Gå til innhold

Treff i Bergen/Oslo


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei Jenter/Kvinner😊
Jeg er en kul norsk mann på 46 år fra Bergen jobber i helsevesenet. Bor nær sentrum. 
Søker en koselig ,gøy dame som du for spennende treff i Bergen Søker en for faste treff for gode samtaler og moro.
Kan gjerne ta et glass vin sammen med og deg.
Liker Kvinner som vet hva de vil ha. Og ikke trenger og skrive !000 ord. 
Men som vil treffes og er seriøs og søker spenning i hverdagen. 
Har sted og Dobbeltseng i Sandviken 
Er du i Bergen! Kom gjerne på en kaffe hvis du har lyst og se om kjemien er der. Hos meg kan du bo hvis du ikke har noe imot og ligge under samme dyne.
Ser fram til og treffe deg.
Min Snap er: Send meg en melding!
Hvis du vil ha kontakt på en annen plattform. 

Lenke til kommentar

Hehe ja mange kvinner vil kaste seg på nå gratis plass og sove🤣 tror du er i feil forum for en gratis dame som vil sove hos en kul mann hva enn det er i alder av 46år men men.... Men lykke til.

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
På 15.2.2024 den 13.58, BergenSentrum00 skrev:

Hei Jenter/Kvinner😊
Jeg er en kul norsk mann på 46 år fra Bergen jobber i helsevesenet. Bor nær sentrum. 
Søker en koselig ,gøy dame som du for spennende treff i Bergen Søker en for faste treff for gode samtaler og moro.
Kan gjerne ta et glass vin sammen med og deg.
Liker Kvinner som vet hva de vil ha. Og ikke trenger og skrive !000 ord. 
Men som vil treffes og er seriøs og søker spenning i hverdagen. 
Har sted og Dobbeltseng i Sandviken 
Er du i Bergen! Kom gjerne på en kaffe hvis du har lyst og se om kjemien er der. Hos meg kan du bo hvis du ikke har noe imot og ligge under samme dyne.
Ser fram til og treffe deg.
Min Snap er: Send meg en melding!
Hvis du vil ha kontakt på en annen plattform. 

Til dere nett troll. Kan dere ikke bruke tiden deres til å Skaffe og date deres egne jenter.

For mange hyggelige meldinger jeg.

Til dere som lurer på det!

Lenke til kommentar
1 time siden, BergenSentrum00 skrev:

Til dere nett troll. Kan dere ikke bruke tiden deres til å Skaffe og date deres egne jenter.

For mange hyggelige meldinger jeg.

Til dere som lurer på det!

Hei!

Jeg kan ta en tur til Bergen!

3000 1 time

7000 date treff

12000 overnatt (fordi det er Bergen!)

Eller tror du vi jentene her vil dra til deg for en dobbelseng?

»hælle måne"

 

 

 

IMG_0629.jpeg

Lenke til kommentar
På 20.2.2024 den 17.57, BergenSentrum00 skrev:

Til dere nett troll. Kan dere ikke bruke tiden deres til å Skaffe og date deres egne jenter.

For mange hyggelige meldinger jeg.

Til dere som lurer på det!

Søker jo ikke på noen måtte en sånn billig Hore som deg Zezeh

Lenke til kommentar
22 timer siden, Gaggball skrev:

Hey... Selv om Zezeh ikke er dame for deg (og meg), så kan du utvises litt høflighet og respekt!

Høflighet og respekt må fortjenes

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Perjohan skrev:

Høflighet og respekt må fortjenes

Ikke nødvendigvis.  Det er alltid hyggelig med de som har fått en god oppdragelse og lært at en skal være høflig mot alle.  Særlig mot personer som en ikke har møtt ennå.  Det synes å være lenger mellom de som har fått med seg dette i oppveksten i dag.  

Så syns jeg jo det er litt morsomt med @BergenSentrum00 som angriper det han kaller nettroll.  Og så påstår han jo oxo at han får mange hyggelige meldinger på sin forespørsel.  Ja, det er jo enkelt å skrive det.  Og han har vel lyktes begge gangene han har satt inn kontaktannonse her på denne måten.  Men jeg kan vel med ganske stor grad av sikkerhet si at han arbeider som portør ved Haukeland Sykehus, eller i drift- og vedlikehold.   Hvorfor?  Jo, for skulle han hatt en aktiv stilling med pasientbehandling i en eller annen form så ville han vært nødt til å være flinkere i hoderegning.  Siden han var 45 år i 2020 (under koronapandemien) og nå sier at han er 46 år i år.... 

Takk for det tilbakeblikket @Morten

  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg syns kanskje at http://www.noresk.com burde opprette et eget område for bergensere som syns de er kule menn med mange gode tilbud til kvinner som ikke fins her inne og som ikke går på tilbudene deres.  Men om det er kjøpedamer de kule bergensmennene ønsker, ja, da fins det jo en håndfull av dem her oxo.  Men de blir mest imponert av at du betaler det de forlanger når de forlanger det.  Og helst at du kommer raskt.  Denne var til deg, @BergenSentrum00

  • Haha 3
Lenke til kommentar
På 18.2.2024 den 19.26, Morten skrev:
På 17.2.2024 den 14.53, Morten skrev:

Har iallefall senket kravet på alder siden 2020 🤪

Expand  

Se,han har ingen argument møt alle andre som har tatt han på fersk,men han kommer etter meg fordi jeg er “jenta”

Stakkas…


Billig,ja!

Men aldri vil legge med noen gratis eller for få a plass til sove.Det er du prøve a gjør,klassisk eskort misbruk.

Den billig høre er så glad du er ikke interessert 🙏

Ps:Bergen er min best arbeidsplass,Best Hotel var billig,mega bra og veldig sentral ❤️

650 kr per natt..

@Perjohan,på tid du følge opp noresk nye dynamikk og teamarbeid,krever at du har noen ferdigheter i sarkasme...

Han er på feil netsiden.Nakentid er plass til han.

Lenke til kommentar

Blir veldig overrasket over engasjement av dere alle om min lille annonse.

Og fantasier om hva jeg jobber med og greier. Dere er helt på fjorden .Jeg må bare le av dere. Dere gjør dagen min fullkommen av latter.

Lenke til kommentar
På 25.2.2024 den 17.33, Tototre skrev:

Ikke nødvendigvis.  Det er alltid hyggelig med de som har fått en god oppdragelse og lært at en skal være høflig mot alle.  Særlig mot personer som en ikke har møtt ennå.  Det synes å være lenger mellom de som har fått med seg dette i oppveksten i dag.  

Så syns jeg jo det er litt morsomt med @BergenSentrum00 som angriper det han kaller nettroll.  Og så påstår han jo oxo at han får mange hyggelige meldinger på sin forespørsel.  Ja, det er jo enkelt å skrive det.  Og han har vel lyktes begge gangene han har satt inn kontaktannonse her på denne måten.  Men jeg kan vel med ganske stor grad av sikkerhet si at han arbeider som portør ved Haukeland Sykehus, eller i drift- og vedlikehold.   Hvorfor?  Jo, for skulle han hatt en aktiv stilling med pasientbehandling i en eller annen form så ville han vært nødt til å være flinkere i hoderegning.  Siden han var 45 år i 2020 (under koronapandemien) og nå sier at han er 46 år i år.... 

Takk for det tilbakeblikket @Morten

Hei ToToTre hjerneceller!  Det er rett og slett at jeg ikke har giddet og rette det. Så er det vel bare og +plusse på så har du den rette alderen min. Men det ble vel litt for vanskelig for deg det.

Lenke til kommentar
24 minutter siden, BergenSentrum00 skrev:

Blir veldig overrasket over engasjement av dere alle om min lille annonse.

Og fantasier om hva jeg jobber med og greier. Dere er helt på fjorden .Jeg må bare le av dere. Dere gjør dagen min fullkommen av latter.

Her i nisselandet elsker vi jo at noen stikker seg ut.  Særlig når de i tillegg ikke har sosiale antenner og forstår hva de gjør alle steder hvor de gjør noe.  Når vedkommende i tillegg er bosatt (skal ikke påstå at du er ekte bergenser) i Bergen, som må ha stedsnavnet på en fjellvegg ved Flesland for å framheve seg selv,  så er den personen et enkelt offer for mobben.  Interessant at du blir overrasket?  Det viser jo bare at du ikke helt forstår dynamikken her på dette forumet.  Det kan være en god idé om du går ned i tenkeboksen et par timer.  Etterpå kommer du med et par gode, nyttige anmeldelser på noen eskorter eller SB (Sugarbabes) som du har vært sammen med.  Kjekk mann som tror han er noe.  Det er sånn mange av oss oppfatter deg.  Takk til @Zezeh som har tatt tak.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, BergenSentrum00 skrev:

Hei ToToTre hjerneceller!  Det er rett og slett at jeg ikke har giddet og rette det. Så er det vel bare og +plusse på så har du den rette alderen min. Men det ble vel litt for vanskelig for deg det.

Dette viser mer av hvem og hvordan du er.  En giddesløs døgenikt som jobber i helsevesenet.  Og der har vi for lite folk!  Kanskje dette er noe av forklaringen?  Jeg tror du lover jentene mer enn du kan holde.  Minstekravet for å annonsere her må være ekte og sant innhold med oppdatert bilde (du kan sladde pikken og ansiktet, men boligen og sengen ønsker vi å se!)

  • Haha 2
Lenke til kommentar
På 24.2.2024 den 15.40, BergenSentrum00 skrev:

Søker jo ikke på noen måtte en sånn billig Hore som deg Zezeh

Du er kroneksempelet på hvordan en mann ikke bør oppføre seg på det forum som dette.  Eneste måten du kan rette det opp på er ved å be Zezeh om unnskylding.   Og så bør du skrive minst en god anmeldelse om en kvinne du har hatt god sex med.  Jeg vil ikke høre om alle de mislykkede sextreffene dine.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Dette viser mer av hvem og hvordan du er.  En giddesløs døgenikt som jobber i helsevesenet.  Og der har vi for lite folk!  Kanskje dette er noe av forklaringen?  Jeg tror du lover jentene mer enn du kan holde.  Minstekravet for å annonsere her må være ekte og sant innhold med oppdatert bilde (du kan sladde pikken og ansiktet, men boligen og sengen ønsker vi å se!)

Ikke glem at det var du som begynte dette. Oki Hvem jeg er skal du bare dritte en lang fan i. 🙂HaHa

Lenke til kommentar
10 minutter siden, Tototre skrev:

Her i nisselandet elsker vi jo at noen stikker seg ut.  Særlig når de i tillegg ikke har sosiale antenner og forstår hva de gjør alle steder hvor de gjør noe.  Når vedkommende i tillegg er bosatt (skal ikke påstå at du er ekte bergenser) i Bergen, som må ha stedsnavnet på en fjellvegg ved Flesland for å framheve seg selv,  så er den personen et enkelt offer for mobben.  Interessant at du blir overrasket?  Det viser jo bare at du ikke helt forstår dynamikken her på dette forumet.  Det kan være en god idé om du går ned i tenkeboksen et par timer.  Etterpå kommer du med et par gode, nyttige anmeldelser på noen eskorter eller SB (Sugarbabes) som du har vært sammen med.  Kjekk mann som tror han er noe.  Det er sånn mange av oss oppfatter deg.  Takk til @Zezeh som har tatt tak.

Ouch!

IMG_0690.gif

Lenke til kommentar
Akkurat nå, BergenSentrum00 skrev:

Ikke glem at det var du som begynte dette. Oki Hvem jeg er skal du bare dritte en lang fan i. 🙂HaHa

Jammen halloisen!  Forstår du ikke at dette er god underholdning for massene?  Det er det du skriver som kjennetegner deg her på forumet.  Jeg har en langt bedre standing enn stakkars, lille deg.  Jenter her inne vil treffe meg fordi jeg stort sett er høflig og redelig.  Jukser ikke med tall, slik som du.  Men dette er ikke noe jeg utnytter til egen vinning, slik som jeg oppfatter at du gjør.  Syns jeg kjenner dritlukten din helt hit til østlandet, ja.

Og du, når du først skal lage en sånn tråd som du har laget.  Hvorfor skriver du Oslo/Bergen?  Du bør jo forklare tydelig i kontaktannonsen din hva du har å tilby de to stedene.  Er det blitt for lite damer for deg i Bergen?  De kjenner deg for godt?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...