Gå til innhold

Hvorfor er du horekunde?Spor for en venn..🤭


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er en spørsmål jeg har alltid lyst a spør.Som jeg er sør-amerikansk, synes jeg det er fascinerende hvordan skandinaver håndterer seksualitet.
I Sør-Amerika er det denne tynne linjen. Det er moralsk akseptert at en mann kjøper sex eller har så mange elskere som de vil/kan beholde men kvinner blir massakrert bare for å nyte sin seksualitet, enn si jobbe som prostituert.
Og det er en casta-lignende deling mellom sexarbeidere også. Det er forferdelig.

Men nå jeg kommer til Norge noen år siden, det var en overraskelse hvor kinky og åpne dere er.Jeg var gift for 10 år og jeg hadde en fantastisk sex liv med min eks.Vi har prøve alt som mulig og vis jeg har funnet nettsted som Eros chat,det var med litt hjelp fra han.

Det er ekstrem lett fa en pullevenn her.Det er ok vis du har en elskerinna.Vett ikke nå,men i Oslo det var ikke så vanskelig a sitte i en bar og kommer Ola Norsk,betale deg en drink,invitere deg hjemme for sex,og etter to eller tre møte,han bi gavmild ..
Jeg har treffe flere gavmild mann i flere andre plass en RE.Men nå jeg bestemme a annonsere i RE,jeg har miste mine “kontakter”fordi de godtar ikke å betale meg som prostituert, men de ga meg penger før fordi jeg var "sårbar"(stakka meg)

Jeg setter STOR RESPEKT for alle mine venner som betale for sex.Hats off!Som singel dame, følte jeg meg mer trygg og respektert enn da jeg lette etter "kjærlighet" på tinder (en av min tinder date har prøve a voldtok meg).Men det er ekstrem lett a fa gratis sex her i Norge,

 

Hvorfor dere har valg a kjøp sex?

Vis jeg var mann,det skulle bli min valg også.Har godt tid ,uten stress..og hjelp en jenta som trenger nye veske 😊Easy peasy!

Hvorfor du har velge a betale for sex istedfor gå påt som resten av 80% av norsk mann?

😍

Lenke til kommentar
28 minutter siden, Zezeh skrev:

Det er en spørsmål jeg har alltid lyst a spør.Som jeg er sør-amerikansk, synes jeg det er fascinerende hvordan skandinaver håndterer seksualitet.
I Sør-Amerika er det denne tynne linjen. Det er moralsk akseptert at en mann kjøper sex eller har så mange elskere som de vil/kan beholde men kvinner blir massakrert bare for å nyte sin seksualitet, enn si jobbe som prostituert.
Og det er en casta-lignende deling mellom sexarbeidere også. Det er forferdelig.

Men nå jeg kommer til Norge noen år siden, det var en overraskelse hvor kinky og åpne dere er.Jeg var gift for 10 år og jeg hadde en fantastisk sex liv med min eks.Vi har prøve alt som mulig og vis jeg har funnet nettsted som Eros chat,det var med litt hjelp fra han.

Det er ekstrem lett fa en pullevenn her.Det er ok vis du har en elskerinna.Vett ikke nå,men i Oslo det var ikke så vanskelig a sitte i en bar og kommer Ola Norsk,betale deg en drink,invitere deg hjemme for sex,og etter to eller tre møte,han bi gavmild ..
Jeg har treffe flere gavmild mann i flere andre plass en RE.Men nå jeg bestemme a annonsere i RE,jeg har miste mine “kontakter”fordi de godtar ikke å betale meg som prostituert, men de ga meg penger før fordi jeg var "sårbar"(stakka meg)

Jeg setter STOR RESPEKT for alle mine venner som betale for sex.Hats off!Som singel dame, følte jeg meg mer trygg og respektert enn da jeg lette etter "kjærlighet" på tinder (en av min tinder date har prøve a voldtok meg).Men det er ekstrem lett a fa gratis sex her i Norge,

 

Hvorfor dere har valg a kjøp sex?

Vis jeg var mann,det skulle bli min valg også.Har godt tid ,uten stress..og hjelp en jenta som trenger nye veske 😊Easy peasy!

Hvorfor du har velge a betale for sex istedfor gå påt som resten av 80% av norsk mann?

😍

Det er lett: det krever nesten ingen ting, koster mye mindre, damene er finere og du kan gjøre det i skjul. Du slipper også hazzle etterpå...

  • Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Tinder er rimelig ubrukelig for 90% av menn.

 

Why Men Get So Few Matches on Dating Apps

 

Tinder Experiment Proves How Brutal it is For Average Guys: 16000 swipes, 3 dates

 

I swiped on tinder 143,489 times. Here’s what happened

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Den siste greit date jeg hadde på Tinder var i 2016.Ingen sex,godt venn og evetuell min ortokirugi.Og ikke norsk.

Etter det,bare disaster..

Nah,bedre har kunder,vettu..noen manni tinder forventer full pakke med pris av to Pokal øl..

😂😂

 

Lenke til kommentar

lev livet vær dag som det er den siste.
gjør det du vil, så lenge det ikke skader andre.

jeg har lett for å finne dame som vil ha forhold.
vanskelig for å finne damer som drar selv neste morgen.

unnskyldninger som "shit, jeg har forsovet meg til jobb" har forekomme.
en runde rundt blokken, og tilbake i sengen. alene.

er enig i det disse gode misbrukerne skriver over.
unngå stress, klaging, forventinger til gjøre ting eller bare være sin egen herre, uten noe som holder deg tilbake.

  • Like 2
Lenke til kommentar
43 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg har aldri hatt det sånn.

 

1 time siden, Revenger skrev:

Vi er nok mange som har opplevd en:

IMG_1313.thumb.jpeg.aaf9ef0c1f5778bafa34b6b429550c03.jpeg

Derfor jeg fester ikke mer..😂😂😂

I like do do my shit sober..😂

Lenke til kommentar
7 timer siden, Zezeh skrev:

Derfor jeg fester ikke mer..😂😂😂

I like do do my shit sober..😂

Det er helt sant.  Speideræresord.  Jeg drakk meg ikke full før på ferie i Bulgaria da jeg var noenogtjueårgammel.  Fikk sansen for lokal musserende, Iskra.  Kjøpte det igjen for noe år siden, nå smakte det ikke like godt.

Har aldri våknet opp med en ukjent kvinne ved min side.  Det har kun vært faste, elskerinner eller andre som jeg har villet knulle igjen når vi våknet.  Men full, ja, mange ganger.  Så jeg kommer aldri til å holde kurs i one-night-stands.

Lenke til kommentar
21 timer siden, ShamanDureX skrev:

lev livet vær dag som det er den siste.
gjør det du vil, så lenge det ikke skader andre.

jeg har lett for å finne dame som vil ha forhold.
vanskelig for å finne damer som drar selv neste morgen.

unnskyldninger som "shit, jeg har forsovet meg til jobb" har forekomme.
en runde rundt blokken, og tilbake i sengen. alene.

er enig i det disse gode misbrukerne skriver over.
unngå stress, klaging, forventinger til gjøre ting eller bare være sin egen herre, uten noe som holder deg tilbake.

Et annet pussy (😈) poeng er at mange kvinner ikke liker å planlegge sex - da blir det frustrerende for oss. Du som gubbe må jakte på for få muligheter, og ofte killer bagateller mange av de ochså. En gledesjente gleder stort sett som planlagt. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Dagens tips fra Shamanen.
Du er på et utested.
Du ser en jente gjeng.
Du begynner å snakke med den styggeste i gjengen.
Gi et par komplement.
Hun har dårlig selvtillit, og svelger dem rått.

Snart vil du få oppmerksomheten fra di andre jentene.
Vis ikke, kjører du på med hun stygge.

Det er ikke så vanskelig.
Det verste er å ta det første steget.
Fra der kan det bare gå oppover.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Dagens tips fra Shamanen.
Du er på et utested.
Du ser en jente gjeng.
Du begynner å snakke med den styggeste i gjengen.
Gi et par komplement.
Hun har dårlig selvtillit, og svelger dem rått.

Snart vil du få oppmerksomheten fra di andre jentene.
Vis ikke, kjører du på med hun stygge.

Det er ikke så vanskelig.
Det verste er å ta det første steget.
Fra der kan det bare gå oppover.

Ahh, pikk-up (...) artisteri er kult, the game, wing man etc., men for å bruke en øl-anal(ogi) - hvorfor brygge selv når du kan plukke opp en Budvar på supern?

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg vil prøve mange forskjellige jenter (life goal knulle en fra hver land i verden, tredjedel er gjørt) og også forskjellige praksiser. Bar møte er mest vanilla sex på første meet up  og ikke veldig interessert i en annen long term relationship.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Årsakene til hvorfor noen velger å kjøpe sex kan være komplekse og varierte, og det er viktig å anerkjenne at det ikke finnes én enkelt forklaring som gjelder for alle. Noen av grunnene til at noen velger å kjøpe sex kan inkludere:

    1.    Behov for intimitet og nærhet: Noen mennesker kan føle seg ensomme eller savne intimitet og nærhet i sine liv, og de kan oppsøke sexarbeidere som en midlertidig løsning på dette behovet.
    2.    Lyst og begjær: Noen kjøper sex av ren lyst og begjær, uten å ha et spesifikt behov for intimitet eller følelsesmessig tilknytning. For noen kan dette være en måte å utforske sin seksualitet på eller oppleve spenning og nytelse.
    3.    Tidsbegrensninger eller mangel på andre alternativer: Noen mennesker kan ha begrenset tid eller muligheter til å etablere og opprettholde vanlige forhold, enten på grunn av travle livsstiler, arbeid eller andre forpliktelser. For dem kan kjøp av sex være en mer praktisk måte å tilfredsstille sine seksuelle behov på.
  
    4.    Utdanning og erfaring: Noen mennesker kan ha vokst opp i miljøer der kjøp av sex anses som akseptabelt eller normalt, eller de kan ha blitt eksponert for det gjennom media eller andre kilder. Dette kan påvirke deres oppfatning av sex og relasjoner.

Det er viktig å merke seg at uavhengig av årsakene, kjøp av sex kan ha alvorlige konsekvenser både for de som kjøper og for sexarbeiderne selv. Det er derfor viktig å reflektere grundig over motivasjonene bak handlingene og å vurdere de etiske og moralske implikasjonene av ens valg. Å fremme respekt, likeverd og trygghet for alle involverte parter bør alltid være sentralt i diskusjonen om kjøp av sex.

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
På 26.2.2024 den 10.06, hedexp skrev:

Jeg vil prøve mange forskjellige jenter (life goal knulle en fra hver land i verden, tredjedel er gjørt) og også forskjellige praksiser. Bar møte er mest vanilla sex på første meet up  og ikke veldig interessert i en annen long term relationship.

Du har samme mål som meg🤣

  • Haha 1
Lenke til kommentar

En liten test: du visste at du hadde 10 dager igjen i livet, du kunne velge mellom de 10 beste damene å pule i verden, eller en random fra 10 nye land for deg. Du velger?

Lenke til kommentar
29 minutter siden, Revenger skrev:

En liten test: du visste at du hadde 10 dager igjen i livet, du kunne velge mellom de 10 beste damene å pule i verden, eller en random fra 10 nye land for deg. Du velger?

Du stiller meg umulige spørsmål her.
Gjenspeiler dette seg i stilen din når du spiller sjakk?

Må nok svare alle sammen, men ei random dame fra nytt land vær dag kunne blitt morsomt.
Det høres ut som et bra tv konsept.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Mulig det var et litt tricky spørsmål, men tenk: du kunne i utgangspunktet toppe alle dine tidligere damer (inkl. M), men du ville heller riske...

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...