Gå til innhold

Abby20


MrJoe

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, MrJoe skrev:

Men ellers ok?

Aner ikke, har ikke møtt henne. Bildene er falske, du kan be hun sende et bilde av seg selv på whatsapp om hun gidder. Kan hende det er en bra dame, men anmeldelser er skrudd av

Lenke til kommentar
11 timer siden, MrJoe skrev:

Men ellers ok?

Aner ikke om hun er OK,siden ikke møtt henne. Men ganske slitsom i kommunikasjonen jeg har hatt med henne.  Mye om og men.  Da skal eskørten være utrolig bra for at jeg prøver å få noe ut av det i form av et treff.

Nå som @Apeesel oxo påstår falske bilder tenker jeg det er greit at jeg ikke prøvde.  Hvordan har det seg at du ser det er falske bilder?  Bildesøk?

Eskorter som ikke gir normale svar sveiper jeg bare forbi.  Det er 10 andre som glatt innfrir på det feltet.  Så tar jeg event. det med falske bilder når vi møtes.

Lenke til kommentar
26 minutter siden, Tototre skrev:

Men ganske slitsom i kommunikasjonen jeg har hatt med henne

Hun er ikke av de som bare tar outcall og vil ha forskudd før evt. treff?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det husker jeg ikke.  Men om hun ber om forskudd nå så er det jo helt klart bare å glemme henne.  Ellers er jo Red Flags britisk mobilnummer og en overdådig meny.  Om det i tillegg er falske bilder,.så har vi en trippel i hvorfor vi bare skal bla videre.  Selv om det er skralt tilbud i Harstad om dagen.

Noen som har møtt henne?  Eller blitt lurt?  Her kan du være anonym.

  • Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Tototre skrev:

Aner ikke om hun er OK,siden ikke møtt henne. Men ganske slitsom i kommunikasjonen jeg har hatt med henne.  Mye om og men.  Da skal eskørten være utrolig bra for at jeg prøver å få noe ut av det i form av et treff.

Nå som @Apeesel oxo påstår falske bilder tenker jeg det er greit at jeg ikke prøvde.  Hvordan har det seg at du ser det er falske bilder?  Bildesøk?

Eskorter som ikke gir normale svar sveiper jeg bare forbi.  Det er 10 andre som glatt innfrir på det feltet.  Så tar jeg event. det med falske bilder når vi møtes.

Reverse image search, bilde er tatt fra nettet

Lenke til kommentar
19 timer siden, Apeesel skrev:

Reverse image search, bilde er tatt fra nettet

Kjører du kurs i dette @Apeesel? En del av oss som er kommet i den alderen at det er vanskelig å finne ut av slikt selv 🙂

  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, DelToro skrev:

Kjører du kurs i dette @Apeesel? En del av oss som er kommet i den alderen at det er vanskelig å finne ut av slikt selv 🙂

Jeg stemmer for at vi heller fortsetter som før og setter bildene ut på anbud her på forumet hos ekspertene som kan dette.  Det er sikkert enkelt å lære seg det, men så tenker jeg jo at det vil føre til mine forumaktivitet om hvert medlem skal sitte der hjemme og knote med bildegjenkjenningsprogrammer i stedet for å være sosial og skrive innlegg som ekspertene jo svært ofte blir glade for å få, så de kan vise at de er eksperter på akkurat det de er eksperter på.  Nå skriver jeg ikke dette for å disse Apeesel, for jeg liker mye du bidrar med.  Og er ikke sikker på om det er nok til å kunne kalle deg ekspert at du klarer å si noe om noen bilder her.  Men jeg tenker dere forstår poenget.  Ellers sier dere fra, så tar jeg fram en teskje.

@DelToro det er best å mene det om du spør om kurs.  Plutselig treffer du der og blir nødt til å bestille 😂

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...