Gå til innhold

For rask service


Tototre

Hvor raskt kommer du?  

26 stemmer

  1. 1. I løpet av et møte på en halvtime, når kommer du første gangen?

    • innen 5 minutter i senga
      2
    • 5-10 min
      1
    • 10-15 min
      5
    • 15-25 min
      13
    • siste 5 min
      5
  2. 2. Hvor mange ganger er det meste du har kommet il løpet av et sextreff på 60 minutter?

    • 1x
      6
    • 2x
      14
    • 3x
      4
    • 4x
      1
    • 5x eller mer (krysser du av her må du skrive et innlegg i tråden!)
      1


Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Tototre skrev:

To tanker i hodet her, karer.

Dere er ikke som mange av kundene.  Ganske mange har så stor spenning og forventning foran treffet at de holder på å komme når de ringer på døra.  Og om han kommer raskt, så betyr det ikke at han er misfornøyd.  Noen betaler for en halvtime.  Dusjer.  Koser. Blir sugd.  Ups, der kom han!   Det er gått max 10 min.  Tror vel halvparten kan tenke seg å kose og leke det sist kvarteret.  Den andre halvparten kler på seg og går.  De har fått det de kom for.  Vel, det ble ikke noe samleie, men det var fordi han kom litt tidlig.  Lite jobb for jentene.  Kunden er likevel fornøyd, og kommer igjen.  Det er mange slike.

På timestreff må du bare gjøre klare avtaler på forhånd.  Så er det jo ikke noe problem.  Velg de som gjør det du vil ha.  

Det er her du kommer inn @Tototre.
Lage avtalen før penge ritualet, det gir klarhet i hva mann kan forvente.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, ShamanDureX skrev:

Det er her du kommer inn @Tototre.
Lage avtalen før penge ritualet, det gir klarhet i hva mann kan forvente.

Ja, det er jo helt selvsagt.  Det er klart du kan jo hoppe i det og håpe at det blir et godt møte, men jeg hadde altfor mange slike møter før 2009.  Og når sexkjøpsloven kom ble det viktigere at flere treff opplevdes som vellykkede sett fra min synsvinkel.

  • Like 3
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Ja, det er jo helt selvsagt.  Det er klart du kan jo hoppe i det og håpe at det blir et godt møte, men jeg hadde altfor mange slike møter før 2009.  Og når sexkjøpsloven kom ble det viktigere at flere treff opplevdes som vellykkede sett fra min synsvinkel.

Det er det beste rådet jeg har fått på noresk.
Tar ikke mye tid, og gjør livet enklere.
Kan anbefales til alle seriøse hore kunder.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...