Gå til innhold

En opplevelse utenom det vanlige


Anbefalte innlegg

Husker ikke navnet på hu i annonsen, men jeg var relativt ny i game for flere år siden. Jeg såg en flott annonse på RE av en flott dame.

Møtte opp ved leiligheten. Dette var i en blokk i Haugesund, og vanskelig for folk å vite at jeg skulle på et besøk til ei eskorte.

Møtte meg i døra med kort skjørt (skoleuniform ish) men dessverre, er jeg ikke så glad i store lipper. (Enkelte ligner på ei gås). Det trakk veldig ned. Gikk inn, og der sto det en liten hvit chiuahua (eller hvordan d skrives 😅). Bjeffa som bare det på meg.. Tenkte med meg selv.. skal jeg gå eller bli med henne videre inn på rommet.. jeg ble med inn. Hadde ikke baller til å snu i døra den gang.. Da vi begynte å kle av hverandre, og etterhvert lå oppå hverandre, så klarte hunden å komme seg inn på rommet.. veldig turn off, jeg sa til henne at hunden MÅ ut av rommet.. men hunden fortsatte å være inne sammen med oss.. hun gjorde ingenting med saken. Hva f er dette? Aldri opplevd maken. Hunden går å sniffer deg nærmest oppi ræva🤣

Da klarte jeg ikke å få den opp igjen, måtte bare kle på meg og gå.. bortkasta penger.. Heldigvis betalte jeg bare for 30min og ikke mer.

Verste av alt så klarte jeg å booke tid hos henne en annen gang også, da hun hadde et annet navn i annonsen samt andre bilder, men da var det heldigvis en bedre opplevelse 😛

  • Haha 7
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...