Gå til innhold

Dolce Lorena


Kleppe76

Anbefalte innlegg

Bra!  Ja, noen som har besøkt henne bør, nei, MÅ skrive en anmeldelse!

Hun har hatt samme annonsen i maaaange år.  Samme distrikt.  Mange må ha besøkt henne siden hun fremdeles holder på.

Jeg kontaktet henne for 3 år siden og vi ble ikke enige.  Hun var for restriktiv på owo og kyssing den gangen.  Fristet meg ikke så mye at det ble besøk da.  Men for all del, det kan jo være at hun er fantastisk?

Ekte bilder, kvalitet på tjenester og sted, stemmer alder???

  • Sad 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Tototre skrev:

Bra!  Ja, noen som har besøkt henne bør, nei, MÅ skrive en anmeldelse!

Hun har hatt samme annonsen i maaaange år.  Samme distrikt.  Mange må ha besøkt henne siden hun fremdeles holder på.

Jeg kontaktet henne for 3 år siden og vi ble ikke enige.  Hun var for restriktiv på owo og kyssing den gangen.  Fristet meg ikke så mye at det ble besøk da.  Men for all del, det kan jo være at hun er fantastisk?

Ekte bilder, kvalitet på tjenester og sted, stemmer alder???

 

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Langbein skrev:

Hun var for restriktiv på owo og kyssing den gangen

Hvis du elsker owo og kyssing @Tototre, da har jeg dama for deg. Men da må du komme til Tromsø. Du blir selvsagt invitert av meg ut på cafe med kaffe og wienerbrød

Lenke til kommentar
1 time siden, Apeesel skrev:

Hun hadde en negativ review en stund tilbake på RE. Påsto bildene var utdaterte og dama var rusavhengig

Det du refererer til der kan ha vært noe av det jeg reagerte på da jeg var i kontakt med henne.  Det var ikke sånn vanlig, rett fram og enkelt.  Og blir det for kronglete med å gjøre en avtale så går jeg videre til neste, om så i et annet fylke en annen dag.

1 time siden, Langbein skrev:

Hvis du elsker owo og kyssing @Tototre, da har jeg dama for deg. Men da må du komme til Tromsø. Du blir selvsagt invitert av meg ut på cafe med kaffe og wienerbrød

Ikkeno problem!  Jeg er i byen flere ganger i året.  Skal vi møtes på Selfie Konditori og ta noen bilder som vi kan dele med forummedlemmene etterpå?  Jeg bør vel ta inn på hotell eller leie en leilighet for en trekant, om jeg forstår deg rett?

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...