ut selv. Dessverre har jeg ikke noen kamerat som er så åpen at han forteller meg alle sine sexkjøp. Jeg holder slikt for meg selv og forventer ikke at andre forteller til meg, men registrerer at andre har et mye mer åpent forhold til sine kamerater.

Det er ikke ofte det dukker opp damer med så tydelig profil på dominans på mindre steder og det ble fristende. Hun var grei og samarbeidsvillig. Bildene lignet, men jeg tror ikke de var henne. Hun var høy og flott og utførte det hun lovet.

Lenke til kommentar

Av og til må en nok bare teste selv, tror vi er en veldig liten menighet som skriver her inne selv om det ser ut som at her er et marked i Telemark. Jeg beklager så mye men mine informasjonskilder tørker inn og selv kommer jeg ingen vei. Suzukien har kjørt til byen så nå er låst fast til huset.

Lenke til kommentar
Av og til må en nok bare teste selv, tror vi er en veldig liten menighet som skriver her inne selv om det ser ut som at her er et marked i Telemark. Jeg beklager så mye men mine informasjonskilder tørker inn og selv kommer jeg ingen vei. Suzukien har kjørt til byen så nå er låst fast til huset.

Du har jo gjort mye bra når det gjelder lokal info. Nå får noen andre ta over, men jeg tror ikke jeg er den rette. Har alt for lite informasjon.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...