Gå til innhold

For rask service


Tototre

Hvor raskt kommer du?  

26 stemmer

  1. 1. I løpet av et møte på en halvtime, når kommer du første gangen?

    • innen 5 minutter i senga
      2
    • 5-10 min
      1
    • 10-15 min
      5
    • 15-25 min
      13
    • siste 5 min
      5
  2. 2. Hvor mange ganger er det meste du har kommet il løpet av et sextreff på 60 minutter?

    • 1x
      6
    • 2x
      14
    • 3x
      4
    • 4x
      1
    • 5x eller mer (krysser du av her må du skrive et innlegg i tråden!)
      1


Anbefalte innlegg

Jeg er tydelig med eskortene jeg besøker på at jeg betaler dem for tiden sammen med dem.  Har jeg avtalt en hel time, så sier jeg at utløsningen skal komme i løpet av de siste ti minuttene.  Det betyr ikke at vi skal knulle non-stop i 50 minutter fram til det, men da har hun mulighet til å diskutere det før vi setter i gang.  Noen ganger med svært korte suck & fuck tar jeg ikke den praten.

Hva gjør vi når vi er sammen med en kanin som bare vil bli raskt ferdig?  Mange kvinner vet jo at etter sædutløsningen er det mange menn som ikke vet hva mer de skal gjøre, så de kler på seg og går.  Fint for dem og butikken.

Fordi de vet hva jeg ønsker så er det færre som peiser på.  Selv når det er godt.  Kun et par ganger det siste året har jeg kommet før halvtimen på timesbesøk.  Stort sett stopper jeg henne før det, ved å vri meg unna hennes ritt, eller suging, eller hva det nå er for noe godt, deilig og vått hun gjør med meg.  Så overtar jeg.  Og da har jeg kontroll igjen over når jeg kommer.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jeg velger alltid 1 time med gledespiker og drøyer det ut tida før jeg kommer. Siden jeg er glad i stelle med dama også så går det med tid til det også. Så gjelder det å variere litt hva man gjør så går det fint. Kun en gang jeg kom fort i et møte for hun sugde så jævlig bra mens jeg fingret henne så greide ikke å holde tilbake da ble resten av tiden brukt til kos og småprat..samt stelle litt mer med henne. Runde 2 har aldri funka bra for meg. 30 min møte synes jeg er bare stress.

  • Like 7
Lenke til kommentar
3 timer siden, Mr. V skrev:

Jeg velger alltid 1 time med gledespiker og drøyer det ut tida før jeg kommer. Siden jeg er glad i stelle med dama også så går det med tid til det også. Så gjelder det å variere litt hva man gjør så går det fint. Kun en gang jeg kom fort i et møte for hun sugde så jævlig bra mens jeg fingret henne så greide ikke å holde tilbake da ble resten av tiden brukt til kos og småprat..samt stelle litt mer med henne. Runde 2 har aldri funka bra for meg. 30 min møte synes jeg er bare stress.

Runde 2 var fast opp til en viss alder når jeg hadde timestreff.  Så begynte det å bli stress.  Nå har jeg det bedre igjen.  Og noen ganger blir det overraskende nok en dobbeltrunde.  En av de store fordelene med faste gledespiker :-) Ja, i tillegg til puppene, da!

  • Like 4
Lenke til kommentar

Jeg mener bestemt at det er umulig å styre utløsningen selv dersom man utsettes for dyktig håndarbeid.

Samtidig er det forskjell på folk, uansett erfaring og rutine. Jeg kjenner en som kunne kontrollere egen utløsning allerede som tenåring, mens andre kom på halvminuttet. I dag, som voksen, etter tusenvis sex-runder, kommer jeg raskt med ny partner. Uunngåelig. 

Derfor er det meningsløst å skulle kjøpe sex, dersom det innebærer å betale masse penger for 30 sekunders nytelse. Å bli klar til runde to eller tre i løpet av en time, går fint. Men hvis det er over når det går den første ganger, er det jo bare tull.

Uansett kjøper jeg ikke sex på den måten. Erotisk massasje, ja. Men ikke noe mer. 

Lenke til kommentar

Noen ganger har jeg sex tre til fire ganger om dagen, og kjæresten min er alltid sånn «skal du komme?» og jeg bare «nei, men jeg skal gi deg så mange orgasmer som du vil. Vi kan holde på i et par timer om du vil, jeg bryr meg ikke, men jeg skal ikke komme», og etterpå går jeg og mediterer og strekker ut og gjør alle disse tingene.
Og så er det tider hvor jeg vil komme som en gal person. Jeg er veldig ekstrem på den måten.

  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg mener, i motsetning til Blyanten (😅), at det er ganske lett å styre utløsningen for oss menn. Rir en dame meg for intenst, sier jeg "slower" , gir hun f i det kan jeg bryte av - ikke alltid jeg gjør d, men...En for deilig hand job er enkelt, lukk øynene og tenk på svigermor.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Jeg har i årevis studert tantra i hver eneste form av seksuell nytelse, og hvordan det er knyttet til kroppen. Men det jeg gjør er å lytte til kroppen. Jeg kan høre den og føle den og binde meg til den, og jeg vet når noe skal skje, så jeg bare endrer energi og snur det den andre veien.

Det er derfor vi bruker tid og penger på tantra!

  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke berette om en like eksotisk bakgrunn som Durex, men som jeg har lekt - med meg selv - og så god jeg har blitt😂 Onani kan ikke overvurderes

🌸🌸🌸

  • Like 2
Lenke til kommentar
32 minutter siden, Gaggball skrev:

Ikke et stygt ord om onani. Tross alt da gjør du det med en du er glad i ;)

Enig med deg og @Revenger der.  De siste ti årene har jeg dessuten funnet at leketøy kan være ganske avslappende å bruke i så måte.  Det er jo noe som mange av sexarbeidere oxo anbefaler oss å gjøre :-) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Tototre skrev:

Enig med deg og @Revenger der.  De siste ti årene har jeg dessuten funnet at leketøy kan være ganske avslappende å bruke i så måte.  Det er jo noe som mange av sexarbeidere oxo anbefaler oss å gjøre :-) 

Gjør de? Nei?

  • Sad 1
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Revenger skrev:

Gjør de? Nei?

Jo, @Tid for Nytelse har skrevet om det her en gang.  Og et par andre har jeg hatt inngående samtaler om temaet med.  De vil bare ikke at vi bruker det samme dagen vi besøker dem, for at vi skal vare lenger.  Akkurat det er ikke noe de elsker.

  • Like 3
  • Sad 1
Lenke til kommentar

@hedexp er det du som har krysset av for at du har kommet 5x eller mer på et betalt sextreff på 60 minutter?  I så fall vil det være hyggelig om du bekrefter og sier litt om hvordan det var fysisk mulig.  Om det ikke var det så håper jeg du kan føle deg litt smigret over at jeg (og sikker noen til) mistenkte deg!

Lenke til kommentar

Ingenting spesielt, bare noen år med kegel excercise og tumo. Med bj/knulle funker det med 2-3 orgasm I 5 min (etter 10-20 med suging/knulling), ved hj et det ingen problem å få 10 og mer. Med det riktige partner knuller vi først og etterpå (istede av det vanlige massage) ligger hun ved siden av meg, vi kline og hun massere testiklene mine. Jeg runker og få flere orgasm til. Med bare knulle var det kanskje 6 orgasmer, men det var på 2 time - aldri prøft å få so mye som mulig, bare nytte tiden.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Onani er sunt folkens 😉

og hvis dere ve på morgenen at dere skal besøke en eskorte, og vet at den ikke reiser seg så kjapt etter en utløsning, beiljeg anbefale en stille Anton før dere starter dagen deres. ♥️Da vil dere få størst valuta på deres treff med eskorten senere på dagen.

💬Har dere ikke onanert på en stund og treffer en eskorte, så vil det ikke ta lange tiden før den eksploderer av nytelsen. Hvis jeg vet på forhånd at kunden ikke har kommet på en stund, starter jeg gjerne med en skikkelig massasje. (Jeg er kurset i klassisk massasje og gir en reell massasje) i sexy undertøy, og gjør den litt mer sensuell enn hva du går på et vanlig massasjestudio. ♥️

Noen ganger ønsker kunder å gi meg massasje istedenfor, for å kunne se og nyte berøring av kroppen min, på den enne eller denne måten får kunden maksimalt utav treffet selv om det tar minutter før han kommer av den trange våte musa min 🫦

  • Like 7
Lenke til kommentar

Ikke ment som skryt, men jeg har etterhvert lært meg en teknikk hvor jeg ligger ganske spredt med lårene, som gjør at jeg kan utsette utløsningen og kontrollere den nærmest som jeg vil.

45-60 minutter hj/tantrisk massasje er null problem. Litt vanskeligere med bj, dersom den er veldig god, men klarer fint en halvtime. Problemet er ofte at jeg etterhvert ønsker å komme såpass sterkt at jeg selv velger å «samle beina» og komme.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 29.2.2024 den 19.04, Tototre skrev:

Mange kvinner vet jo at etter sædutløsningen er det mange menn som ikke vet hva mer de skal gjøre, så de kler på seg og går.  Fint for dem og butikken.

Men er det egentlig nødvendigvis fint for butikken?

De stedene jeg føler meg lurt på tiden slutter jeg etterhvert å besøke. Gir det kanskje 2-3 forsøk, men så gidder jeg ikke mer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, TerjeNilsen skrev:

Men er det egentlig nødvendigvis fint for butikken?

De stedene jeg føler meg lurt på tiden slutter jeg etterhvert å besøke. Gir det kanskje 2-3 forsøk, men så gidder jeg ikke mer.

2 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Helt enig. Er det bare 1 sprut som er inkludert i timen, så kommer jeg ikke tilbake.

To tanker i hodet her, karer.

Dere er ikke som mange av kundene.  Ganske mange har så stor spenning og forventning foran treffet at de holder på å komme når de ringer på døra.  Og om han kommer raskt, så betyr det ikke at han er misfornøyd.  Noen betaler for en halvtime.  Dusjer.  Koser. Blir sugd.  Ups, der kom han!   Det er gått max 10 min.  Tror vel halvparten kan tenke seg å kose og leke det sist kvarteret.  Den andre halvparten kler på seg og går.  De har fått det de kom for.  Vel, det ble ikke noe samleie, men det var fordi han kom litt tidlig.  Lite jobb for jentene.  Kunden er likevel fornøyd, og kommer igjen.  Det er mange slike.

På timestreff må du bare gjøre klare avtaler på forhånd.  Så er det jo ikke noe problem.  Velg de som gjør det du vil ha.  

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...