Gå til innhold

Rare opplevelser med eskorter


Tototre

Anbefalte innlegg

Du som har lest noe av det jeg tidligere har hevdet her vil ikke ha lest dette før.  Under koronaen besøkte jeg en fast gledespike i Elvebyen.  Har vært der i mange år.  Denne gangen hadde vi hatt sex etter vanlig mønster: Jeg kommer inn døren, vi kysser.  Hun sitter i sofaen og ser på tv mens jeg går på soverommet som har åpen skyvedør inn til stua og kler av meg.  Går deretter i dusjen.  Tørker meg.  Vi har sex.

Etterpå spiser vi kveldsmat.  Så får hun melding fra en annen kunde som ønsker å komme nå.  

  • Kan du sitte er i sofaen og se på tv mens jeg har han?
  • Vel, sitte her mens han har sex med deg?  Han må jo gå gjennom stua for å komme inn på soverommet.
  • Ja, det er greit for meg.  Jeg sier bare at du er en venn som er på besøk.

Et kvarter seinere kommer kunden.  Lyset er slått av på stua.  Bare tv'n lyser opp.  Jeg ser ikke på han.  Han blir ført inn på soverommet.  Kler av seg.  Hun sitter ved siden av meg nå.  Sier noe til meg.  Han ledes ut på badet.  Hun blir med han.  De går sammen inn i senga.  Lukker ikke skyvedøra.  Jeg kan se dem.  Høre dem le sammen.  De kysser.  Hun suger han.  Og plutselig er det hele over.  Det var visst ikke avtalt knulling likevel, eller hva vet jeg?  Spurte jo ikke om det.

Han kler raskt på seg og forsvinner ut døra.  Det har gått 20 minutter siden han kom inn i leiligheten.  Jeg så ikke ansiktet hans, han ikke mitt.  Han betalte 1.5k fortalte hun meg etterpå.

Så har vi langsom, deilig sex resten av kvelden.  

  • Like 5
Lenke til kommentar
Akkurat nå, ShamanDureX skrev:

Haha, morsomt at du nevner det. tapte mot Magnus Karlsen når han var et lite barn.
Tviler på du vil ha hjelp fra noen som taper mot barn.

Huff, nei takk.  Jeg sliter nok allerede i partiet om jeg ikke skal trøste deg i tillegg for at du har tapt for et barn en gang.  Men litt kult at han siden har blitt VM

Har du fortalt det i jobbintervjuer?  Det ville jeg ha gjort om det ble et stille øyeblikk. 

- En gang var jeg helt stille.  Jeg tapte i sjakk mot en gutt.  Det var Magnus Carlsen!

  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Huff, nei takk.  Jeg sliter nok allerede i partiet om jeg ikke skal trøste deg i tillegg for at du har tapt for et barn en gang.  Men litt kult at han siden har blitt VM

Har du fortalt det i jobbintervjuer?  Det ville jeg ha gjort om det ble et stille øyeblikk. 

- En gang var jeg helt stille.  Jeg tapte i sjakk mot en gutt.  Det var Magnus Carlsen!

Jeg pleier ikke fortelle det. Min mørke hemmelighet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, LoveOWO skrev:

Dessverre ikke meg. 

Det hadde vært moro om det hadde vært deg.  Det kunne vært deg iflg. preferanser 😁

  • Like 3
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Tototre skrev:

Det hadde vært moro om det hadde vært deg.  Det kunne vært deg iflg. preferanser 😁

Hvem er jenta om du vil fortelle? 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, LoveOWO skrev:

Den er grei. Ville bare se om du har rett i dine antagelser på mine preferanser 😃

Det har jeg.  Stol på meg.  En Grand Master tar nesten aldri feil.

  • Haha 2
Lenke til kommentar

OK, etterlysning av deg som hadde sex med en eskorte som beskrevet over.  Det kan ha vært at det skjedde mer enn bare kyssing og bj, men det fikk jeg ikke med meg.  Er ikke så nysgjerrig når det ikke er avtalt at jeg skal delta, eller være synlig og se på.  Du vet at jeg satt der i stua.  Og du er en mann bosatt i Norge, men du er flink til å snakke spansk.  Noe jeg ikke er.

Så du skostørrelsen min i gangen?

Lenke til kommentar
33 minutter siden, Tototre skrev:

Det har jeg.  Stol på meg.  En Grand Master tar nesten aldri feil.

35 minutter siden, LoveOWO skrev:

Den er grei. Ville bare se om du har rett i dine antagelser på mine preferanser 😃

Hadde jeg rett, eller?

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Revenger skrev:

IMG_1344.thumb.jpeg.e90fb3a793df0d4f9e9a2ee3e4b8ed91.jpeg

Det flotte med å gå på kjøpedamebesøk med slike sko er at verken onkel eller tante vil tro at det er det du gjør!  Det er den geniale forkledningen.  Skipper du skoene så vil de aldri finne deg!

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Det flotte med å gå på kjøpedamebesøk med slike sko er at verken onkel eller tante vil tro at det er det du gjør!  Det er den geniale forkledningen.  Skipper du skoene så vil de aldri finne deg!

og for de som er glade i fotsex...som prinsen...

Endret av Revenger
  • Haha 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Revenger skrev:

Hadde vært gøy om han meldte seg her og bekreftet storyen😊

nah det skal vel mye til for at dette er 100% sant?  Det blir som med anmeldelsene min.  Juks og fanteri alt sammen fordi jeg liker å skryte på meg ting.  Det holder å lese anmeldelser på RE og Stjernportalen.  Pluss noen utenlandske nettsteder.  Så bruker jeg virkelig navn, eller de falske annonsene, og dikter i vei med rot i virkeligheten.  Den samme kvinnen, som jeg skal ha pult før og etter han "raske", bruker å si at om du skal lyve, så bør løgnen være så nær opp til sannheten at de som hører det ikke klarer å forstå det siden det likevel er så mye riktig.  Ha en god dag med disse ettertenksomme ord fra Grand Master.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...