Gå til innhold

TEG, @noldus og PM-spam


Tototre

Noldus, vår nye Revenger  

13 stemmer

  1. 1. Vet du hva @noldus mener med TEG?

    • ja
      1
    • nei
      11
    • visste det en gang, men har glemt det
      1
  2. 2. Har du fått mistenkelig, eller plagsomme meldinger på PM de siste månedene?

    • ja
      3
    • nei
      10
    • vet ikke
      0
    • hva er PM?
      0
  3. 3. Deltar du på forumet under et skalkeskjul?

    • ja, jeg er egentlig statsminister Støre
      3
    • ja, jeg er politi, eller annen off. tjenestemann
      2
    • nei, jeg har mitt ærlige nick
      4
    • hva er spørsmålet?
      4


Anbefalte innlegg

Uvitende om hva @noldus snakker om, og det får så være https://www.noresk.com/forum/emne/10275-teg/.  TEG sier meg ikkeno.  Dere som vet vet.  En ny gjettekonkurranse for alle andre.  Dette skjer samtidig med at mange forumbrukere melder på PM om at de blir spammet med en melding som både advarer og tilbyr hjelp.  Det kan være hvem som helst.  Og motivet er mildt sagt uklart.  Uansett viser det at aktiviteten her på forumet på http://www.noresk.com begynner å fylle et stort behov.  Nå har det en hensikt.  Vi blir noen ganger informert og opplyst.  Og det er det ikke alle som liker.  Du kan tenke deg selv hvem som ikke liker det.  Og du kan oxo tenke deg hvem det er som ønsker at horekunder skal bli urolige, redde og slutte å handle.  Det er to forskjellige grupper.  Og så har vi politispanerne her på forumet, da.  Hei på dere!  Pluss alle advokatene som lurer rundt etter potensielle kunder og info.  De fleste av dem er anonyme.  Jada, dere er her alle sammen.  Men jeg tror ikke dere kommer på innflyttingsfesten som skal holdes denne våren.  Den er for spesielt inviterte.

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Prøvde å google «TEG i gamle dager» for å se om jeg skjønte noe mer. De tre første treffene handler om incest i middelalderen, forfattere som bruker kursiv i for stor grad, og nazister. Da tenker jeg d er best å ta kvelden, ingen av de temaene gir meg noe glede. Og er d noe dette forumet er for, så er d glede. Faktisk vil jeg påstå at det er god folkehelse og antakelig forebyggende mot selvmord for menn i sin egen middelalder som er høyrisiko gruppe for sånt. Godt analyserte møter med gode gledespiker, en happy massasje  eller sjansen til å kjenne blodet bruse på en suggardate må da være helsefremmende for mannfolk flest. Hva viser forskningen på dette mon tro? Empirien min tilsier at man kjenner man lever i hvert fall.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg vett godt hva det er.
Lovet @noldus å ikke si det, selv om han skrev det feil.
Ok, jeg skal si det.

 

Sex Tag is a game that is played between 2 people who are so wildly attracted to each other sexually, but for extenuating circumstances, do not have consistent access to each other's naughty bits. Player " 1 " is it, & attempts incessantly to " TAG " A.K.A ~ fuck ; player "2". There is never a loser in this game.
He said he was still IT in our game of sex tag so I ditched my meeting and we had a wild nooner in the park. He left with a kiss & said " your it ". I think I like this game.
  • Haha 1
Lenke til kommentar

@noldus har vært her oxo og kikket på innleggene våre.  Stolt over oppmerksomheten fra en veteran, som likevel ikke er en Veteran, slik som en som jeg nå ikke husker nicket til...Hvem finner ut hvilke aktive Veteraner som fins her på forumet nå?  Det er minst en som gjør litt lite av seg, men går sakte men sikkert opp mot Grand Master.  Da skal det bli treff på _ _ _  _ _ _

Hva vil du noldus?  Lengter du tilbake til gamle dager?  Det er lov.  Jeg ønsker at admin kommer og rydder litt her.

Lenke til kommentar
2 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Rydd opp selv @Tototre!!!
Det er du som er administrator, uansett om du vill eller ei.
Kronet av folket, for å holde orden og skape balanse.
Dette er din plikt.
Du kan starte med å gi meg en advarsel.
Den trenger jeg nå!

Nei vettduhva!  Nå skal jeg ha en nattadrink.  Denne kvelden viste jeg gjennom eksempelets makt hvor lite kontroll jeg har over sånt rot.  Du fulgte jo tråden https://www.noresk.com/forum/emne/10151-treff-i-bergenoslo/ som var en idiotisk, amatørmessig kontaktannonse som måtte skape misunnelse hos de fleste av oss andre.  Hvem av oss er det som har råd til et pentshouse når alle pengene går med til å underholde kjøpedamer?  Brukte vel 37 minutter og fire innlegg på å sable ned mannen.  Og en time etter virket det nesten som om han hadde lært en lekse.  Men han har ikke bedt @Zezeh om unnskyldning offentlig ennå.  Venter og ser.  

Din tid kommer!  Som du sår vil du oxo høste.  Våren kommer før høsten.  Så det er ennå tid til å endre seksuell legning.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Nei vettduhva!  Nå skal jeg ha en nattadrink.  Denne kvelden viste jeg gjennom eksempelets makt hvor lite kontroll jeg har over sånt rot.  Du fulgte jo tråden https://www.noresk.com/forum/emne/10151-treff-i-bergenoslo/ som var en idiotisk, amatørmessig kontaktannonse som måtte skape misunnelse hos de fleste av oss andre.  Hvem av oss er det som har råd til et pentshouse når alle pengene går med til å underholde kjøpedamer?  Brukte vel 37 minutter og fire innlegg på å sable ned mannen.  Og en time etter virket det nesten som om han hadde lært en lekse.  Men han har ikke bedt @Zezeh om unnskyldning offentlig ennå.  Venter og ser.  

Din tid kommer!  Som du sår vil du oxo høste.  Våren kommer før høsten.  Så det er ennå tid til å endre seksuell legning.

Har du ikke penthouse?
Du kan låne et av mine.

Han fra bergen lærer aldri, men det gjør ikke jeg heller😏

Jeg venter enda på min tid, jeg lover å ikke forandre meg for mye.
kanskje noe botinox i penisen, men det er det.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, ShamanDureX skrev:

Har du ikke penthouse?
Du kan låne et av mine.

Han fra bergen lærer aldri, men det gjør ikke jeg heller😏

Jeg venter enda på min tid, jeg lover å ikke forandre meg for mye.
kanskje noe botinox i penisen, men det er det.

Leier ut penthouset mitt for å få råd til hobbyen.  Men sier ikke nei takk til et hyggelig lån ved anledning.

Fint, da venter du ikke forgjeves.  Det vil komme en tid for alt.  Bortsett fra at det med penisen ville jeg vært forsiktig med.  Du har jo bare en penis, vel?

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Dere er morsomme. 
Et lite hint. Når det snakkes om «veteraner», er dere på sporet. Håpet å finne noen gamle TEG’ere her. Er det i strid med forumets regler? 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, noldus skrev:

Dere er morsomme. 
Et lite hint. Når det snakkes om «veteraner», er dere på sporet. Håpet å finne noen gamle TEG’ere her. Er det i strid med forumets regler? 

Takk, takk.  Syns likevel jeg kjenner ironien som svir et eller annet sted, men det er heldigvis ikke der det svir.  Vi er vel noen som elsker dad puns av en eller annen grunn?

Lykke til i jakten på meningsfeller fra gml. tid!

Regler?  Neida, her det det vel kun en forenklet versjon av kardemommeloven som gjelder om dagen.  Perfekt for en fremmedfiendtlig frper😁

  • Haha 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

Transgender Eager Guys?

Tototre, o Tototre, mystikkens venn,
Ditt navn hviskes i vinden, igjen og igjen.
For ingen kan kjenne din sanne ferd,
I denne verden av magi, hvor mysterier lever.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...