Gå til innhold

Hvorfor er du horekunde?Spor for en venn..🤭


Gjest

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Revenger skrev:

Mulig det var et litt tricky spørsmål, men tenk: du kunne i utgangspunktet toppe alle dine tidligere damer (inkl. M), men du ville heller riske...

Da var noen som ikke kan toppes, det kan bare bli anderledes. Anyways, jeg tar 5/5

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, ShamanDureX skrev:

Du har samme mål som meg🤣

Noen små land fra Afrika er problem nå. Men jeg har allerede Nord-Korea!

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, hedexp skrev:

Noen små land fra Afrika er problem nå. Men jeg har allerede Nord-Korea!

Du + @ShamanDureX

Setter dere små stikk i et kart på veggen etterpå for å ha oversikt?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 24.2.2024 den 23.01, Revenger skrev:

Ahh, pikk-up (...) artisteri er kult, the game, wing man etc., men for å bruke en øl-anal(ogi) - hvorfor brygge selv når du kan plukke opp en Budvar på supern?

Vi er nok flere som har blitt litt latere med årene og ikke gidder og bruke tiden på pick-up lengre, gjort det plenty i mine yngre år, ferdig med det nå. 

Noen ganger er det greit å få varene levert på døren, plug & play.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Jeff Pezos skrev:

Sure buddy! :D 

Bratt læringskurve på det med sex med fremmede.  Verden er nyansert.  Kjenner flere som aldri har hatt one-night-stands og angret etterpå.  Alltid deilig å våkne opp med en kvinne jeg jeg har valgt for hennes kvaliteter, og ikke for at jeg var full og nøden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
41 minutter siden, Tototre skrev:

Du + @ShamanDureX

Setter dere små stikk i et kart på veggen etterpå for å ha oversikt?

Kanskje senere. Nå er det bare en personal wiki med side til hvert land + jenter bilde/noe stikkord/anmeldelse

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Du + @ShamanDureX

Setter dere små stikk i et kart på veggen etterpå for å ha oversikt?

Haha, jeg har en liten notat bok.
Men godt tips, takk.

4 timer siden, hedexp skrev:

Noen små land fra Afrika er problem nå. Men jeg har allerede Nord-Korea!

Wow, Den demokratiske folke republikken korea, den er imponerende.
Måtte du hjelpe henne der hun bor?
Eller var hun rømt?
 

2 timer siden, Tototre skrev:

Bratt læringskurve på det med sex med fremmede.  Verden er nyansert.  Kjenner flere som aldri har hatt one-night-stands og angret etterpå.  Alltid deilig å våkne opp med en kvinne jeg jeg har valgt for hennes kvaliteter, og ikke for at jeg var full og nøden.

Det er alltid gøy å pule ei dame, du har truffet på byen samme kveld.
90% av damene gir jeg felles nytelse til når jeg står opp neste morgen.
Det er jo en del av opplevelsen, og slå seg litt løs.

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, ShamanDureX skrev:

Wow, Den demokratiske folke republikken korea, den er imponerende.
Måtte du hjelpe henne der hun bor?
Eller var hun rømt?
 

Ja, traff hun i London. Kona var på besøk hos foreldre og jeg hva alene hjemme. Tenkte meg at Norge er dyrt, kanskje jeg finne en billig billett til sex-helg-ferie - og da bli det London (suburbs).

Bare se på notat nå: Petit asiatisk jente på privat leilighet, ser ut som 20 men hun sa 25. Litt vanskelig til å finne i Croyden. Avtalte 1 time men betalte 1 time til og hva hos henne 3 timer. Masse deilig kline, fantastisk rimjob fra henne. Elsker å bli slikket også. Med lunch pause i mellom - hun hadde en fullstendig Serranoskinke i kjøkken... Rømt fra Korea til Kina da hun hva teen, etterpå til SødKorea og da Britain.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

For meg: 

rasjonell greie, dra på byen, drikke og møte ei halvgrei dame som jeg må snakke masse uinteressante greier med for så å betale for drikka hennes, taxi hjem, knulle med en halvfeit kuk pga alkohol så blir medium ligg, så kanskje våkne med personen og se at ølbrillene var på kvelden før og på toppen av det hele ta taxi hjem, jippi.

Millioner ganger bedre å avtale med en superfin dame, få en rå opplevelse med ting jeg liker og en dame jeg liker utseende på, lett lett valg. 
 

I tillegg er jeg meget svak for latinas, væremåten, språket, stilen, alt og utvalget i Oslo er veldig bra ❤️

  • Like 6
Lenke til kommentar
På 1.3.2024 den 20.51, Wheelie79 skrev:

For meg: 

rasjonell greie, dra på byen, drikke og møte ei halvgrei dame som jeg må snakke masse uinteressante greier med for så å betale for drikka hennes, taxi hjem, knulle med en halvfeit kuk pga alkohol så blir medium ligg, så kanskje våkne med personen og se at ølbrillene var på kvelden før og på toppen av det hele ta taxi hjem, jippi.

Millioner ganger bedre å avtale med en superfin dame, få en rå opplevelse med ting jeg liker og en dame jeg liker utseende på, lett lett valg. 
 

I tillegg er jeg meget svak for latinas, væremåten, språket, stilen, alt og utvalget i Oslo er veldig bra ❤️

Prøve å bruke begge muligheter. Ingen avtale/dating men når jeg er på jobbreise og overnatte på Hotel ta jeg drink på baren. Vanligvis noen cocktail, det er fint til p begynne småprat. Sitte alene og kanskje da finnes en buisness milf på baren som er også alene. Snakke litt, ta en drink til, kanskje 30min/1h max - noen ganger blir det en natt knulling med en dame som ikke fikk nok knulling hjemme. Når det blir ingenting etter 1h er jeg på veg til redlight eller bestille outcall. Fin begge to, can't loose.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg lever som en Sør-Amerikaner. Har kjæreste og liker å krydre tilværelsen med eskorter når jeg er utenbys. Bruker sjelden mer 10000 per år på hobbyen. Har ikke dårlig samvittighet. Prøver meg aldri på damer ellers. Gidder ikke drama og kommer aldri til å bytte ut dama på eget initiativ

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
1 time siden, Crocop skrev:

Jeg lever som en Sør-Amerikaner. Har kjæreste og liker å krydre tilværelsen med eskorter når jeg er utenbys. Bruker sjelden mer 10000 per år på hobbyen. Har ikke dårlig samvittighet. Prøver meg aldri på damer ellers. Gidder ikke drama og kommer aldri til å bytte ut dama på eget initiativ

 

Du trenger ikke har dårlig samvittighet.Teknisk du er ikke utro din kjæreste med en eskort.

Fra en eskort perspektiv.Jeg møte nye menneske,få nydelig orgasm,få penger og trenger ikke a dele med drama,sjalusi.

Jeg tenke som en mann i den del..

Sex er bare sex..

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Rufus skrev:

Kjøpesex er i grunnen min eneste reelle mulighet for å få sex. 

Dette gjelder for flere og flere i dag.  Og det henger jo til dels sammen med problemstillingen som Simen Welle fra FrPu(le) tok opp i forrige uke.  Han kan være vår nye Pin Up-Boy:

image.jpeg.9eb0c31d40ce120c5ed83881acb61797.jpeg

  • Haha 1
Lenke til kommentar

De siste tiårene har mye av sexhandelen flyttet seg fra ute på gata og inn på nett.

Størsteparten av de vi snakker om, kjøper sex via eskortesider. Første kontakt opprettes over nett og forflytter seg deretter til møter i fysisk forstand, enten i leiligheten til de som selger, eller på hotell. Mange kjøper også sex på massasjeinstitutter.
Få kjøper sex på gaten.

Forskning tyder på at menn som kjøper sex, har mange slags bakgrunner. Men det er en tendens til at flere menn som kjøper sex, viser såkalt risikoatferd, for eksempel i bruk av alkohol andre rusmidler.

I tillegg tydet 2010-studien fra Norge blant annet på at både å være singel, være på uføretrygd, tidlig seksuell debut og mange sexpartnere oftere gikk igjen blant de som hadde kjøpt sex, enn blant andre menn.

De svenske forskerne fant litt flere sexkjøpere i gruppa med aller lavest inntekt, sammenlignet med de med høyest inntekt. Men totalt sett hadde utdanningsnivå og inntekt lite å si for hvem som kjøpte sex.

Vi treffer menn fra alle samfunnslag, og fra 18 til godt over 70. Både enslige og med partner og barn, og både arbeidsledige og godt utdannede menn i høye stillinger.

Noen har kjøpt sex én gang på guttetur i et land med mye synlig prostitusjon, og kjenner ikke seg selv igjen i handlingen de har utført. Andre igjen kan ha kjøpt sex ofte og i flere tiår.

 

Årsakene til å kjøpe sex er ikke de samme for alle.

For noen kan det å kjøpe sex tilsvare en rus de ikke klarer å slutte med, og derfor trenger de hjelp.

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Zezeh skrev:

Teknisk du er ikke utro din kjæreste med en eskort.

Lol, tenker det er mange damer som er uenig med deg i dette.

Personlig så ville jeg ikke gjort dette hvis jeg var i et fast forhold. Mr. Nice guy and all that.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Tukleren skrev:

Lol, tenker det er mange damer som er uenig med deg i dette.

Personlig så ville jeg ikke gjort dette hvis jeg var i et fast forhold. Mr. Nice guy and all that.

La oss nå for all del ikke begynne å trekke inn noe her som kan ligne på moral.  Og trofasthet og sånne derre ting.

Endret av Tototre
  • Like 3
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Hvorfor er du horekunde? Spor for en venn..🤭

Etter at forumet har fått så mange nye brukere og aktiviteten er blitt så stor føler jeg kanskje det også har bragt med seg noen utilsiktede men nyttige effekter.

1. Steder man kan bli tatt av Politiet: Flere enn meg har kanskje plassert denne uønskede effekten av horekundevirksomheten langt nede i underbevisstheten. Nå som vi har flere tråder om emnet her er frykten ikke like lett å undertrykke som tidligere. Må man ta høyde for en bot på 25K? Hva koster en advokat?

2. Seksuelt overførbare sykdommer: Tråder om frykten og lidelsene med seksuelt overførbare sykdommer har blitt en påminnelse om at dette ikke bare kan ramme andre enn en selv. I verste fall smitter en en eventuell partner og står med et forklaringsproblem. (Kanskje ikke står var rett ord)

3. Trusler og økonomisk utpressing: Nå leser vi at dårlige anmeldelser og pruting kan avstedkomme fysisk avstraffelse fra eventuelle bakmenn. Har vi alle latt tanken på at en gorilla med knokejern og batong gjemmer seg på bakrommet eller i klesskapet synke inn? Betaling med Vipps avslører personopplysninger som kan brukes til utpressing. Ved bruk av egen bil kan skiltopplysninger brukes til å finne deg.

4. Økonomisk prioritering: Er dette den beste måten å bruke de surt ervervede og hardt beskattede pengene sine på? Er det noe annet man har lyst på i livet sitt? Som noen nevnte tidligere, før var det en motivasjon å regne på hvor mange måneder en røyker måtte være røykfri for å kjøpe f.eks. en bil.

5. Samlivsbrudd, frykten for avsløring: Her kan alle ovennevnte punkter føre til opprivende scener i hjemmet. Er hukommelsen god nok? Hvor har du vært? Har du bompengepasseringer på rare steder til rare tider? Minibankuttak et annet sted enn du bor, til hva? Parkeringsbøter? Lange blonde hår og lukten av babyolje og eksklusiv parfyme på klærne dine?

 

Kommer den økte aktiviteten på forumet til å føre til mindre kjøp av seksuelle tjenester?

Får vi sette vår lit til at @Tototre gir oss den nødvendige videreutdannelsen i Håndbok for horekunder?

  • Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Flott oppsummering på ting en horekunde frykter. Kanskje et eget kapittel håndboken? Baksiden av å være en horekunde... 

Endret av Mr. V
  • Like 2
Lenke til kommentar
På 6.3.2024 den 11.11, Minuss skrev:

Hvorfor er du horekunde? Spor for en venn..🤭

Etter at forumet har fått så mange nye brukere og aktiviteten er blitt så stor føler jeg kanskje det også har bragt med seg noen utilsiktede men nyttige effekter.

1. Steder man kan bli tatt av Politiet: Flere enn meg har kanskje plassert denne uønskede effekten av horekundevirksomheten langt nede i underbevisstheten. Nå som vi har flere tråder om emnet her er frykten ikke like lett å undertrykke som tidligere. Må man ta høyde for en bot på 25K? Hva koster en advokat?

2. Seksuelt overførbare sykdommer: Tråder om frykten og lidelsene med seksuelt overførbare sykdommer har blitt en påminnelse om at dette ikke bare kan ramme andre enn en selv. I verste fall smitter en en eventuell partner og står med et forklaringsproblem. (Kanskje ikke står var rett ord)

3. Trusler og økonomisk utpressing: Nå leser vi at dårlige anmeldelser og pruting kan avstedkomme fysisk avstraffelse fra eventuelle bakmenn. Har vi alle latt tanken på at en gorilla med knokejern og batong gjemmer seg på bakrommet eller i klesskapet synke inn? Betaling med Vipps avslører personopplysninger som kan brukes til utpressing. Ved bruk av egen bil kan skiltopplysninger brukes til å finne deg.

4. Økonomisk prioritering: Er dette den beste måten å bruke de surt ervervede og hardt beskattede pengene sine på? Er det noe annet man har lyst på i livet sitt? Som noen nevnte tidligere, før var det en motivasjon å regne på hvor mange måneder en røyker måtte være røykfri for å kjøpe f.eks. en bil.

5. Samlivsbrudd, frykten for avsløring: Her kan alle ovennevnte punkter føre til opprivende scener i hjemmet. Er hukommelsen god nok? Hvor har du vært? Har du bompengepasseringer på rare steder til rare tider? Minibankuttak et annet sted enn du bor, til hva? Parkeringsbøter? Lange blonde hår og lukten av babyolje og eksklusiv parfyme på klærne dine?

 

Kommer den økte aktiviteten på forumet til å føre til mindre kjøp av seksuelle tjenester?

Får vi sette vår lit til at @Tototre gir oss den nødvendige videreutdannelsen i Håndbok for horekunder?

På 6.3.2024 den 17.55, Mr. V skrev:

Flott oppsummering på ting en horekunde frykter. Kanskje et eget kapittel håndboken? Baksiden av å være en horekunde... 

Ja, den Håndbok for horekunder kommer jo aldri til å ta slutt noen gang, siden markedet endrer seg og vi med det.  Alle dere som skriver innlegg og stiller spørsmål, og dere som svarer på meningsmålinger og spørreundersøkelser, er med på utforming og innspill av Håndboka.  De beste innspillene kommer her på forumet, ikke gjennom at jeg eller noen andre medarbeidere googler svar.  Vi vil ha de nyttige opplysningene som gjelder for oss som en marginalisert gruppe i samfunnet.  

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...