Gå til innhold

"Kjøp VIP for treff"


Mhaal903

Anbefalte innlegg

Herregud så mange av disse snap-jentene som skal ha deg til å kjøpe VIP for 500-1000 kr for å få lov til å avtale treff. Og selvsagt er det  "VIP 900.- inkl to timer treff med alt 🍑😍😋!!"

Er det boen som har lykkes med dette, eller er det bare scam alt sammen?

Lenke til kommentar
5 timer siden, Lukas skrev:

Mest sannsynlig bare scam. Vær varsom og bruk aldri Vipps

Jepp.  Betal aldri noe på forskudd.  Da får du heller aldri noe treff, men så sparer du jo de pengene og kan bruke dem på eskortejenter som leverer varene.  Helt riktig som Lukas sier.  Mange er oxo i markedet for å lure deg til å betale for bilder, chat og videoklipp, som kan være av hvem som helst.  Om du betaler med egen vipps og navnet ditt vises for mottaker, så er neste skritt at han (det er ofte en mann som driver scam) presser deg for penger for at ikke alle du kjenner skal få vite hva du har skrevet i kontakten med hun deilige piken du ville treffe... Dette er det flere forumbrukere som har opplevd.  Det går alltid bra om du ikke betaler virker det som.  For pengeutpressing er en mer alvorlig forbrytelse enn å kjøpe sex.

  • Like 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, Lukas skrev:

Mest sannsynlig bare scam. Vær varsom og bruk aldri Vipps

11 minutter siden, Tototre skrev:

Enig i prinsippet, men har Vippset en gang for å få akkurat det jeg ville hos en Thai - mye styr husker jeg, men dere kjenner kanskje følelsen? Du avslutter ikke noe godt, googler minibank og drar av gårde etter cash?

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Revenger skrev:

Enig i prinsippet, men har Vippset en gang for å få akkurat det jeg ville hos en Thai - mye styr husker jeg, men dere kjenner kanskje følelsen? Du avslutter ikke noe godt, googler minibank og drar av gårde etter cash?

Jeg har jo vippset mange ganger på thaimassasjesalongene for selve massasjen.  Da her jeg et alibi for at det er seriøs massasje jeg har vært der for.  Så har jeg alltid med nok cash i tillegg til å betale det jeg er viilig til å betale der og da for hun som er der og tilbyr det ene, og kanskje det andre, som jeg ønsker og drømmer om.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Så mange fine opplevelser på benken. En av mine favoritter: en slikkemaraton hvor den vakre Thai -kvinnen virkelig glemte tid og rom - og etterpå liksom våknet opp😊
 

NB! Hvorfor trekker jeg frem denne historien: den er en enhjørning, disse jentene glemmer aldri tid og rom😂 - men det gjorde hun.

Endret av Revenger
  • Like 3
Lenke til kommentar

Det har jeg opplevd én gang, som jeg kommer på, at damen glemte både tid og rom.   :-D

Det var en tsjekkisk ung jente. Hadde møtt henne en gang før kanskje et år tidligere, et annet sted i landet, og så var hun tilfeldigvis i Oslo en gang jeg var der. Helt tilfeldig og impulsivt fra min side, når jeg så at hun var der. Det første møtet hadde vært veldig hyggelig og møte nr. 2 ble fantastisk.
Vet ikke om det var sant, men hun sa i alle fall at jeg ble hennes aller siste kunde. Hun skulle slutte med eskorte-virksomhet. Begynne å studere, flytte tilbake til Tsjekkia for godt. Flyet gikk fra Gardermoen dagen etterpå.

Jeg betalte for 45 minutter og fikk kanskje to timer. Utrolig hyggelig. Hun hadde strålende humør, vi lekte og tullet, masse kos og herligheter. Skikkelig gfe. Flørtende.
Hun likte å bli kilt.   :-D   Så etter sexen ble det mye tull og latter og lek. Hahaha. Hun var naken og deilig og lå og skrevet og gav meg tilgang overalt. Jeg gav henne massasje all over. Sikkert 20 minutter bare med fotmassasje, hvor hun satt som hos gynekologen. Jeg stirret nok så mye at øynene nesten spratt ut av hodet. Bare tok inn så mye jeg kunne av det visuelle.
Det var som en drøm. Hun var vanvittig flott og sexy. Søt og pen. Ca. 25 år, tenker jeg. Nydelig vakker. Perfekt kropp. Blondine. Virkelig en 10'er. Langt utenfor min liga, for å si det sånn. 

Hele greia var bare helt absurd bra, og det spørs om jeg noensinne får oppleve noe slikt igjen. Det blir en opplevelse jeg kommer til å huske når jeg sitter på gamlehjemmet. 😂
 (men kanskje dropper å fortelle barnebarna om)

  • Like 7
  • Haha 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, Tototre skrev:

Jepp.  Betal aldri noe på forskudd.  Da får du heller aldri noe treff, men så sparer du jo de pengene og kan bruke dem på eskortejenter som leverer varene.  Helt riktig som Lukas sier.  Mange er oxo i markedet for å lure deg til å betale for bilder, chat og videoklipp, som kan være av hvem som helst.  Om du betaler med egen vipps og navnet ditt vises for mottaker, så er neste skritt at han (det er ofte en mann som driver scam) presser deg for penger for at ikke alle du kjenner skal få vite hva du har skrevet i kontakten med hun deilige piken du ville treffe... Dette er det flere forumbrukere som har opplevd.  Det går alltid bra om du ikke betaler virker det som.  For pengeutpressing er en mer alvorlig forbrytelse enn å kjøpe sex.

Jeg har selger video,bilde,tjeneste siden pandemie og hade en medlemskap i 2021/2022 med kort og qr koden).

Jeg har miste taller av tlf nr,navn og vipps jeg har mottat,og som selger det er ikke interessant  scam eller bruker min kunde ekte navn til utpress.Scam kan bli anmelde til politiet.

Min vipps er stengt til mai pga jeg fikk halv mil kr i år (300.000 var ikke min).
Det er helt problematisk bli uten privat vipps.
Hvem som driver med scam er helt idiotisk/amatør (og 80%av scammers er gutt mellom 21/30 år )

Vis du bli rapportert som scam i vipps,konto din er stengt for godt.

Stop den paranoia.Det er mye verre og veldig strengt til hvem som møttat vipps som betaling til hvem som send penger.Og flere seriøs selger MÅ ha ENK.

vi betaler skatt og mons..😳

 

Lenke til kommentar
21 minutter siden, Zezeh skrev:

Jeg har selger video,bilde,tjeneste siden pandemie og hade en medlemskap i 2021/2022 med kort og qr koden).

Jeg har miste taller av tlf nr,navn og vipps jeg har mottat,og som selger det er ikke interessant  scam eller bruker min kunde ekte navn til utpress.Scam kan bli anmelde til politiet.

Min vipps er stengt til mai pga jeg fikk halv mil kr i år (300.000 var ikke min).
Det er helt problematisk bli uten privat vipps.
Hvem som driver med scam er helt idiotisk/amatør (og 80%av scammers er gutt mellom 21/30 år )

Vis du bli rapportert som scam i vipps,konto din er stengt for godt.

Stop den paranoia.Det er mye verre og veldig strengt til hvem som møttat vipps som betaling til hvem som send penger.Og flere seriøs selger MÅ ha ENK.

vi betaler skatt og mons..😳

Kjære @Zezeh, de guttene eller mennene som driver med denne typen scam driver som regel stort, og til dels profesjonelt.  Det er helt vanlig at det er enkeltpersonforetak som står bak som eier av vippskontoen som den uheldige kjøperen betaler inn penger til.  Og det blir gjort fordi dette er kåte menn det er snakk om som ser fram til et "billig" knull med den 20-årige kvinnen som det er sendt bilder av.  Hvem som eier vippskontoen til mottakeren er egentlig likegyldig.  Du som privatperson vil ikke kunne finne vedkommende.  Det er kun et navn som blir brukt av andre.  Så den kåte mannen som har gjort noe dumt og sendt penger til en utpresser, vil ikke gå til politiet og fortelle hva som har skjedd.  Ofte blir det sett på som en enklere løsning å betale mer penger for å få et håp om å slippe mer problemer.  Men mange betaler ikke, og det skjer ikke noe mer.  De som betaler kan få en ny henvendelse om å betale mer.  Og det er garantert mange som har betalt en gang i ubetenksomhet.  Derfor fortsetter denne scammen med nye navn og aktører.  Du skal være helt, 100% sikker på leverandøren før du betaler penger på forskudd for noe som helst.  Selv når jeg stoler på selger av digitalt innhold, så avtaler jeg max 50% forskudd og resten når varene er levert og jeg er fornøyd.  Da sitter ikke jeg alene med hele tapet.  Å betale forskudd for treff IRL er bare tull så lenge det fins et fungerende marked.  Gjør du det så opererer du i en gråsone og må forvente både det ene og det andre.  For noen av oss er jo det spennende.

  • Like 1
Lenke til kommentar
59 minutter siden, Tototre skrev:

Kjære @Zezeh, de guttene eller mennene som driver med denne typen scam driver som regel stort, og til dels profesjonelt.  Det er helt vanlig at det er enkeltpersonforetak som står bak som eier av vippskontoen som den uheldige kjøperen betaler inn penger til.  Og det blir gjort fordi dette er kåte menn det er snakk om som ser fram til et "billig" knull med den 20-årige kvinnen som det er sendt bilder av.  Hvem som eier vippskontoen til mottakeren er egentlig likegyldig.  Du som privatperson vil ikke kunne finne vedkommende.  Det er kun et navn som blir brukt av andre.  Så den kåte mannen som har gjort noe dumt og sendt penger til en utpresser, vil ikke gå til politiet og fortelle hva som har skjedd.  Ofte blir det sett på som en enklere løsning å betale mer penger for å få et håp om å slippe mer problemer.  Men mange betaler ikke, og det skjer ikke noe mer.  De som betaler kan få en ny henvendelse om å betale mer.  Og det er garantert mange som har betalt en gang i ubetenksomhet.  Derfor fortsetter denne scammen med nye navn og aktører.  Du skal være helt, 100% sikker på leverandøren før du betaler penger på forskudd for noe som helst.  Selv når jeg stoler på selger av digitalt innhold, så avtaler jeg max 50% forskudd og resten når varene er levert og jeg er fornøyd.  Da sitter ikke jeg alene med hele tapet.  Å betale forskudd for treff IRL er bare tull så lenge det fins et fungerende marked.  Gjør du det så opererer du i en gråsone og må forvente både det ene og det andre.  For noen av oss er jo det spennende.

mennene som driver med denne typen scam driver som regel stort, og til dels profesjonelt

Nope.Profissionel bruker crypto.

Det er helt vanlig at det er enkeltpersonforetak som står bak som eier av vippskontoen som den uheldige kjøperen betaler inn penger til.

Feil igjen.Nå du har vipps bedrift,føst det er ikke tlf nr,vi få en vipps numeret med #.

Vis du send til en vanlig tlf nr,er ikke vipps bedrift.Det er privat konto.Og det vises org nummer og navn av hvem eier enk.

Hvem som eier vippskontoen til mottakeren er egentlig likegyldig.  Du som privatperson vil ikke kunne finne vedkommende

Skal lære dere hvordan vi gjor screening.

Ta tlf nr i vipps.Se på navn

Da du gå til google.Da du finner linkedin,facebook og finne personer i 1881.Det er UMULIG å få en vipps konto med falsk eller andre person navn.

Hva som skjer er flere eskorte betale 5 til 10% for å bruke andre personer vipps,og det er faktisk,ulovilig.
Jeg fikk stor sum av penger fra en romania gjeng uten vett det.En vennina tatt kontakt med meg og anmbefale meg for en bekjent,jeg har sagt ja,jeg trodd skulle bare bli 3000 er eller 5000 der,bare siste case scenario.Nå du vakne opp med 45.000 kr i din konto,noen er veldig galt.Jeg har tatt kontakt med politiet,min vipps har bli misbrukt og jeg kan ikke press charges møt disse folk.Vis Oslo politiet ta saken,jeg skal bli inkalled som vitne.

Så,na sitter jeg uten min privat vipps til mai.Det skal bli 6 mnd.Hvis Oslo politiet ta disse folk,jeg sliper a bli straff,men det er enda 2 % risiko.

 

Så den kåte mannen som har gjort noe dumt og sendt penger til en utpresser, vil ikke gå til politiet og fortelle hva som har skjedd

Du MÅ ga til politiet.Often hvem som mottatt penger er direkt del av scam.De vet.Vi kan ikke mottat penger i vipps for andre folk,det er ULOVLIG.Det var jeg hørd fra POLITIET selv.Og straffbar.

Har bli lurt?Ta tlf og navn fra mottaker,dra til politiet og anmelde saken.Uansett du er sexkunder,du er ofre og bli uttsatt for bedrageri.

Noen år siden var mindre kontroll,men nå har en vipps bedrift er veldig strengt.Og du må ha en bedriftkonto.

Scammers er dumb nok.Vipps bedrit begynt med #,ikke vanlig tlf nummer lenger

 

e3fe915c-17e1-4c5c-b5da-3e2ccb8bd26d.jpeg

Lenke til kommentar

OK, du har nok rett i mye, men oxo mye som du forenkler og bortforklarer.  Vi må nok ta dette over en kopp kaffe med etterfølgende massasje.  Kjenner at jeg trenger det nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

OK, du har nok rett i mye, men oxo mye som du forenkler og bortforklarer.  Vi må nok ta dette over en kopp kaffe med etterfølgende massasje.  Kjenner at jeg trenger det nå.

Ikke glem wienerbrød!

Endret av Langbein
  • Haha 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Revenger skrev:

Tror du ville ha trengt massasje først - greit å ikke være edgy "etterpå" - temaet er vanskelig.

Liker alltid å bli litt kjent med noen sexpartnere først.  Jeg er ikke alltid like lett på tråden.  Føler jo alt at det indre avtrykket jeg har av @zezeh må bearbeides med en samtale, ellers blir det det innbilte bildet av henne jeg kanskje får lov til å knulle om jeg har nok gyldig valuta til å betale henne for dette på den aktuelle dagen i Norden Paris.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Liker alltid å bli litt kjent med noen sexpartnere først.  Jeg er ikke alltid like lett på tråden.  Føler jo alt at det indre avtrykket jeg har av @zezeh må bearbeides med en samtale, ellers blir det det innbilte bildet av henne jeg kanskje får lov til å knulle om jeg har nok gyldig valuta til å betale henne for dette på den aktuelle dagen i Norden Paris.

Kommer du også til Tromsø? Ka farsken. Og så jeg som trodde at jeg skulle få ha @Zezeh for meg selv!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hilse deg med flagget!  For du er vel den som går foran alle de andre?

PS

I helvete heller!  Vi trenger en egen tråd for sånn småpreik som dette, @Langbein.  Nå sjekket jeg akkurat, og denne tråden startet av @Mhaal903 handler om å kjøpe VIP for treff.  Nei, ikke kjøp VIP.  DET ER SCAM.  som oftest

Endret av Tototre
  • Haha 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Langbein skrev:

No Way. Sitter hjemme og ser på 17.mai-toget fra godstolen. 

Og jeg som trodde du var Politimasteren 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Hilse deg med flagget!  For du er vel den som går foran alle de andre?

PS

I helvete heller!  Vi trenger en egen tråd for sånn småpreik som dette, @Langbein.  Nå sjekket jeg akkurat, og denne tråden startet av @Mhaal903 handler om å kjøpe VIP for treff.  Nei, ikke kjøp VIP.  DET ER SCAM.  som oftest

Et par sider til, og @Mhaal903 blir grandmaster.

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Kjøp VIP for treff.  Mange pakistanske gutter som står bak sånn type scam.  De allierer seg med en norsk bimbo der de kommer kjørende i sin sorte BMW eller Audi A6.  I utgangspunktet er han allerede småkriminell, så han bryr seg ikke om at det han gjør er ulovlig, for han satser stort (og vinner ofte på det) at horekunden/sexkjøperen gir etter for mulige pengekrav.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...