Gå til innhold

"Kjøp VIP for treff"


Mhaal903

Anbefalte innlegg

Det er altfor mange damer som sender PM til meg her.  Med bilder og film av seg selv.  Der hadde jeg noe jeg kunne lært han fyren fra Bergen som var uhøflig mot Zezeh.  Og nå er det et par andre som tror at jeg får rabatt hos henne, sånn som han fyren jeg ikke skal nevne navnet på ba om å få.  Så langt ned synker jeg ikke.  Kommer aldri til å korrumpere meg selv ved å be om billigere sex for å skrive eller framheve en gledespike jeg likevel er glad for å møte :-)   Det trenger jeg ikke!

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Det er altfor mange damer som sender PM til meg her.  

Ja du er blitt svært så populær hos våre gledespiker her inne, @Tototre, uvisst av hvilken grunn. Kanskje fordi du er blitt Grand Master. Kanskje slette noen innlegg så du går ned et hakk og får en roligere hverdag.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Langbein skrev:

Ja du er blitt svært så populær hos våre gledespiker her inne, @Tototre, uvisst av hvilken grunn. Kanskje fordi du er blitt Grand Master. Kanskje slette noen innlegg så du går ned et hakk og får en roligere hverdag.

Kan jo ikke det.  Dette har nemlig blitt fulltidsjobben min som jeg alltid har drømt om: Sitte på stranden i Pattaya og skrive skitt på tastaturet.  RETTELSE: skrive oppbyggelige og informative anekdoter, fantasier og googlekopiere kvasivitenskap til folket som ikke blir sett.

  • Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...